Σελίδες

Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2007

Με το καλό να μας μπει...

Λένε ότι μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις...
Θα προσπαθήσω λοιπόν να παρουσιάσω το έτος που φεύγει σε μια εικόνα, σε μερικές λέξεις, και σε μια ευχή -το τελευταίο, θεωρητικά κατά τα πατροπαράδοτα των ημερών...
Και λέω θεωρητικά, διότι οι ευχές είναι για όλο το έτος, για κάθε μέρα, για κάθε δευτερόλεπτο...

Οι λέξεις λοιπόν: Έχει ήδη πάρει το ύφος της βαθυστόχαστης ανάλυσης που θα ακολουθήσει. Εγώ, ήδη τον κοιτάζω με μισό μάτι διότι γνωρίζω ότι επίκειται η στιγμή της μεγαλειώδους μαλακίας (εξάλλου ο γόνος δεν έχει καταφτάσει ακόμη και η ανυπομονησία του είναι έκδηλη): "Φυσικά και μου αρέσουν οι Maiden, αν και όχι τόσο πολύ. Βέβαια μου αρέσουν λιγότερο από τους Metallica, οι οποίοι δεν μου αρέσουν καθόλου"...
Εεεεεεεεεεεεεε;

Η εικόνα: Το ιστορικό μα και μυθικό συνάμα τρίο της παρακμής, της υποκουλτούρας και της υπέρτατης μαλακίας βρίσκεται εκ νέου εν τη ενώσει... "Ωραία σου πάει, έλα να σε βγάλω μια φωτογραφία"...


(μετά κατάλαβα πως εννοούσε την βαφή του τοίχου. Ναι, αυτό που φαίνεται ως υποψία ανθρώπου στο κάτω μέρος, είμαι εγώ... Photo by Zorz Pierre Zartierre, balloon holding by Αβεσαλώμ -ο οποίος και μας ευχήθηκε κλασικά Mary oi treis mas!)

Που κολλάνε αυτά με το έτος που φεύγει; Μα είναι το έτος που φεύγει. Ένα έτος όπως προσπάθησα (και αυτό) να το δω μέσα από τα δικά μου μάτια, διανθισμένο με χιούμορ, καλή διάθεση και πάνω απ'όλα θετική σκέψη. Άλλο το αν δεν τα κατάφερα πάντα, άλλο το αν κι εμένα ως θεό με πήρε και με σήκωσε όπως κάθε άλλον άνθρωπο κάποιες φορές... Συμβαίνουν αυτά, στο πρόγραμμα όλα. Καλή καρδιά όμως...

Όσον αφορά την ευχή, αυτή παραμένει ίδια. Μπορεί να μην πραγματοποιήθηκε ακόμη, αλλά κάτι μου λέει μέσα μου ότι πλέον είναι κοντά. Δεν ξέρω τι, απλά κάτι μου το λέει, μα πάνω απ'όλα μου το ψυθιρίζει το ίδιο το Σύμπαν. Άλλωστε είναι ξεκάθαρα παντού -ανέκαθεν ήταν, οπότε είναι κι εδώ... Το ξέρω...

Καλή χρονιά σε όλους εύχομαι ολόψυχα και να προσέχετε πολύ τι εύχεστε διότι οι σκέψεις και τα όνειρα βγαίνουν πάντα αληθινά...

9 σχόλια:

osela είπε...

πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί μπορεί να γίνει...
μακάρι να γίνουν τα δικά μου!

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Με σας τους δύο ..δεν τα βγάζω πέρα!!
Τόχω πια εμπεδώσει..κατόπιν "διαλόγου", με τον εαυτό μου και διαλογισμού -))
Καλή πρωτοχρονιά νάχετε..και νά έχουμε!

Slartibartfast είπε...

Σκατά στα μούτρα των Metallica.. Δεν ντράπηκαν τα κωλόπαιδα που τα βαλαν με το Napster και κυνηγούσαν τα κακόμοιρα τα mp3..

Και από δω...
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ευχομαι το νέο έτος να σας φέρει ότι δεν σας έφεραν τα προηγούμενα!!!

Hades είπε...

@osela
Εγώ πάντοτε προσέχω τι εύχομαι, σκέπτομαι και ονειρεύομαι osela! Μέχρι στιγμής η αλήθεια είναι ότι μόνο στο τζόκερ δεν τα'χω καταφέρει...:)
Και όσον αφορά τα δικά σου, στο εύχομαι ολόψυχα να τα δεις αληθινά.

@Σπίθα
Χαίρομαι που σε βραχυκύκλωσα χρονιάρες μέρες! Άλλοι θα σκέφτονται ουίσκια και βασιλόπιτες κι εσύ διαλογισμούς και διαλόγους, δίχως θέατρα του παραλόγου. ΔΙότι δεν είμαστε άλογα! :):)

@slarti
Τους Μενταλλίκα τους βρήκε η Νέμεσις, slarti. Δεδομένου ότι η στροφή τους ήταν εξεβιασμένη, δεν ΄'αντεξαν την επιτυχία και έκτοτε τρέχουν σε ψυχολόγους δίχως φως στο τούνελ. Ας πρόσεχαν...

Χρόνια πολλά σε όλους! :)

doctor είπε...

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!

doctor

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Ναί ..αλλά μάθε και κάτι περί Rock!
Καλό θα σου κάνει...κάτι ξέρουμε και μείς, για δες τι σούφτιαξα ..
για να μαθαίνουν οι νέοι.!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
..ΦΙΛΑΡΑ!

Unknown είπε...

Σωστός για μια ακόμη φορά ο Άδης!!!
Κλασικό παράδειγμα να αναφέρω τον Μίδα!!!!
Καλή χρονιά να έχεις Άδη με Υγεία πάνω απο όλα!

Humma Kavula είπε...

Καλή χρονιά και μέσω blog ρε c. Αυτό το να προσέχουμε τι ευχόμαστε μεγάλη κουβέντα, αλλά το "καλή χρονιά" το έχω δουλέψει πολύ στο μυαλό μου, προσέχω, και γι'αυτό στο στέλνω πολλάκις, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ρεεεεεε.

Hades είπε...

@Δόκτορ
Επίσης αξιότιμε! Και με το καλό να τα δεχθείτε! :)

@Σπίθα
Το είδα, το είδα. Εξαιρετικό, ως έγραψα και μέσα. Καλή χρονιά Σπίθα! Και το νου σου, ξέρεις εσύ! :)

@_st_
Επίσης Στάθη! Και σε'σένα τα καλύτερα! Κι ας μάθουμε να ευχόμαστε επιτέλους... :)

@humma
Ναι, η αλήθεια είναι ότι το περίμενα πως θα σ'έτρωγα στη μάπα κι εδώ μέσα! :):):)
Χρόνια πολλά ρε'σύ! Καλή χρονιά!