Σελίδες

Πέμπτη 2 Ιουλίου 2009

Μεγάλο πράγμα το να ξέρεις ποιο είναι το πρόβλημα τελικά...

(στο τέλος έχει πάρα πολύ δυνατό update που συνιστώ σε όλους να διαβάσεττε. Κάντε scroll down, εξοπλιστήτε με υπομονή και καλή ανάγνωση)
Σου λύνει τα χέρια για όλες τις μετέπειτα κινήσεις...

Σύντομο διαφημιστικό μήνυμα: είναι μεγάλη ευλογία να έχει έναν πολιτικό βεληνεκούς κυρίου Δένδια ο τόπος. Ξέρετε ποιος είναι αυτός: ο Υπουργός Δικαιοσύνης με τις μνημειώδεις δηλώσεις περί μέσων ηλιθίων δικαστικών και ότι σας αρέσει-δεν σας αρέσει εμείς θα το κάνουμε... Επιστροφή στο θέμα μας...

Διότι έχουμε πραγματικά φλέγοντα ζητήματα τα οποία ξέρουμε που οφείλονται (μιας και προπάντων έχουμε αυτογνωσία). Γι'αυτό πχ μπαίνει φόρος στα καρτοκινητά, για να τα πάρουν από τους πλούσιοι. Το ξέρουν και οι πέτρες άλλωστε ότι καρτοκινητά παίρνουν οι έχοντες και οι πλούσιοι. Δεν πα να λέει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο ότι οι Έλληνες φορολογούμενοι ήδη πληρώνουν πάρα πολλά και πρέπει να μειωθούν τα έξοδα, στα παπάρια μας εμείς. Που να ξέρουν οι άχρηστοι-άπλητοι Ευρωπέη, εμείς ξέρουμε καλύτερα. Και προπάντων, όπως είπε ο πρώην έμπορας -άρα ξέρει τι τραβάει ο κόσμος- κύριος ΥΠΕΘΟ είναι μέτρα δίκαια. Πράγματι, δικαιότατα: και η βενζίνη που αυτήν την φορά απλώς ακρίβηνε ένεκα της φορολογίας ήταν κάτι δίκαιο. Τουλάχιστον ας μας εξηγούσε και κάποιος γιατί είχε την ανιούσα εδώ και κάμποσους μήνες, όντας η μοναδική στον κόσμο σε τέτοια ύψη. Θα μου πείτε βέβαια που κολλάει ο κύριος Δένδιας που προανέφερα. Μα αν δεν κολλάει σε μια τέτοια κουβέντα ο κύριος Δένδιας, ποιος κολλάει;

Διότι μεταξύ άλλων, ένα φλέγον θέμα που ανέκυψε και που προσωπικώς το παρακολουθούσα ευκαιρίας δοθήσεις είναι αυτό με την πρεμούρα περί ανωνυμίας του διαδικτύου. Ξέρετε, βλόγερς κλπ. Διότι αν δεν το έχετε πάρει χαμπάρι, έχει ανακύψει εκ νέου εσχάτως και μάλιστα με ιλιγγιώδεις ταχύτητες πάει προς ποινικοποίηση (ο Όργουελ δικαιώνεται ολοένα και περισσότερο τελικώς). Και δεν είναι μόνο το ίντερνετ, είναι και τα ανώνυμα καρτοκινητά (τα οποία εν τέλει δεν τα χρησιμοποιούν μόνο οι πλούσιοι αλλά και οι τρομοκράτες. Κανείς άλλος όμως). Τις προάλλες βγήκε ο Πρόεδρος της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, κύριος Γεραρής, και λίαν επιεικώς τους τα έχωσε πατόκορφα κι αγρίως (ένα ενδιαφέρον συνοπτικό κείμενο με ενδιαφέροντα λινκ διάβασα και εδώ). Θα μου πείτε τώρα, τι δουλειά έχει ο κύριος Δένδιας για κάτι που επιτακτικά φέρεται να ζητάει ο (γνωστός) κύριος Σανιδάς; Δηλαδή ποιος προϊσταται του κυρίου Σανιδά; Εγώ και δεν το ξέρω;

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή όμως μιας και τα έχουμε ξαναπεί προ καιρού. Θέλουν κάποιοι λοιπόν να μας πείσουν ότι κόπτονται περί της εγκληματικότητος και ότι βρήκαν την λύση στην άρση της ανωνυμίας στο ίντερνετ (τα υπόλοιπα τα αφήνω απ'έξω για την ώρα, μην το μπλέκουμε παραπάνω). ποιοι είναι αυτοί; Μα φυσικά οι διαχρονικά ανίκανοι να επιλύσουν το ο,τιδήποτε. Πως είπατε; Δεν είναι έτσι; Πολύ ωραία, σας προκαλώ τότε να μου πείτε ένα σκάνδαλο, μία υπόθεση που να λύθηκε, που να διαλευκάνθηκε, που να βρέθηκε ο ένοχος. Και μην μου πείτε του Κοσκωτά... Χαρακτηριστικό παράδειγμα: τι συμβαίνει με τη Ζήμενς, όπου ναι μεν διώκονται φυσικά πρόσωπα ότι τα έσμπρωξαν, όμως ως διά μαγείας ουδείς διώκεται ότι τα πήρε (αν και κρατώ μιαν επιφύλαξη για τον Τσουκάτο, τον οποίον μάλλον θα πουλήσει το ίδιο του το κόμμα ως όλα δείχνουν) μιας και απλα... έκλεισε η Βουλή. Τόσο απλά, τόσο εύκολα, τόσο δημοκρατικά. Και τι λένε λοιπόν όλοι αυτοί: ας καταπατήσουμε το Ελληνικό Σύνταγμα, ας γράψουμε στα παπάρια μας τις επιταγές της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, ας γειώσουμε τα ανθρώπινα δικαιώματα (εξάλλου τι μας ενδιαφέρουν όταν εμείς είμαστε υπεράνω Νόμων) και ας κάνουμε αυτό που γουστάρουμε, το οποίο προφανώς και "θα εφαρμώσουμε είτε σας αρέσει, είτε όχι".
Ας δούμε λίγο πιο προσεκτικά το άρθρο: "Αναφορικά με τη γνωμοδότηση του Γ. Σανιδά για την κατάργηση της ανωνυμίας των blog, ο κ. Γεραρής επισήμανε ότι «θα δημιουργηθούν προβλήματα, διότι δεν έχει ληφθεί υπόψη η οδηγία 2002/58 για την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, που έχει επικυρωθεί από τη Βουλή με το νόμο 3471/2006». Το άρθρο 4, παράγραφος 1, του νόμου 3471/2006 αναφέρεται στα δεδομένα κίνησης και θέσης για την κατοχύρωση του απορρήτου της επικοινωνίας και διευκρινίζει ότι η άρση του απορρήτου μπορεί να γίνει μόνο υπό τις προϋποθέσεις του άρθρου 19 του Συντάγματος. "Σε αυτή την περίπτωση, ενδεχόμενη ρύθμιση, που θα γίνει χωρίς νομοθετική μεταρρύθμιση, θα δημιουργήσει προβλήματα» εκτίμησε ο πρόεδρος της Αρχής."
Ας δούμε τώρα το Ελληνικό Σύνταγμα, που προφανώς επειδή δεν μας αφορά μιας και είναι τόσο άχρηστο οι περισσότεροι δεν γνωρίζουμε καν:
Αρθρο 19 - (Απόρρητο επιστολών, ανταπόκρισης & επικοινωνίας)
1. Tο απόρρητο των επιστολών και της ελεύθερης ανταπόκρισης ή επικοινωνίας με οποιονδήποτε άλλο τρόπο είναι απόλυτα απαραβίαστο. Nόμος ορίζει τις εγγυήσεις υπό τις οποίες η δικαστική αρχή δεν δεσμεύεται από το απόρρητο για λόγους εθνικής ασφάλειας ή για διακρίβωση ιδιαίτερα σοβαρών εγκλημάτων.
**2. Νόμος ορίζει τα σχετικά με τη συγκρότηση, τη λειτουργία και τις αρμοδιότητες ανεξάρτητης αρχής που διασφαλίζει το απόρρητο της παραγράφου 1.
**3. Απαγορεύεται η χρήση αποδεικτικών μέσων που έχουν αποκτηθεί κατά παράβαση του άρθρου αυτού και των άρθρων 9 και 9Α.
Ειδικότερα το Άρθρο 9Α (Προστασία προσωπικών δεδομένων) ορίζει ότι:
Καθένας έχει δικαίωμα προστασίας από τη συλλογή, επεξεργασία και χρήση, ιδίως με ηλεκτρονικά μέσα, των προσωπικών του δεδομένων, όπως νόμος ορίζει. Η προστασία των προσωπικών δεδομένων διασφαλίζεται από ανεξάρτητη αρχή, που συγκροτείται και λειτουργεί, όπως νόμος ορίζει.
Και τι ορίζει ο Νόμος; Αυτό μπορείτε να το διαβάσετε λεπτομερώς εδώ.

Σε γενικές γραμμές δηλαδή ο νέος νόμος που πάει να περάσει έναν σκοπό έχει: να εξαλοιφθεί αυτό το ενοχλητικό "που έχουν αποκτηθεί κατά παράβαση" του Άρθρου 19 του Ελληνικού Συντάγματος. Να το πούμε αλλιώς: για ποια ανωνυμία βγαίνετε και μου μιλάτε όταν εγώ αυτήν την στιγμή που γράφω από τον υπολογιστή μου αφήνω ένα πολύ συγκεκριμένο ηλεκτρονικό ίχνος που ονομάζεται IP address; Η διεύθυνση αυτή, τα στοιχεία της οποίας ταυτοποιεί η πάροχος εταιρία μου, μπορούν να βρεθούν πανεύκολα από την αρμόδια αρχή (δίωξη ηλεκτρονικών εγκλημάτων) κατόπιν εισαγγελικού αιτήματος. Άρα για ποιαν ανωνυμία μιλάμε όταν ο οποιοσδήποτε αφήνει το αποτύπωμά του ανά πάσα ώρα και στιγμή; Νόμοι υπάρχουν ήδη, απλά εμείς ως δικομανείς και νομοτρομολάγνοι θέλουμε κι άλλους, κι άλλους, κι άλλους. Και ξέρετε γιατί θέλουμε κι άλλους; Διότι όσο περισσότεροι είναι οι νόμοι, τόσο λιγότερο χρειάζεται να ψάχνουμε εμείς για να κάνουμε τη δουλειά μας. Άρα ποινικοποιούμε τα πάντα, ακόμη και τα κράνη και τις κουκούλες (ενώ θα έπρεπε τις γραβάτες) προκειμένου να μην χρειάζεται να κάνουμε και πολλά πράγματα.

Να το πάμε λίγο από την άλλη τώρα. Ας αφήσουμε την... επωνυμία του Βατοπεδίου, της Ζήμενς, του Χρηματιστηρίου, του ΟΤΕ, της Ολυμπιακής κλπ, κλπ, κλπ. Ώστε κόπτεται το Ελληνικό Κράτος για την ανωνυμία και τους θέλει όλους επωνύμους; Πολύ ωραία: τότε γι'αυτόν εδώ τον επώνυμο ονόματι Θ.Τενέζο τι ακριβώς έχει κάνει το κράτος; Πως είπατε; Είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα; Μπα, σοβαρά; Πείτε μου έναν που να έχει δικαιωθεί (έστω και μετά από 5-8-12 χρόνια) κατά του ελληνικού δημοσίου, ακόμη και με τελεσίδικη απόφαση και να μην εξακολουθεί να ταλαιπωρείται. Έναν πείτε μου, όχι δύο ή είκοσι. Πείτε μου έναν που να έχει καταγγείλει κάτι και να μην έχει βλαστημήσει την ώρα και την στιγμή ακόμη και που το κατήγγειλε. Ή μήπως έχει κάνει κάτι άλλο το Κράτος (πέραν των ολοένα και περισσοτέρων φόρων) για όλους εμάς τους επωνύμους της καθημερινής ζωής με το ΑΦΜ, με τους λογαριασμούς που έρχονται στα σπίτια, με τις δόσεις στις τράπεζες, με τις ταυτότητες κλπ, κλπ; Τίποτε δεν έχει κάνει κι ούτε θα κάνει ποτέ, ανεξαρτήτως κομματικού χρώματος. Και ξαφνικά λοιπόν κόπτεται το Κράτος για την ανωνυμία των βλόγερς... Συγκινητικόν, αλλά δεν θα πάρω...

Δε μου λέτε ρε παλουκάρια; Στον Πάριο (κατά κόσμον Βαρθακούρη) θα κάνετε μήνυση; Διότι το Πάριος δεν έχει καμία απολύτως διαφορά από το Hades και το κάθε Hades. Μήπως θα αφαιρέσετε το νόμπελ Λογοτεχνίας από τον Οδυσσέα Αλεπουδέλη, ευρύτερα γνωστό ως Ελύτη; Θα απαγορέψετε τα ποιήματα του Τέλλου Άγρα; Θα κλείσετε την εφημερίδα "Το Ποντίκι"; Θα λογοκρίνετε τις μισές και βάλε στήλες των εφημερίδων που είναι με ψευδώνυμα; Θα ρίξετε στον Καιάδα την Ανωνύμου Έλληνος Ελληνική Νομαρχία (από τα πλέον συγκλονιστικά κείμενα της νεώτερης ελληνικής ιστορίας); Ή μήπως θα περάσουμε στην παρανομία τους αρχαιοέλληνες φιλοσόφους στο σύνολό τους επειδή κυκλοφορούσαν μόνο με το μικρό τους όνομα; Δηλαδή όποιος δεν γουστάρει να γράψει με ονοματεπώνυμο αυτομάτων ταυτοποιείται με την 17 Νοέμβρη; Ρε δεν πάτε στο διάολο λέω 'γώ; Τι είδους φασισμός είναι αυτός; Αμερικανόπνευστός, του τύπου ή με 'μάς ή με τους άλλους; Βέβαια, τι απαιτήσεις να έχεις όταν έχει προηγηθεί η αριστουργηματική δήλωση περί του μέσου ηλιθίου, κατά την οποίαν δεν τρέχει και τίποτε ρε αδελφέ, και μέσα να σε πάμε αν είσαι αθώος θα δικαιωθείς (μετά από 3 έως 5 χρόνια).

Την ξέρετε την παροιμία; Της κοντής ψωλής οι τρίχες της έφταιγαν. Γιατροί παίρνουν φακελάκια και καταστρέφουν ανθρώπινες ζωές, οι τράπεζες πίνουν το αίμα όλων με τον πλέον ειδεχθή τρόπο, στο Ελληνικό Κράτος δεν λειτουργεί τίποτε, η μίζα και η ρεμούλα είναι πλέον καθημερινά must, Παιδεία δεν υφίσταται, καίμε τα δάση για να χτίσουμε αυθαίρετα, τα οποία στην συνέχεια νομιμοποιούμε τώρα, ανταλάσσουμε κρατικές περιουσίες επί πινάκιον φακής, η εγκληματικότητα χτυπάει κόκκινο και τι φταίνε τελικά; Το ίντερνετ και οι βλόγερς καθώς και τα καρτοκινητά. Θεσπέσια. Αν εγώ κάψω ένα δάσος είμαι εμπρηστής. Βγήκε τις προάλλες ο κύριος Μαρκογιαννάκης και δήλωσε ότι δεν χρειαζόμασταν ελικόπτερα επειδή μέχρι πρότινως έβρεχε όμως και όλα είναι κομπλέ, κανένα πρόβλημα. Βλέπετε, άλλο εγώ ο "ανώνυμος", κι άλλο ο κάθε κύριος Μαρκογιαννάκης, ο επώνυμος με την βουλευτική του ασυλία ενίοτε. Εξάλλου το προβλέπει και το Ελληνικό Σύνταγμα, πως όλοι οι Έλληνες είναι ίσοι απέναντι στον Νόμο, εκτός από εκείνους που είναι πιο ίσοι. Τι έχουμε λοιπόν; Με την άρση του απορρήτου διά πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν λοιπόν, θα ληθούν όλα τα προβλήματά μας. Όπως οι καταχρηστικοί όροι των τραπεζών για παράδειγμα, τις οποίες το Κράτος αδυνατεί να ελέγξει και συμμορφώσει (το έχω λάβει με μέηλ, στην δεξιά πλευρά οι αποφάσεις δικαστηρίου):

Για τις καταθέσεις
Είσπραξη προμήθειας για κατάθεση σε λογαριασμό τρίτου προσώπου
711/2007 κ 961/2007, Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών
Επιβολή εξόδων κίνησης σε λογαριασμούς ταμιευτηρίου (ή τρεχούμενους) μετά την 4η πράξη κάθε μήνα
711/2007 κ 961/2007, Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών
Επιβολή εξόδων τήρησης και παρακολούθησης στους λογαριασμούς καταθέσεων
711/2007 κ 961/2007, Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών
Μονομερής μεταβολή από την πλευρά της τράπεζας για τους όρους των λογαριασμών καταθέσεων
711/2007 κ 961/2007, Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών
Επιβολή εξόδων αδράνειας (0,6 ή 1 €) σε λογαριασμούς που δεν κινούνται για πάνω από 1,5 χρόνο
711/2007 κ 961/2007, Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών
Ο υπολογισμός των τόκων των ποσών των καταθέσεων σε μεταγενέστερη ημερομηνία από αυτή που γίνεται η κατάθεση
711/2007 κ 961/2007, Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών
Για τις πιστωτικές κάρτες
Μονομερής αύξηση του επιτοκίου της πιστωτικής κάρτας, χωρίς συγκεκριμένα κριτήρια που αναφέρονται στη σύμβαση
1219/2001, Άρειος Πάγος
Μονομερής αύξηση της συνδρομής της κάρτας
1219/2001, Άρειος Πάγος
Είσπραξη προμήθειας για την ανάληψη μετρητών μέσω πιστωτικής κάρτας
1219/2001, Άρειος Πάγος
Για τα στεγαστικά και λοιπά δάνεια
Είσπραξη εξόδων χρηματοδότησης για τη χορήγηση του δανείου
5253/2003, Εφετείο Αθηνών
Είσπραξη εξόδων φακέλου
5253/2003, Εφετείο Αθηνών
Μονομερής αύξηση του επιτοκίου στα δάνεια με κυμαινόμενο επιτόκιο χωρίς κάποιο λογικό κριτήριο. Παράνομη είναι επίσης η απαίτηση της τράπεζας για επιστροφή του δανείου αν δεν αποδεχθεί ο πελάτης την προσαρμογή του επιτοκίου
5253/2003, Εφετείο Αθηνών
Επιβολή εξόδων 50 € σε δανειολήπτες για να πάρουν βεβαίωση οφειλών
711/2007 κ 961/2007, Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών
Η καταγγελία της σύμβασης του δανείου από τη μεριά της τράπεζας σε περίπτωση καθυστέρησης οποιασδήποτε δόσης
5253/2003, Εφετείο Αθηνών
Ο υπολογισμός των τόκων του δανείου με βάση το έτος των 360 ημερών αντί για τις 365 ή 366 μέρες με αποτέλεσμα τη μεγαλύτερη επιβάρυνση του δανειολήπτη
430/2005, Άρειος Πάγος
Η επιβολή χρονικού περιθωρίου (π.χ. 30 ημερών) στον πελάτη για να αμφισβητήσει τις χρεώσεις του, αλλιώς θεωρείται ότι τις κάνει δεκτές
1219/2001, Άρειος Πάγος
(για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στον Συνήγορο του Καταναλωτή)

Τι έχει κάνει λοιπόν το Ελληνικό Κράτος; Τι έχει κάνει ο (κάθε) κύριος Σανιδάς και ο (κάθε) κύριος Δένδιας για τις χιλιάδες κραχτές παρανομίες που λαμβάνουν χώρα καθημερινά; Τι έχουν κάνει για τις κυβερνητικές μίζες (όχι μόνο της παρούσας κυβέρνησης αλλά και των προηγουμένων). Που εξαντλείται λοιπόν το ενδιαφέρον τους και η υποτιθέμενη αυστηρότητά τους; Στα μπλογκ, τα καρτοκινητά και τις κουκούλες; Αυτά είναι τα προβλήματα του σύγχρονου Ελληνικού Κράτους; Το αν εγώ θα γράφω εδώ μέσα ως Hades ή ως Χατζηυποσκορδοπουτσογλόπουλος; Όταν πήραν πρόσφατα οι πολιτικάρες μας (οι οποίοι ούτως ή άλλως πεινάνε οι άνθρωποι) τα νέα τους υβριδικά αυτοκίνητα αξίας μόλις μερικών (πολλών) χιλιάδων ευρώ, μεσούσης οικονομικής κρίσης, προ και μετά εξοντοτικών φόρων δεν την είδα την ευαισθησία τους. Τα λεφτά που λαμβάνουν, τα οποία οι περισσότεροι είναι ανάξιοι να τα λαμβάνουν δεν είδα να θέλουν να τα επιστρέψουν. Κι όταν τα κάνουν σκατά, δεν είδα κανείς να ζητάει την άρση της βουλευτικής του ασυλίας για να διαλευκανθεί η υπόθεσή του (πλην Ρουσσόπουλου, που είναι και ο μοναδικός που το έπραξε και δεν έμεινε στα λόγια). Ας βγει ο κύριος Δένδιας και ο κύριος Σανιδάς λοιπόν να άρουν την βουλευτική ασυλία όλων των βουλευτών που είναι ίσως και η μεγαλύτερη μάστιγα της χώρας, ας αλλάξουν το νομικό πλαίσιο για τους πολιτικοί οι οποίοι αντιμετωπίζουν την παραγραφή στα 5 χρόνια όταν για όλους τους πολίτες ισχύει η δεκαετία και ας ασχοληθούν μετά με τα βλογς, για τα οποία ούτως ή άλλως νομικό πλαίσιο υπάρχει.

Διότι ως έχω ξαναπεί, το πρόωλημά μας δεν είναι ότι δεν έχουμε νόμους. Το πρόβλημά μας είναι ότι ενώ έχουμε, δεν εφαρμόζονται. και δεν εφαρμόζονται όχι επειδή είναι ελλιπείς, αλλά ενεκα ανικανότητος συνήθως. Κι ας βγουν να μας πουν επιτέλους, φόρα παρτίδα, κατάμουτρα. Το πρόβλημά τους ποιο είναι; Η ανωνυμία, ή ότι γουστάρουμε να λέμε ελεύθερα τη γνώμη μας, σε αυτήν την πουτάνα την χώρα που έχει λησμονήσει ότι κάποτε γέννησε το ιερότερο των πολιτευμάτων που λέγεται Δημοκρατία;

Ξέρετε ποιοι ήταν οι αχρείοι στην αρχαία Αθήνα; Ήταν αυτοί που δεν ασχολούνταν με τα πολιτικά ζητήματα της πόλης. Ήταν οι άχρηστοι (α+χρεία), τα παράσιτα. Και μην ξεχνάτε ότι οι δύο μεγαλύτερες τιμωρίες στην δημοκρατική αρχαιότητα ήταν πρώτα η ατιμία (ήτοι η αφαίρεση των πολιτικών δικαιωμάτων) και εν συνεχεία ο οστρακισμός (δηλαδή η εξορία). Διότι οι αρχαίοι ημών πρόγονοι ήταν πολιτικοποιημένοι άνθρωποι, άξιοι και δραστήριοι, που όποτε χρειάστηκε έπαιρναν τις καταστάσεις (μαζί με τα όπλα) στα χέρια τους, δεν κώλωναν πουθενά. Γι'αυτό ακριβώς και έδιναν τόση σημασία στα πολιτικά θέματα, γι'αυτό και μπορεί να τα συζητούσαν ώρες επί ωρών και ημέρες επί ημερών. Διότι τα λάθη δεν επιτρέπονταν κι ακόμη κι αν γίνονταν, τα παραδέχονταν. Δεν τα φόρτωναν στους άλλους, δεν είχαν βουλευτικές ασυλίες, δεν είχαν παχυλούς μισθούς. Στην αρχαία Αθήνα όταν ερχόταν η σειρά κάποιου πολίτη να ασχοληθεί με τα κοινά, η περιουσία του δημευόταν προκειμένου να διασφαλισθεί ότι αποχωρόντας από τα κοινά ο πολίτης θα εξακολουθούσε να έχει την ίδιαν περιουσία με πριν. Τα πάντα δηλαδή απολύτως αντίθετα σε σχέση με σήμερα, όπου τελικώς αναρωτιέμαι αν στην σύγχρονη Ελλάδα περισσότερο αχρείοι είναι αυτοί που ασχολούνται με τα πολιτκά παρά όσοι δεν ασχολούνται. Έχετε αναρωτηθεί για ποιους λόγους θέλουμε πίσω τα μάρμαρα του Παρθενώνα; Ναι, για πολλούς, και θα είναι άγια η μέρα και τρισμέγιστη, όταν επιτέλους θα επιστρέψουν πίσω τα μάρμαρα. Ένας ανομολόγητος όμως λόγος που τα θέλουμε πίσω είναι ακριβώς ότι ξέρουμε κατά βάθος πόσο άχρηστοι είμαστε εμείς, διότι ποτέ δεν θα καταφέρουμε να κάνουμε κάτι αντάξιο του Παρθενώνα. Διότι, μην κρυβόμαστε, τα μάρμαρα δεν τα θέλουμε για να πηγαίνουμε να τα βλέπουμε εμείς. Τα θέλουμε για να έρχονται και να τα βλέπουν οι άλλοι, ακριβώς όπως και την ίδιαν την Ακρόπολη. Διότι είμαστε αχρείοι...
Και όποιος θέλει να δει που πάσχει ο τόπος ας κοιταχθεί στον καθρέπτη. Ιδίως οι πολιτικοί...
Χαίρετε...

ΥΓ. Και μιας και άλλαξε ο μήνας, ενημερώνω ότι το παρόν ιστολόγιο περιέχει υψηλά ποσοστά νικοτίνης...

UPDATE:
Κατ' αρχήν διαβάστε μία και αυτό εδώ το κείμενο του Σπίθα (είναι απόσπασμα του σχετικού νόμου). Επειδή το όλο θέμα δεν αφορά μόνο τα βλόγια, αλλά και τα "ανώνυμα" τηλέφωνα ως έχουμε πει (καρτοκινητά). Για να δηλώνεις λοιπόν ονοματεπώνυμο (μιας και έτσι θέλουν) στο καρτοκινητό, πάει να πει πως κάποιος σε παρακολουθεί, ειδάλως το ονοματεπώνυμο δεν έχει καμία αξία. Πάμε τώρα στη "φωτιά". Το παρακάτω κείμενο το παραθέτω αυτούσιο από την ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου: (τα έντονα γράμματα, δικά μου)
Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σχετικά με την ελευθερία της έκφρασης στο Διαδίκτυο
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ,
– έχοντας υπόψη τα προηγούμενα ετήσια ψηφίσματά του σχετικά με την κατάσταση των ανθρώπινων δικαιωμάτων στον κόσμο,
– έχοντας υπόψη τα προηγούμενα ψηφίσματά του σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα και την ελευθερία του Τύπου, καθώς και την αξιολόγηση της Παγκόσμιας Διάσκεψης για την Κοινωνία της Πληροφορίας που διεξήχθη στην Τυνησία το Δεκέμβριο 2005,
– έχοντας υπόψη το άρθρο 19 της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου,
– έχοντας υπόψη το άρθρο 10 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου,
– έχοντας υπόψη τις κατευθυντήριες γραμμές της ΕΕ σχετικά με το διάλογο για τα ανθρώπινα δικαιώματα (2001) και τους υπερασπιστές των ανθρώπινων δικαιωμάτων (2004), καθώς και την πρώτη αξιολόγησή τους από την Αυστριακή Προεδρία,
– έχοντας υπόψη την Δήλωση Αρχών που ενέκρινε η Παγκόσμια Διάσκεψη για την Κοινωνία της Πληροφορίας, στις 12 Δεκεμβρίου 2003,
– έχοντας υπόψη την κοινή δήλωση του ειδικού εισηγητή των Ηνωμένων Εθνών για την ελευθερία της γνώμης και της έκφρασης, του εκπροσώπου του Οργανισμού για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη για την ελευθερία των μέσων ενημέρωσης και του ειδικού εισηγητή του Οργανισμού Αμερικανικών Κρατών για την ελευθερία της έκφρασης, της 21ης Δεκεμβρίου 2005,
– έχοντας υπόψη την πολιτική της ΕΕ σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα και τον εκδημοκρατισμό στις τρίτες χώρες, την οποία ενέκρινε το Συμβούλιο το Δεκέμβριο 2005,
– έχοντας υπόψη την Ευρωπαϊκή Πρωτοβουλία για τη Δημοκρατία και τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (EIDHR),
– έχοντας υπόψη το άρθρο 115, παράγραφος 5, του Κανονισμού του,
A. λαμβάνοντας υπόψη ότι, σύμφωνα με το άρθρο 19 της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα στην ελευθερία της γνώμης και της έκφρασης· ότι το δικαίωμα αυτό περιλαμβάνει την ελευθερία να πρεσβεύει κανείς τις απόψεις του ανενόχλητα και να αναζητεί, να λαμβάνει και να μοιράζεται πληροφορίες και ιδέες με οποιοδήποτε μέσο επικοινωνίας και ανεξαρτήτως συνόρων,
Β. χαιρετίζοντας τη διακήρυξη της Παγκόσμιας Διάσκεψης της Τύνιδας στις 16-18 Νοεμβρίου 2005 σχετικά με την πρωταρχική σημασία που έχει η κοινωνία της πληροφορίας για τη δημοκρατία και το σεβασμό των ανθρώπινων δικαιωμάτων και των θεμελιωδών δικαιωμάτων, ιδίως δε την ελευθερία της έκφρασης και της γνώμης, καθώς και την ελευθερία να λαμβάνει κανείς και να έχει πρόσβαση στις πληροφορίες,
Γ. λαμβάνοντας υπόψη ότι στην εποχή μας ο αγώνας για την ελευθερία της έκφρασης έχει μεταφερθεί σε μεγάλο βαθμό στο Διαδίκτυο, το οποίο ως μέσο έκφρασης συγκεντρώνει την προτίμηση των πολιτικών αντιφρονούντων, των αγωνιστών της δημοκρατίας, των υπερασπιστών των ανθρώπινων δικαιωμάτων και των ανεξάρτητων δημοσιογράφων ανά τον κόσμο,
Δ. λαμβάνοντας υπόψη ότι η πρόσβαση στο Διαδίκτυο μπορεί να ενδυναμώσει τη δημοκρατία και να συνεισφέρει στην οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη μιας χώρας, καθώς και ότι ο περιορισμός αυτής της πρόσβασης δεν συνάδει με το δικαίωμα της ελευθερίας της έκφρασης,
Ε. λαμβάνοντας υπόψη ότι οι περιορισμοί θα πρέπει να επιτρέπονται μόνο σε περιπτώσεις παράνομων ενεργειών, όπως η υποδαύλιση του μίσους, της βίας και του ρατσισμού, η προπαγάνδα υπέρ του ολοκληρωτισμού, η πρόσβαση παιδιών στην πορνογραφία ή η σεξουαλική εκμετάλλευσή τους,
ΣΤ. λαμβάνοντας υπόψη ότι, σύμφωνα με τους Δημοσιογράφους χωρίς Σύνορα, αυταρχικά καθεστώτα και κυβερνήσεις εργάζονται προς την κατεύθυνση όλο και πιο πρωτοποριακών μεθόδων ελέγχου του Διαδικτύου, κυρίως μέσω της χρήσης ολοένα και πιο εξελιγμένων τεχνολογιών φιλτραρίσματος και επιτήρησης των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, καθώς και μέσω της συγκρότησης αστυνομίας του κυβερνοχώρου,
Ζ. λαμβάνοντας υπόψη ότι, σύμφωνα με οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων, πολλοί αντιφρονούντες στον κυβερνοχώρο κρατούνται στη φυλακή - οι περισσότεροι εξ αυτών στην Κίνα - και ότι σε αυτούς περιλαμβάνονται ο Hao Wu, συγγραφέας διαδικτυακού ημερολογίου (blogger) και κινηματογραφιστής ντοκιμαντέρ, ο Yang Zili, κινέζος αντιφρονών του κυβερνοχώρου, ο Shi Tao, κινέζος δημοσιογράφος στην εφημερίδα Dangdai Shangbao, ο Motjaba Saminejad, ιρανός συγγραφέας διαδικτυακού ημερολογίου, ο Mohammed Abbou, τυνήσιος δικηγόρος, ο Pham Hong Son, βιετναμέζος γιατρός και ο Habib Saleh, σύριος δημοσιογράφος του Διαδικτύου· λαμβάνοντας επίσης υπόψη ότι οι πλέον πρόσφατες περιπτώσεις αφορούν τους Mohamed Sharkawy και Karim Lel-shaer, αιγύπτιους συγγραφείς διαδικτυακού ημερολογίου,
Η. λαμβάνοντας υπόψη ότι ορισμένες χώρες μπορούν να θεωρηθούν ως εχθροί της ελευθερίας της έκφρασης στο Διαδίκτυο, όπως αναφέρεται στην τελευταία έκθεση των Δημοσιογράφων χωρίς Σύνορα, όπως η Κίνα, η Λευκορωσία, η Βιρμανία, η Κούβα, το Ιράν, η Λιβύη, οι Μαλδίβες, το Νεπάλ, η Βόρεια Κορέα, το Ουζμπεκιστάν, η Σαουδική Αραβία, η Συρία, η Τυνησία, το Τουρκμενιστάν και το Βιετνάμ,
Θ. λαμβάνοντας υπόψη ότι εταιρίες που εδρεύουν σε δημοκρατικές χώρες παρέχουν στις προαναφερθείσες χώρες τα τεχνικά μέσα για να ασκούν λογοκρισία στο Διαδίκτυο και να παρακολουθούν τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες,
Ι. λαμβάνοντας υπόψη ότι η κινεζική κυβέρνηση έχει πείσει επιτυχώς εταιρίες όπως τη Yahoo, την Google και τη Microsoft να διευκολύνουν τη λογοκρισία των υπηρεσιών τους στην κινεζική διαδικτυακή αγορά, και σημειώνοντας ότι άλλες κυβερνήσεις έχουν ζητήσει τα μέσα για άσκηση λογοκρισίας από άλλες εταιρείες,
ΙΑ. λαμβάνοντας υπόψη ότι εξοπλισμός και τεχνολογίες που έχουν προμηθεύσει δυτικές εταιρείες, όπως η CISCO Systems, η Telecom Italia και η Wanadoo, θυγατρική της France Telecom, έχουν χρησιμοποιηθεί από κυβερνήσεις με στόχο τη λογοκρισία του Διαδικτύου για την αποτροπή της ελευθερίας της έκφρασης,
ΙΒ. λαμβάνοντας υπόψη ότι οι νομοθετικές αρχές των ΗΠΑ κατέθεσαν, τον Φεβρουάριο 2006, νομοσχέδιο με την επωνυμία Global On-Line Freedom Act, σκοπός του οποίου είναι η ρύθμιση των εργασιών των εταιριών του Διαδικτύου, όταν αυτές δραστηριοποιούνται σε καταπιεστικές χώρες,
ΙΓ. λαμβάνοντας υπόψη ότι η ΕΕ θα πρέπει να καταδείξει ότι τα δικαιώματα των χρηστών του Διαδικτύου βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της και ότι είναι έτοιμη να δράσει για να προαγάγει την ελεύθερη έκφραση στο Διαδίκτυο,
1. επαναλαμβάνει ότι η ελευθερία της έκφρασης αποτελεί θεμελιώδη αξία, κοινή σε όλες τις χώρες της ΕΕ, και ότι αυτές οφείλουν συνεπώς να προβούν σε απτές ενέργειες για να την υπερασπιστούν·
2. καλεί, στο πλαίσιο αυτό, το Συμβούλιο και τα κράτη μέλη να συμφωνήσουν επί κοινής δήλωσης με την οποία θα επαναβεβαιώνουν τη δέσμευσή τους υπέρ της προστασίας των δικαιωμάτων των χρηστών του Διαδικτύου και υπέρ της προαγωγής της ελεύθερης έκφρασης στο Διαδίκτυο σε ολόκληρο το κόσμο·
3. διατυπώνει εκ νέου την δέσμευσή του υπέρ των αρχών που τονίστηκαν εκ νέου στην σύνοδο κορυφής της Τύνιδας:

- οικοδόμηση της κοινωνίας της πληροφορίας στη βάση των ανθρώπινων δικαιωμάτων και των θεμελιωδών ελευθεριών,

- καταπολέμηση του ψηφιακού χάσματος και αναζήτηση πόρων για προγράμματα δράσης που θα ενισχύουν την ανάπτυξη,

- ανάπτυξη ρυθμίσεων για τη διαχείριση του Διαδικτύου οι οποίες να είναι πιο ισόρροπες, πλουραλιστικές και αντιπροσωπευτικές των ενδιαφερόμενων κρατών, με σκοπό την απάντηση στις νέες τεχνολογικές προκλήσεις (αζήτητα ηλεκτρονικά μηνύματα (spamming), προστασία δεδομένων κλπ)·
4. καταδικάζει έντονα την επιβολή περιορισμών στο διαδικτυακό περιεχόμενο, είτε αφορούν τη διάδοση είτε τη λήψη της πληροφορίας, που επιβάλλονται από κυβερνήσεις και δεν εγγυώνται απολύτως την ελευθερία της έκφρασης· καταδικάζει έντονα την παρενόχληση και τη φυλάκιση δημοσιογράφων και άλλων, που εκφράζουν τις απόψεις τους στο Διαδίκτυο· καλεί, επ' αυτού, το Συμβούλιο και την Επιτροπή να λάβουν όλα τα απαραίτητα μέτρα ενώπιον των αρχών των εμπλεκόμενων χωρών με στόχο την άμεση απελευθέρωση όλων των κρατούμενων χειριστών του Διαδικτύου·
5. καλεί την Επιτροπή και το Συμβούλιο να συντάξουν εθελοντικό κώδικα δεοντολογίας που να θέτει όρια στις δραστηριότητες εταιρειών σε καταπιεστικές χώρες·
6. καλεί την Επιτροπή και το Συμβούλιο να διατηρήσουν την παρουσία και την ενεργό συμμετοχή της ΕΕ, καθώς και την παρουσίαση των κοινών θέσεων, ιδίως στο πλαίσιο του Οικονομικoύ και Κοινωνικoύ Συμβουλίου (ECOSOC), της Διεθνούς Ένωσης Τηλεπικοινωνιών (ITU), του Εκπαιδευτικού, Επιστημονικού και Πολιτιστικού Οργανισμού των Ηνωμένων Εθνών (UNESCO) και του Προγράμματος Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών (UNDP)·
7. καλεί την Επιτροπή και το Συμβούλιο, κατά την εξέταση των προγραμμάτων βοήθειάς τους προς τρίτες χώρες, να λαμβάνουν υπόψη την ανάγκη ανεμπόδιστης πρόσβασης των πολιτών των χωρών αυτών στο Διαδίκτυο·
8. χαιρετίζει την κοινή δήλωση των επενδυτών σχετικά με την ελευθερία της έκφρασης και το Διαδίκτυο, κατόπιν πρωτοβουλίας των Δημοσιογράφων χωρίς Σύνορα· επισημαίνει ότι οι εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες αναζήτησης στο Διαδίκτυο, chat, εκδοτικές υπηρεσίες κ.ά, θα πρέπει να έχουν την ευθύνη να διασφαλίσουν ότι γίνονται σεβαστά τα δικαιώματα των χρηστών·
9. αναθέτει στον Πρόεδρό του να διαβιβάσει το παρόν ψήφισμα στο Συμβούλιο, στην Επιτροπή και στις κυβερνήσεις και τα κοινοβούλια των κρατών μελών.

Α, και για να μην το ξεχάσω κύριε Σανιδά. Δεν έχει μόνο ο Θεός δικαίωμα να σας κρίνει. Έχουν και όλοι οι υπόλοιποι. Αυτό σημαίνει Δημοκρατία.

UPDATE II:
Το θυμήθηκα και αυτό. Διότι όπως έλεγα, πέρσι γινόταν χαβαλές μέγας πανταχόθεν, μετον έναν ή τον άλλον τρόπο... Α, και μιας και ανέφερε ο shades μέσα στην κουβέντα περί κλεισίματος του indymedia, από μια πολύ πρόχειρη "έρευνα" έως τώρα δεν βρήκα να ισχύει κάτι τέτοιο. Αλλά θα αναφερθούμε και σε αυτό εν ευθέτω χρόνω. Επίσης, εξαιρετικό άρθρο της Καθημερινής εδώ πέρα. Κι ένα καλό που βρήκε ο Σπίθας από την Ελευθεροτυπία.
UPDATE III: Τούτο δώ το υπολόγιζα για κανάν μήνα πριν, όταν είχε σκάσει στην επιφάνεια δηλαδή, άσχετα αν δεν το πρόλαβα ποτέ. Όπως και να'χει, επειδή το θεωρώ σημαντικό το γράφω τώρα. Έχει να κάνει με την περιβόητη ιστορία που έγινε με τον ΟΤΕ, το Πολυτεχνείο και το Indymedia (και που είχε αναφέρει κι ο Shades σε κάποιο σχόλιο). Από την όλη "έρευνα" που έκανα λοιπόν συμπέρανα ότι ουδείς επεχείρησε να κλείσει το Indymedia. Απλώς το Indymedia, εθισμένο στο να είναι διαχρονικά στον κόσμο του, επεχείρησε να το παρουσιάσει ως πόλεμο εναντίον του και τίποτε άλλο. Η αλήθεια είναι η εξής: υπάρχει μια σύμβαση ανάμεσα στο Πολυτεχνείο και τον ΟΤΕ, βάσει της οποίας ο τελευταίος παρέχει κάποιες συγκεκριμένες τεχνολογίες και δυνατότητες στο Πολυτεχνείο για ερευνητικούς σκοπούς. Επειδή λοιπόν έχει διαπιστωθεί ότι το Indymedia κάνει χρήση αυτών των τεχνιολογιών προς ιδίον όφελος, ο ΟΤΕ κατήγγειλε τη σύμβαση, πράγμα απολύτως λογικό και αναμενώμενο (και κακίστως που δεν το είχε πράξει νωρίτερα). Το γκολ εδώ είναι ότι αν ακυρωθεί η εν λόγω σύμβαση, Indymedia πάπαλα. Η παρανόηση όμως (τεχνηέντως δημιουργηθείσα και άκρως παραπλανητική) είναι ότι ο ΟΤΕ κινήθηκε κατά του Indymedia, πράγμα που φυσικά δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. Ο όλος ντόρος λοιπόν που έγινε με το Indymedia είχε δύο κεντρικά σημεία, τα οποία αν και άσχετα μεταξύ τους επιχειρήθηκε να εμπλακούν στην όλη ιστορία περί ανωνυμίας και προσωπικών δεδομένων: να φανεί δηλαδή ότι στην ευρύτερη προσπάθεια καταστρατήγησης των ατομικών μας ελευθεριών, προσπαθούν να κλείσουν και το Indymedia. Λυπάμαι αγαπητές κι αγαπητοί, αλλά ουδεμία σχέση το ένα με το άλλο... Χαίρετε...

29 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλά άναψε τσιγάρο και κάλμαρε.
Βλέπω μια ησυχία, μια γαλήνη, μια χαλαρότητα κοιμισμένων ή εγώ νυστάζω;

Από ότι "διαπιστώνω" και σου απάντησα στο σχόλιο σου, στο ποστ , περί του κ. Σανιδά, η ενέργεια του χαρακτηρίζεται ώς "εγκληματική πράξη" ποινικά.
Αλλά τα κόμματα...τίποτα.
Γιατί;
Μήπως ήταν ένα δωράκι προς όλους;
Ρωτάω;
Ποιός είναι ευχαριστημένος από όσα γράφονται;
Κανείς, λέω. Άρα;
?

Τα έχουν όλα τσαλαπατήσει και τα μισά ποστ είναι για το τσιγάρο.:(

Τα λέμε..

Hades είπε...

Κάτσε ρε Σπίθα, για μισό λεπτό. Τα κόμματα ότε ασχολήθηκαν σοβαρά με το ο,τιδήποτε σε αυτόν τον τόπο για να το πράξουν τώρα. Δηλαδή συγγνώμη, εδώ μιλάμε ότι καταπατούν κυριαρχικές ατομικές ελευθερίες όλων μας κι εμείς λέμε τι; Ότι στηριζόμαστε στην ρήση κατά την οποίαν για όλα υπάρχει η πρώτη φορά, άρα τώρα θα ασχοληθούν σοβαρά και τα κόμματα; Ποια κόμματα; Ιούλης μπήκε, διακοπές έρχονται, η Βουλή έχει κλείσει εδώ και έναν μήνα σχεδόν. Ποια ατομικά δικαιώματα να απασχολήσουν αυτούς που τα έχουν όλα τσάμπα και πληρωμένα, αυτοί που καλύπτονται από την βρωμερή βουλευτική ασυλία, αυτοί που μένουν εσαεί ατιμώρητοι για ο,τιδήποτε πράξουν; Ποια κόμματα; Αυτά που έχουν κατακάψει την Ελλάδα; Αυτά που την έχουν υπερχρεώσει; Αυτά που ζουν σε ουτοπίες ιμπεριαλιστικών προτσές ή ψήφων στα 16; Ή εκείνα που θεωρούν ότι για όλα φταίνε οι μετανάστες; Πλάκα μου κάνεις; Πιο τσιγάρο; Εδώ μιλάμε ότι έχουμε περάσει στην φάση της πίπας πλέον...

Ανώνυμος είπε...

Τα κόμματα δεν τα συμρει να σχοληθούν.
Είναι στα χάλια τους και ακούνε τα σχολιανά τους.
Αν δεν ήταν το διαδίκτυο, οι εφημερίδες τι θα έγραφαν. Εμείς τους τα χώνουμε, συνέχεια.

Οι εφημερίδες δεν μας πάνε.
Έχουν κρίση. Δεν τους συμφέρει.

Οι άλλοι τι κάνουν ;
Κάνε μια βόλτα στον Οίκο και δες το ποστ μου.
Τίποτα, κανείς, δεν...
Υπάρχει απογοήτευση; Τι να πω;
Ξεφούσκωσαν από την επανάσταση και γίναμε πολλοί και δεν...

Μήπως κάνω λάθος;
Αλλά νιώθω, υπνηλία!
Δεν ακούω ανάσες...

Hades είπε...

Σπίθα έτσι όπως έχεις κόψει την βλογόσφαιρα, τι θα σου φαινόταν πιο περίεργο; Το να έγραφαν ή το ότι δεν γράφουν; Αφού το πασίγνωστο κίνημα των βλόγερς είναι το πολύ για καμιά ώρα της Γης με κλειστούς διακόπτες, άντε και για καμιά διαδικτυακή διαδήλωση. καναπές και πάλι καναπές. Εύκολα πράγματα, με λίγες θερμίδες. Εδώ υπήρχαν άνθρωποι τότε (την πρώτη φορά που το συζητάγαμε) που κατακεραύνωναν όσους έγραφαν με ψευδώνυμο. και το χειρότερο ήταν ότι νόμιζαν πως είναι και κάποιοι, πως έχουν κάποιο κύρος. Ούτε τις ίδιες τις οχετολογίες τους δεν έβλεπαν. Μην πω για τους άλλους που στην αρχή ήταν σφόδρα αντίθετοι και στην συνέχεια το έπαιζαν και πρωτεργάτες της ανωνυμίας επειδή είδαν μόδα και καβάλησαν. Χέσε μας βραδιάτικα. Έχουμε φερθεί ποτέ σοβαρά ως λαός για να φερθούμε κι εδώ μέσα; Παραμυθατζήδες είμαστε που έχουμε την εντύπωση ότι διαμορφώνουμε και το παγκόσμιο γίγνεσθαι. Κι όταν μας τονέ φοράνε μένουμε και άναυδοι μέσα στην έκπληξη, πως κι έγινε κάτι τέτοιο...

Ανώνυμος είπε...

Προσυπογράφω..και εξαιρώ ελάχιστους.
Μια εκτόνωση ενέργειας και όσα θα θέλαμε να κάνουν οι άλλοι για μας.
Αυτά και σε καληνυχτώ.
Λιώμα...
Το συνεχίζουμε. Κοίταξέ το λίγο, αν μπορείς.
Και διάβασε την άποψη της Ζωζέτας Μηλιοπούλου, (σύμβουλο επικοινωνίας και διδάκτορα του Πάντειου Πανεπιστήμιου,)
Συμφωνώ απόλυτα με την άποψή της.
Στην λίκαρα σε σχόλιο στο πάνω ποστ..το τελευταίο..

shades είπε...

Καλημέρα Hades και Σπίθα.
Πολύ καλό ποστ προσυπογράφω σε όλα hades.
Σπίθα το έπιασα το υπονοούμενο για τον οίκο ;)
Hades τέτοια ποστ επιβάλλεται να τα ανεβάζεις κι εκεί.. προσπάθεια να τα διαβάζουν περισσότεροι.

pølsemannen είπε...

Πεσ' τα ρε Άδουλα!

"...Το πρόβλημά τους ποιο είναι; Η ανωνυμία, ή ότι γουστάρουμε να λέμε ελεύθερα τη γνώμη μας, σε αυτήν την πουτάνα την χώρα που έχει λησμονήσει ότι κάποτε γέννησε το ιερότερο των πολιτευμάτων που λέγεται Δημοκρατία;..."

Την απάντηση την ξέρουμε νομίζω...

(Βέβαια ξέω κάτι αγνούς ΝεοΔημοκράτες Μεγακαραμανλάρες των 500 Ευρώ/μήνα, που δουλεύουν ανασφάλιστοι στα φραουλοχώραφα κάτι κομμουνιστοσυμμοριτών στην Λέσβο και θεωρούν ότι όλα πάνε καλώς. :-P

Αλλά δεν ημπορώ να συμπλεύσω με τέτοιας απόψεις, λόγω ιδεολογικοπολιτικών διαφωνιών...)

Ευχαρισθώ.

Ανώνυμος είπε...

" Οι καθεστωτικοί προσπαθούν να διεισδύσουν στη συνείδηση και να την ελέγξουν.

Έχουν εμμονή:
- Με τον έλεγχο ακόμη και της ιδιωτικής ζωής, τη συναισθηματική πλευρά των ανθρώπων.
-Γιατί αυτή είναι η περιοχή όπου βρίσκει καταφύγιο η ελευθερία"
( Ισμαήλ Κανταρέ)

shades είπε...

Κλείνουν και την indimedia διαβάστε τον preza

Ανώνυμος είπε...

@ Shades
"Σπίθα το έπιασα το υπονοούμενο για τον οίκο ;)"
...............

Δεν τσιμπάω, Shades:)

Πάρε το σωστό μήνυμα!

1)"Διαπιστώνω μια νηφαλιότητα στην υπόθεση.
Όλοι μούγγα.
Και τα μπλογκ...
.....
Δύο ποστ ανέβασα και τίποτα....φύλλο δεν κουνήθηκε.
Μου το εξηγείς;
Στον Οίκο πόσταρα, τι άλλο να κάνω;

2 Ιούλιος 2009 10:56 μμ
.............

Χθές βράδυ σχολίασα και μιλάω για όλα τα μπλογκ .
Γιατί και στο δικό μου ποστ, δεν είχα σχόλια.
Άρα δεν μιλάω για τον Οίκο Αντοχής και μόνο, Shades...

Και αυτό το σχόλιο
"Υπάρχει απογοήτευση; Τι να πω;
Ξεφούσκωσαν από την επανάσταση και γίναμε πολλοί και δεν..."

Πάει σε όλα την μπλογκόσφαιρα.

2) Αποδεικνύεται πολύ εύκολα με το παρακάτω χθεσινό μου σχόλιο, επίσης.

"Αναπαράγουμε, αυτά που κατηγορούμε. Κλαμπάκια με θεωρητικές συζητήσεις και τα τοιάυτα.
Πόσες συνισώσες έχει ο Σύριζα;11;
Έδώ αν μπεις σε ΑΛΛΟ "κλαμπ", σου ορμάνε να σε φάνε.
10, 10 - 30, 50 και μια παρεούλα σαν τα προβατάκια..
.....................

Επαναληπτικά συμπεράσματα 2
1.Δεν έχει παρατηρηθεί, από τότε που είμαι μέχρι και τώρα ομαδοποίηση στον Οίκο Αντοχής, Δεν έχω διακρίνει "προτιμήσεις" σε ποστ.

Και επαναλάμβάνω γι αυτό εξακολουθώ και είμαι στον Οίκο.
Εκφράζομαι απολύτως ελεύθερα και χωρίς προτιμήσεις σε ποστ, αλλά μόνο σε θέματα.

Αν ήταν διαφoρετικά, Shades, τότε θα βλέπαμε 20 σχόλια εδώ και 0 σε άλλα ποστ.

Δεν έχει συμβεί ποτέ αυτό.
Έγώ θεωρώ τον τρόπο λειτοργίας του, τον πλέον δημοκρατικό, τόχω ξαναπεί.

Όταν είπα, λοιπόν δεν είχα σχόλια και δες στον Οίκο Αντοχής, δεν εννούσα ότι υπάρχει θέμα στον Οίκο μας. Ο Οίκος έχει πολλά μέλη.
Προφανώς ισχύει ακριβώς σαν ένδειξη της "μη ομαδοποίησης".
Όταν γενικά το σύνολο των μπλόγκερ, δεν ασχολείται μ΄αυτό τοο θέμα , αυτό θα φανεί στον ΟΙΚΟ ΑΝΤΟΧΗΣ, πιο καθαρά.
Γιατί ακριβώς δεν προπαγανδίζει, κανείς, τίποτα και δεν υπάρχουν ομαδοποιήσεις..

Έγινα σαφής:)

Ή να στο πάω παραπέρα:)
Λοιπόν ότνα έχεις τον Hades να σε βάζει να του απαντάς, ταυτόχρονα σε ΤΡΙΑ ποστ στις έντεκα το βράδυ, τότε τι περιμένεις, αγαπητέ μου;

Τόπιασες το υποννοούμενο, Shades?
!!
Εισηγούμαι να του ρίξουμε ποινή!
Δεν μπορεί να μας πρήζει ο Hades και μετά να μου λέει "Ααα, τώρα είδα, ότι το έχεις αναφέρει κι εσύ"!!!

Ποινή!
1) Θα γράφει ποστ μέχρι 10 σειρές.

2)Δεν θα ποστάρει μετά τις 10 το βράδυ και μετά σχόλια σεντόνια.!

3) Να μην λέει "κακές λέξεις" στα ποστ του και να γίνει πολίτακ- κορεκτ :))

Hades είπε...

@Σπίθα
Δεν τίθεται θέμα καθεστωτικών ή μη, Σπίθα. Το να ελέγχεις τον κόσμο είναι υπεράνω καθεστώτων, διαχρονικά και πανταχού. Θέλω να δω τώρα αν θα βγουν όλοι αυτοί που γκάριζαν πριν ενάμιση χρόνο να μιλήσουν, ή αν θα κρυφτούν χεσμένοι από τις "υποτιθέμενες" μελλοντικές εξελίξεις. Διότι το θέμα αρχίζει να λαμβάνει γιγαντιαίες διαστάσεις εν ριπή οφθαλμού κι εμείς κάνουμε τις πάπιες. Το χειρότερο πάντως ξέρεις ποιο είναι; Ότι αν ο Όργουελ ζούσε σήμερα θα είχε κοκκκινήσει από ντροπή που... έπεσε 25 χρόνια έξω.

@shades
Η αξία μιας δημοκρατίας φαίνεται από τον τρόπο που συμπεριφέρεται στους χθρούς της. Σημαντικό απόφθεγμα, διότι προφανώς οι πολίτες, φίλοι γαρ, είναι χεσμένοι προ πολλού.
Διαφωνώ με αυτό που λες αλλά θα υπερασπιστώ με τη ζωή μου το δικαίωά σου να το λες. Βολταίρος. Αυτό το τελευταίο το λέω διότι με το indymedia έχω τις χίλιες δυο διαφωνίες, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να φιμωθεί. Απαράδεκτα πράγματα. Χουντικά. Φασιστικά. Που διάολο ζούμε επιτέλους ρε πούστη;;;

Το έβαλα το κείμενο και στον Οίκο αν και δεν το είχα στο πρόγραμμα. Διότι κάποια στιγμή θεωρώ ότι ξέφυγε πολύ ο όλος προσανατολισμός του, αλλά τώρα, όντως έχεις δίκιο, όσοι περισσότεροι τα διαβάσουν τόσο το καλύτερο. Τουλάχιστον ας ξυπνήσει ο κόσμος ν'ασχοληθεί και μόνος του.

@polse
Ζιγκ χάλι, αγαπητέ. Όντως όλα πάνε καλά στον τόπο. ¨Εχεις δει να διαμαρτύρεται ποτέ κανείς; Ακόμη και οι αρμόδιοι (πχ συνδικαλιστικά όργανα κλπ) μόλις πέσει το πρώτο βόλεμα αποσύρουν τα αιτήματα. Εν συνεχεία οι από κάτω (εμείς δηλαδή) το σταματάμε διότι για να το σταμάτησαν οι από πάνω κάτι θα ξέρουν, ψηφίζουμε ξανά τα ίδια και τα ίδια (και δεν μιλάω μόνο για τους δύο) στις εκλογές με κρυφή ελπίδα κάποιο ρουσφετάκι ή γιατί όχι έως και διορισμό στο δημόσιο και λήγει το θέμα όμορφα κι ωραία, με συναίνεση απάντων. Και μετά όταν λέμε αμάν, αμάν μας γαμάν, πειθώμεθα πως πρόκειται περί παρεξηγήσεως κιόλας. Ελλαντάρα αγκάπη μου... Θάνατος στους μετανάστες...

Ανώνυμος είπε...

@ Shades
Τρωγόσουν και ήθελες απαντήσεις:))
Πάρε να΄χεις, τώρα!!
Και θέλω και σχόλιο απάντηση:)
Πάνω από 10 σειρές, εσύ!!!

Καλό μεσημέρι:)

Ανώνυμος είπε...

@ Hades
" Δεν τίθεται θέμα καθεστωτικών ή μη, Σπίθα.
Το να ελέγχεις τον κόσμο είναι υπεράνω καθεστώτων, διαχρονικά και πανταχού."

Mην διαφωνείς, αδίκως:)
Το να ελέγχεις τον κόσμο, αυτομάτως λέγεται "καθεστυκία τάξη". Δεν της έδωσα χρώμα..

Τι μου λες ..
"δεν είναι θέμα καθεστώτος;"

Καθεστώτος, είναι αφού σε ελέγχει!

Hades είπε...

Σπίθα, αν θες απαντήσεις 10 σειρών να πας σε αντικαπνιστικό βλογι παρακαλώ. Εδώ μέσα είναι χώρος μαρτυρίου και βασανιστηρίων. Αφού το ξέρεις, τι το κάνεις και θέμα;

Εντωμεταξύ, υπάρχει και ένα ακόμη θέμα που για την ώρα έχουμε αφήσει στην απ'όξω. Βγήκε ο shades και έγραψε για το indymedia. Αλήθεια, ο ελληνικός τύπος πόσο έχει ασχοληθεί με το όλο θέμα; Μήπως είναι... ήσσονος σημασίας και το έχουμε παρεξηγήσει; Ή μήπως δεν θα τους χάλαγε να πέσει ένα σχετικό φήμωτρο δεξιά κι αριστερά έτσι για να γουστάρουμε; Μην πω φυσικά για τα κόμματα που ακόμη -πέραν κάποιων μεμωνομένων και ως επί τω πλείστο αρνητικών δηλώσεων- εξακολουθούν να τηρούν σιγήν ιχθύος. Τέτοια είναι η ευαισθητοποίηση όλων τους. Τόσο νοιάζονται για τους πολίτες; να χαρώ, να χαρώ...

Κι όσον αφορά το καθεστώς Σπίθα, ντάξει, πρακτικά δεν διαφωνώ, απλά έχω λίγο διαφορετικούς ορισμούς σε κάποια θέματα. Έτσι όπως το θέτεις, ας είναι.

shades είπε...

Σπίθα απλά πήρα την μύγα;) μου θες και πάνω από 10 σειρές.
Δίκαιο έχεις αλλά υπάρχουν ορισμένες φάσεις ζωής που τα πληκτρολόγια είναι εκ των πραγμάτων σε δεύτερη μοίρα.
Βολέψου τώρα με αυτές τις σειρές.. θα έχει και συνέχεια...

Ένα σχόλιο τώρα για τον Hades που δεν έχει σχέση μ΄αυτό το ποστ.
Στα αθλητικά σου φίλε μου αν και Ολυμπιακός σκέφτεσαι και εκφράζεις πολύ σωστά την γνώμη σου!!! σαν εθνική ελλάδος είμαι πιο δίκαιος, έχω μερικές ενστάσεις για τα φιλο-ολυμπιακά σου ποστ και επιφυλάσσομαι να κάνουμε διάλογο στα πάντα ΟΛΑ.

shades είπε...

..και κάτι ακόμα, μήπως Σπίθα μου έχεις την εντύπωση ότι δεν σας διαβάζω?

Ανώνυμος είπε...

Για το indymedia, τώρα το μαθαίνω.
Δεν τόξερα.
Εκείνο που διαισθάνομαι είναι ότι όλα τα μέτρα είναι κατασταλτικά, περιοριστικά και περνάμε σε άλλες εποχές.
Νέα κόλπα, βλέπω.

Παντού, κάμερες, κάρτες, έλεγχοι, παραβιάσεις νόμων, καταχρηστικές αποφάσεις, αδιαφάνεια, κατάργηση των Ανεξάρτητων Αρχών. ( Πολύ σοβαρό, αυτό και μην το υποτιμάμε)

Αυτά είναι δείγματα πολύ άσχημα.

Ανώνυμος είπε...

@ Shades
Ξέρω ότι διαβάζεις:)
Αλλά άνθρωποι είμαστε και έχουμε και τα προσωπικά μας !
Εγώ, αυτό το καιρό έχω πήξει..ξέρεις με την μητέρα και δεν προλαβαίνω να διαβάζω τα ποστ, των φίλων..

Τώρα για χτές;
Έλεγα μήπως σου "ξεφύγουμε " με τον Ηades, αλλά, τζίφος:)

Αυτός με παρασύρει! Αυτόν να συμμαζέψεις, ρε συ..
Έγώ τα έβαλα τα ποστ και ο γάβρος θα μας την πει και από πάνω;
Το καθήκον μου το έπραξα!!!

Hades είπε...

@shades
?
Με μπέρδεψες. Όποτε θς να το συζητήσουμε το θέμα αλλά... φιλο-ολυμπιακά;; Ποια "φιλο-"; Μάλλον δεν τα έχεις διαβάσει καλά... :):):)

@Σπίθα
Έπεσες σε λούμπα Σπίθα. Ποια κατάργηση Αρχών; Ίσα, ίσα! Όχι μόνο δεν έχουν καταργηθεί αλλά υπάρχουν κανονικότατα. Απλώς, δεν τις λαμβάνουν υπόψιν. Δηλαδή 100 φορές χειρότερα από το να είχαν καταργηθεί. Σημειωτέον, όσα αναφέρεις ισχύουν ΜΟΝΟ για τους απλούς πολίτες. Για τους πολιτικοί (και όχι μόνο) δεν ισχύει τίποτε απ'αυτά. Αυτοί δεν τα έχουν και ανάγκη κιόλας...

ΥΓ. ποιο ακριβώς καθήκον έπραξες Σπίθα; :):)

Ανώνυμος είπε...

Ποιό χρεός μου έπραξα;
???
Μα το πρώτιστον, Hades!

Το χρέος της προστασίας του εαυτού μου!
Αυτό δεν κάνουμε, όλοι??


Και αν, λέω αν, υπάρχουν κάποιες εθύνες να τις χρεωθείς, εσύ που με πρήζεις για θέματα πο έχω επιληφθεί ποστάροντας εγκαίρως και άμεσα!
:D

Υ.Γ.
Και ο Shades, να πάρει τις ευθύνες του.
Έκανε σχόλιο, απρόσμενα, σε ανύποπτο χρόνο και αιφνιδιαστικά!

Τι το κάναμε, εδώ;
Έχουμε κάποια "ρότα", κάποιες συνήθειες!

Hades είπε...

Μάλιστα... και ήρθες εδώ μέσα για να προσττευτεί, Σπίθα, εδώ πέρα που προστασία δεν υπάρχει; Τι το πέρασες το βλογ; Αλουμινόπορτες που δεν περνάει βροχή κι αέρας; Δεν μας τα λες καλά, Σπίθα. Τέτοιες προστασίες εγώ τις ορίζω ως "με τρώει ο κώλος μου", άσε τα σάπια λοιπόν και βρες αυτό που σου ζήτησα στον Οίκο, διότι είναι σημαντικό και θέλω να το κάνω απντέτοιο...

Α, και που'σαι... τα σάπια άστα γι'αλλού. Εδώ μόνο το φρέσκο πράμα περνάει... :):):)

Ανώνυμος είπε...

Θέλει δουλειά, αυτό, Ηades!
Δεν ξέρω αν υπάρχει στο Ίντερνετ. ξέρω ότι έχουν ποσβαση οι νομικοί και ΤΑ ΜΈΛΗ ΤΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΎ ΣΥΛΛΌΓΟΥ.
Εγώ αυτά που έγραφα τα έκανα αντιγραφή από βιβλία που αγόραζα..
Θα προσπαθήσω, αλλά μήπως κανένας νομικός ξέρει καλύτερα;

Αν βρω κάτι θα στο στείλω.

Ανώνυμος είπε...

Στο βρήκα, αλλαά στο πέταξα ολόκληρο.
Πάρτο και φτιάχτο.
(Στον Οίκο Αντοχής στο έβαλα, για να το δουλέψεις, όπως νομίζεις..)
Σου έβαλα και την διεύθυνση την ηλεκτρονική.

Το σχόλιο, αν δεν το χρειάζεσαι και δεν το θες, σβήστο δεν με πειράζει.
Αν λέω θέλεις να το κάνεις απντέιντ, ίσως δεν χρειάζεται και σαν σχόλιο.

Τώρα που εκπλήρωσα και πάλι το καθήκον μου και το χρέος, προς την κοινωνία, τον Οίκο Αντοχής, εσένα, τον Shades και όλα τα συναφή καλόπααιδα, θα μ'αφήσεις να πάω στον... εσπερινό;
Ή να δω τον Τράγκα??

Ανώνυμος είπε...

Μάλιστα!
Πώς κάνει η Ελλάδα και οι ταγοί μας;
Ε, ακριβώς το αντίθετο, αυτοί!!
Ρε δεν πάνε καλά οι Ευρωπαίοι..τι είναι αυτά τα κομμουνιστικά;

Μ'άρεσε το υστερόγραφο.
Υπάρχει Θεός γι'αυτόν ή τον έχει σε καραντίνα κι'αυτόν!

Ανώνυμος είπε...

[ ] "Φέτος, η Google εγκαινίασε κινεζική μηχανή αναζήτησης που αυτολογοκρίνεται.

Και έγινε γνωστό πέρυσι ότι η Yahoo! αποκάλυψε στις κινεζικές αρχές στοιχεία του λογαριασμού e-mail του δημοσιογράφου Σι Τάο, μια κίνηση που συνέβαλε στην ποινική του δίωξη και την καταδίκη του σε 10 χρόνια φυλάκιση. Έκτοτε έγιναν γνωστές νέες περιπτώσεις συνεργασίας της Yahoo! με τις κινεζικές αρχές.

Έγινε επίσης γνωστό ότι, το 2004, η Microsoft διέθεσε στις ισραηλινές αρχές, χωρίς ενημέρωση ή συγκατάθεση του ίδιου, εμπιστευτικές πληροφορίες για τον Μορντεκάι Βανούνου, που αποκάλυψε τους πυρηνικούς εξοπλισμούς του Ισραήλ.

Αυτές οι πληροφορίες χρησιμοποιήθηκαν αρχικά για να διωχθεί ποινικών ο Βανούνου επειδή είχε επαφή με ξένα μέσα ενημέρωσης. Παρ' όλο που ο δικαστής στην υπόθεσή του συμφώνησε στο μεταξύ να μην χρησιμοποιήσει στη δίκη τις πληροφορίες που προμήθευσε η Microsoft, υπάρχει ακόμη το ενδεχόμενο οι πληροφορίες αυτές να χρησιμοποιηθούν για να ενταθούν οι παρενοχλήσεις που υφίσταται.

Η επιρροή της Κίνας, καθώς και οι τεχνικές της λύσεις, εξαπλώνονται σε άλλες χώρες, όπως η Ζιμπάμπουε, η Κούβα και η Λευκορωσία. Όμως εντείνεται και η πίεση που ασκεί το κοινό σε αυτές τις χώρες και στις εταιρείες που τις βοηθούν.

****Χιλιάδες άνθρωποι έχουν υπογράψει την έκκληση για την ελευθερία της έκφρασης και της πληροφόρησης στην ιστοσελίδα

http://irrepressible.info.

Στις ΗΠΑ, ένα νομοσχέδιο του Κογκρέσου που αποβλέπει στην επιβολή αυστηρών νέων υποχρεώσεων στις αμερικανικές εταιρείες τεχνολογίας που συναλλάσσονται με «χώρες που περιορίζουν το Διαδίκτυο», όπως η Κίνα, προχωρά μέσα από τον πολιτικό μηχανισμό των ΗΠΑ. Ειδησεογραφικοί και διεκδικητικοί οργανισμοί ανά τον κόσμο έχουν κάνει σαφή την κριτική τους για τις ενέργειες αυτών των εταιρειών.[ ]

Περισσότερα εδώ:
http://www.amnesty.org.gr/library/news/2006/2006-07-25-1.htm

Hades είπε...

Σπίθα, πριν κάποια χρόνια η microsoft έδωσε ένα αμύθητο ποσό για να πάρει μερικά ψίχουλα από τις μετοχές της google και η τελευταία αρνήθηκε αφού ήξερε ότι σε λίγα χρόνια το ποσό θα είναι πολλαπλάσιο. Αυτήν την στιγμή που μιλάμε η υψηλότερη τιμή στο παγκόσμιο χρηματιστήριο δεν είναι ούτε του χρυσού ούτε του πετραιλέου. Είναι των προσωπικών δεδομένων. Αυτό δεν είναι κάτι που μάθαμε τώρα, είνια κάτι που ξέραμε προ πολλού. Το πρόβλημα είναι πως δεν μπορεί να αποδειχθεί, άρα είναι φάντασμα. Εν προκειμένω όμως τα όσα μας απασχολούν εκ νέου είναι χειροπιαστότατα. Εδώ μιλάμε ότι αυτά που προτιθέμεθα να κάνουμε ως κράτος η ίδια η ΕΕ τα χαρακτηρίζει ως πρακτικές αυταρχικών καθεστώτων.Και δεν ιδρώνει κανενός το αφτί. Έλεος δηλαδή...

Ανώνυμος είπε...

"Άλλο για την ελλάδα να πεθαίνεις
και άλλο η ελλάδα να σε σκοτώνει.."

Καλό Σ/Κ και όλα θα γίνουν χειρότερα...
Και λοιπόν;

Υ.Γ.
Όχι όπως έμαθα, αλλά όπως τα βρίσκω.
Αν δεν πιστέψεις, δεν θα προδοθείς.

Ανώνυμος είπε...

Γεια χαρά Hades εξαιρετικό το άρθρο σου φίλε αλλά δεν πρόκειται να γίνει τίποτα στο τέλος.
Να σε ρωτήσω έχεις ακουστά τους Holy Martyr?
Τα σπάνε οι τύποι με το συμπάθειο

http://www.youtube.com/watch?v=aer1AUtxQdU

http://www.youtube.com/watch?v=HEj-fitj3Bc

ΥΓ
Όσο για το indymedia που το κλείνουν καλά κάνουν γιατί είχαν ξεφύγει σε κάποια σημεία οι αναρχικοί που το έχουν

ΥΓ1
Κάνω ΜεταΛικές κάφρικες διακοπές όποτε απο 16 Αυγούστου θα σου στείλω ένα κείμενο περί Απαγορεύσεων κλπ, μέχρι τότε να περνάς καλά, θα σε δώ σε κάποιο live?????

Αν έχεις e-mail πές στο μου να ανταλλάξουμε επικοινωνία αν θέλεις...

UP THE IRONS MOTHERFUCKERS...

Hades είπε...

Οι Holy Martyr είναι από τις αγαπημένες μου underground μπάντες! Απίστευτα παληκάρια, τους πάω με χίλια. Αν και αιρετικώς ως συνήθως, έχω ως κορυφαίο το demo τους Hatred and Warlust που για μένα είναι απλώς υπέρτατο.
Για συναυλίες που λες, μάλλον από Σεπτέμβριο θα ξαναξεκινήσω καλώς εχόντων των πραγμάτων.