Σελίδες

Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2007

Μυστήριο πράγμα η πολιτική τελικά

Η κυβέρνηση (θέλοντας και μη).. τον έχει βγάλει και τον ακονίζει προκειμένου να μας τον φορέσει κανονικά κι ασάλιωτα αλλά παρόλο που καταβαραθρώνεται στις δημοσκοπίσεις (ρε παιδιά, οι εκλογές δεν τελείωσαν; Ή εγώ κοιμήθηκα παραπάνω από μια μέρα χθες;) εξακολουθεί να προηγείται. Πως είναι δυνατόν;

Απλό! Ο Γιωργάκης που έδειξε ένα τελείως διαφορετικό πρόσωπο μετά τις εκλογές, που κατάφερε να πείσει ότι από Γιωργάκης έγινε ενδεχομένως Γιωργούκος, ότι κατάλαβε τα λάθη του παρελθόντος, ότι θα βάλει το μαχαίρι ώς το κόκκαλο φέρνοντας ένα νέο ΠΑΣΟΚ στο προσκήνιο κλπ, κλπ, κλπ συνεχίζει την ελεύθερη πτώση του ΠΑΣΟΚ με αυξανόμενους ρυθμούς.

Meanwhile in Gοtham (syn) City ο ΣΥΝ που τόσα χρόνια κατηγορούσε το ΠΑΣΟΚ ότι του κλέβει τον κόσμο, τον προσεγγίζει όποτε έχει συμφέρον κλπ, κλπ, κλπ προσπαθεί να μιμηθεί το προ τετραετίας ΠΑΣΟΚ στο θέμα της διαδοχής με δαχτυλίδια και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο (τον Τσίπρα τον πάω με χίλια, αλλά δεν κρύβω ότι πιο πολύ μου αρέσει ο Κουβέλης).

Τελικά συνειδητοποιώ πως όσο περισσότερο ασχολούμαι με τα πολιτικά, τόσο λιγότερα καταλαβαίνω...
Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες θα μου πείτε. Συμφωνώ, αλλά γιατί να συμβαίνει και στις χειρότερες;

5 σχόλια:

Zaphod είπε...

Έλα ντε....


Άσχετο αλλα 6 ποστ σε μία μέρα;;;;;;
:-Ρ

Hades είπε...

Άσε γαμώτο, το ξέρω, έχω αρχίσει να προβληματίζομαι κι εγώ. Φυσιολογικά θα μπορούσα να'χω γράψει ακόμη 3-4... :):):):)

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

εγώ πιστεύω..ότι εσύ, hades.
θα μπορούσες ακόμη 3-4, να γράψεις!!
Μην τολμήσεις :-PPPPP

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

..και μια χάρη..το Κού-βελης
..κάντο, σωστό...Κουβ-έλης.
Εχω.λόξα..με χαλάει

Hades είπε...

Σαφώς και είναι Κουβέλης, απλά εκ παραδρομής την έκανα για πολλοστή φορά... :):):)
Πάντως οφείλω να σας βγάλω το καπέλο: τέτοια πειστικότατη λασπολογία δεν έχω ξαναδεί ρε, αίσχος! Μέχρι κι εμένα θα πείσετε καμιά ωρα. Κοντά μια βδομάδα είχα να γρράψω και το κάνουμε θέμα επειδή ανέβασα μερικά σχολιάκια μαζεμένα (εκ των οποίων το ένα αντιγραφή και τα 2 μισή γραμμή συνολικά). Αίσχος... :):):):):)