Σάββατο, 2 Μαΐου 2009

Οι δραματικές διαστάσεις της οικονομικής κρίσης.

Λοιπόν πριν λίγες μέρες έλαβα ένα μέηλ από έναν φίλο. Είχε ένα ενδιαφέρον κείμενο που θα παραθέσω λίγο παρακάτω. Κάτι είχε πάρει το αφτί μου ούτως ή άλλως, όμως δεν έχω δει κάποιο σχετικό άρθρο εφημερίδας (ντάξει, ήμουν και πνιγμένος κιόλας και σιγά μην το έψαχνα και τόσο πολύ. Από το λίγο, πάντως, που κοίταξα δεν βρήκα κάτι). Για να είμαι ειλικρινής, το κείμενο μάλλον πρέπει να έχει γραφτεί σε κάποιο μπλογκ (έτσι μοιάζει) αλλά δυστυχώς δεν αναφέρει πηγή, οπότε επειδή δεν μου αρέσουν οι υπεξαιρέσεις, αν κάποιος ξέρει τον συγγραφέα παρακλώ ας τον μνημονεύσει. Πριν παραθέσω το κείμενο, παρακαλώ να θυμιθούμε μαζί πόσο πολύ πεινάνε και ζορίζονται οι βουλευτές μας. Πάμε λοιπόν στο κείμενο, που παραθέτω αυτούσιο (μετά το τέλος του, τα σχόλιά μου).

Όταν ο Καποδίστριας αποφάσισε οριστικά να αφήσει τη Ρωσία και να κατέßει για πάντα στην Ελλάδα, πρώτη του δουλειά ήταν να πουλήσει τα έπιπλά του. Ήταν καλοκαµωµένα και ακριßά και αν τα έφερνε µαζί του στην Ελλάδα θα ήταν πρόκληση για τους φτωχούς Έλληνες. (υπάρχουν σήµερα καταστάσεις των πολιτικών που µπορούν να θεωρηθούν πρόκληση;) Τα πούλησε όλα και κατάφερε να εισπράξει απ' αυτά πενήντα χιλιάδες ρούßλια. Όλα αυτά τα ρούßλια τα έστειλε σε Έλληνες σιτέµπορους στην Οδησσό και τους παρακινούσε να προσθέσουν κι αυτοί ότι θέλανε. Με όλο το ποσόν θα αγόραζαν σιτάρι και θα το έστελναν στους Έλληνες που πεινασµένοι αγωνίζονταν για τη λευτεριά τους.
Οι Έλληνες σιτέµποροι της Οδησσού σεßάστηκαν την επιθυµία του Καποδίστρια και διπλασίασαν τις πενήντα χιλιάδες ρούßλια που τους έστειλε. (έδωσε το καλό παράδειγµα) Φόρτωσαν πέντε καράßια σιτάρι και στείλανε από ένα στα Ψαρά, στην Ύδρα και στις Σπέτσες. Τα άλλα δύο τα στείλανε στ' Ανάπλι για να εφοδιάσουν το στρατό.
Τώρα διαßάστε παρακάτω για τους σηµερινούς µας άρχοντες πως δίνουν το παράδειγµα τους και ξανασκεφτείτε το!

Παρασκευή, 13 Φεßρουάριος 2009
ΟΙ ΝΕΕΣ ΛΙΜΟΥΖΙΝΕΣ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ!
Τύψεις φαίνεται ότι διακατείχαν µέχρι πρότινος πολλούς ßουλευτές του ελληνικού κοινοßουλίου επειδή τα ακριßά δίλιτρα αυτοκίνητά τους ρύπαιναν την ατµόσφαιρα.
Μαζεύτηκαν λοιπόν µια νύχτα στην ßουλή και ψήφισαν ένα νόµο που τους επιτρέπει να αντικαθιστούν τα αυτοκίνητά τους και µε υßριδικά οχήµατα ανεξαρτήτως κυßικών και µάρκας. Και φυσικά άδραξαν την ευκαιρία…
Όχι, δεν τα αντικατέστησαν µε τα σεµνά και ταπεινά Toyota Prius και Honda Civic Hybrid. Κάτι παραπάνω από τους µισούς ßουλευτές µας, όσοι δηλαδή χρειάζονται για να περάσουν ένα νοµοσχέδιο, επέλεξαν τις νέες υßριδικές Lexus GS450h, λιανικής αξίας 72.000 η µία, για να αντικαταστήσουν τα πολυτελή αυτοκίνητα που η προηγούµενη φουρνιά ßουλευτών τους είχε κληροδοτήσει. Προχώρησαν σε αυτή την επιλογή µε την δικαιολογία ότι η συγκεκριµένη Lexus είναι πιο οικολογικό και φιλικό όχηµα προς το περιßάλλον σε σχέση µε τα προηγούµενα που είχαν στην κατοχή τους για τις µετακινήσεις τους. Όµως αυτή η δικαιολογία δεν υφίσταται καθώς το εν λόγω υßριδικό µοντέλο εξοπλίζεται µε ßενζινοκινητήρα V6 3,5 λίτρων που ελάχιστα προστατεύει το περιßάλλον σε σχέση µε τα παλιότερα αυτοκίνητα των βουλευτών που απαγορευόταν να είναι πάνω από 2 λίτρα .
Αν οι ßουλευτές είχαν αληθινή οικολογική συνείδηση θα µπορούσαν να διαλέξουν άλλα υßριδικά που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά. Από τότε που ο πρόεδρος της Βουλής κ. Δηµήτρης Σιούφας πριµοδότησε την αγορά µοντέλων υßριδικής τεχνολογίας, αίροντας το πλαφόν στον κυßισµό από 1.600 έως 2.000 κυßικά που ισχύει για τα συµßατικά ßουλευτικά αυτοκίνητα, το γκαράζ της ßουλής γέµισε από τα Lexus GS450h, παρά το γεγονός ότι οι 300 είχαν άλλες, πραγµατικά οικολογικές, επιλογές: Το Toyota Prius, αυτοκίνητο που έχει επιλέξει και ο έλληνας επίτροπος περιßάλλοντος στην Ευρωπαική Ένωση κ. Σταύρος Δήµας και το Honda Civic Hybrid αποτελούν ουσιαστικές οικολογικές λύσεις για πολλούς λόγους. Είναι άνετα, παρέχουν υψηλό επίπεδο εξοπλισµού και ασφάλειας, καταναλώνουν ελάχιστη ßενζίνη, εκπέµπουν πολύ λιγότερους ρύπους από το υßριδικό της Lexus και κοστίζουν στο 1/3 της λιανικής τιµής της υπερπολυτελούς υßριδικής λιµουζίνας που κοστίζει όσο µια γκαρσονιέρα.
Στον πειρασµό της υßριδικής πολυτέλειας της Lexus ενέδωσαν ßουλευτές και πολιτικοί αρχηγοί από όλες τις παρατάξεις εκτός από τον ΣΥΡΙΖΑ. Μεταξύ τους οι: ο γραµµατέας της Ν.Δ. κ. Λευτέρης Ζαγορίτης, ο γραµµατέας της Κ.Ο. της ΝΔ κ. Γιάννης Τραγάκης, ο πρώην υφυπουργός Εθνικής Άµυνας και ßουλευτής ΝΔ κ. Βασίλης Μιχαλολιάκος, ο πρώην υφυπουργός Tουριστικής Aνάπτυξης και ßουλευτής κ. Aναστάσιος Λιάσκος, ο ßουλευτής ΝΔ κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, η ßουλευτής της ΝΔ κυρία Φωτεινή Πιπιλή, ο πρώην υπουργός Παιδείας και ßουλευτής ΠΑΣΟΚ κ. Πέτρος Ευθυµίου, ο ßουλευτής ΠΑΣΟΚ κ. Ντίνος Βρεττός, ο ßουλευτής του ΠΑΣΟΚ κ. Ντίνος Ρόßλιας και ο ßουλευτής του ΛΑΟΣ κ. Άδωνις Γεωργιάδης. Σε αυτούς να προσθέσουµε και την γενική γραµµατέα του ΚΚΕ κα Αλέκα Παπαρήγα.
Ο, κατά δήλωσή του λογικός, γραµµατέας της ΝΔ κ.. Ζαγορίτης, γνωστός και για την ικανοτητά του να κάνει το άσπρο µαύρο, δήλωσε για το αµάξι του σε κυριακάτικη εφηµερίδα ότι το προτίµησε γιατί είναι πιο γρήγορο και ασφαλές.
Από τα αλώνια της Νίκαιας στα δερµάτινα σαλόνια της Lexus ο γραµµατέας της κοινοßουλευτικής οµάδας της ΝΔ κ. Ιωάννης Τραγάκης
αµογελώντας εξέρχεται ο πρώην υπουργός και ßουλευτής ΠΑΣΟΚ κ. Πέτρος Ευθυµίου από την υßριδική λιµουζίνα των 75000 ευρώ που το κράτος του παρέχει. Γιατί να µη χαµογελά άλλωστε;
Το χρώµα του αυτοκινήτου της Paris Hilton επέλεξε η κα Φωτεινή Πιπιλή για την υπερπολυτελή Lexus της.
Χρωµατική διαφοροποίηση σε σχέση µε τις κλασικές µαύρες λιµουζίνες πραγµατοποίησε και ο πρώην υφυπουργός Αµυνας κ. Βασίλης Μιχαλολιάκος.
Παραθέτοντας αυτή την µάλλον συλλεκτική φωτογραφία, δεν θα προßούµε σε σχόλια για να αποτρέψουµε ανακοίνωση του Κ.Κ.Ε. τύπου: «Το Κ.Κ.Ε, το κόµµα που σταθερά υπερασπίζεται τα συµφέροντα των φτωχών και αδυνάµων ενάντια στις αντιλαϊκές πολιτικές των κοµµάτων του ευρωµονόδροµου, καταδικάζει την αήθη επίθεση συµφερόντων του κεφαλαίου ενάντια στην σεµνή και ταπεινή Αλέκα Παπαρήγα…»
Εκτός από τους 160 περίπου ßουλευτές που επέλεξαν την υßριδική λιµουζίνα Lexus GS450h, 135 επέλεξαν ένα εκ των επίσης πλήρως εξοπλισµένων λιµουζινών συµßατικού τύπου Μercedes 280Ε, Audi Α6 και Saab Αero 93-95. Πραγµατική οικολογική συνείδηση είχαν µόνο 5 ßουλευτές οι οποίοι επέλεξαν τα «φθηνά» υßριδικά των 25.000 για την µετακίνησή τους. Αξίζει να σηµειωθεί ότι υπάρχουν περισσότεροι από εßδοµήντα ßουλευτές που πριν εκλεγούν διέθεταν αυτοκίνητα των οποίων η αξία δεν ξεπερνούσε τα 10.000-15.000 ευρώ.
Τέλος, όσον αφορά στα αυτοκίνητα που εξυπηρετούν τις ανάγκες του κοινοßουλίου, ο πρόεδρος της ßουλής κ. Δηµήτρης Σιούφας αντικατέστησε τρία αυτοκίνητα µε ισάριθµα υßριδικά. Μάλιστα, για να µην υπάρχουν παρεξηγήσεις, προτίµησε ένα από κάθε εταιρία που εµπορεύεται υßριδικής τεχνολογίας αυτοκίνητα στην χώρα µας. Η αντικατάσταση όλων των ßουλευτικών αυτοκινήτων αποφασίστηκε να γίνει µε τη µέθοδο leasing και η µηνιαία δόση δεν θα έπρεπε να ξεπερνά τα 1.500 ευρώ για κάθε όχηµα που θα πληρωθεί µε τα λεφτά των φορολογουµένων.. «Ευαισθησία» για το περιßάλλον µε τα λεφτά άλλων σε περίοδο οικονοµικής κρίσης…

Υ.Γ Οι περισσότεροι ßουλευτές αντέδρασαν στην απόκτηση ενός απλού υßριδικού αυτοκινήτου εκφράζοντας στα αλήθεια µερικά από τις παρακάτω δικαιολογίες:
· Ο ανασφαλής ßουλευτής: «Σε µεγάλες διαδροµές, όπου αναπτύσσονται ταχύτητες, πρέπει να υπάρχει ασφάλεια»,
· Ο σνοµπ ßουλευτής: «Μα, θα κυκλοφορώ µε… γιαπωνέζικο;»
· Ο κάνγκουρας ßουλευτής: «Αυτά τα αυτοκίνητα δεν εντυπωσιάζουν. Αν λοιπόν πάµε στην επαρχία µε ένα µικρό υßριδικό, δεν πρόκειται να µας δώσει σηµασία κανένας!».
· Ο αθώος ßουλευτής: «Μα, δεν επέλεξα εγώ το µοντέλο. Ρώτησα τον οδηγό µου και τους αστυνοµικούς µου που το οδηγούν και αυτοί το διάλεξαν»
· Ο ßουλευτής – Σουµάχερ: «Πώς θα προλαßαίνω να είµαι συνεπής στις υποχρεώσεις µου όταν αυτό δεν αναπτύσσει µεγάλες ταχύτητες;»,
· Ο γκρινιάρης ßουλευτής: «Πώς θα ßγάλω την προεκλογική περίοδο µε υßριδικό Ι.Χ.;»,

Με τόση ευαισθησία και τέτοια επιχειρήµατα που έχουν οι εθνοπατέρες µας, ίσως το ελληνικό κράτος θα έπρεπε να σκεφτεί σοßαρά να αντικαταστήσει τις νέες τους λιµουζίνες µε όµορφα, οικολογικά και ελληνικά γαϊδουράκια!

Κατ' αρχήν, παρακαλώ τον οποιονδήποτε να διαωεύσει το κείμενο. Να έρθει κάποιος άνθρωπος και να πει ότι το κείμενο δεν ισχύει και οι φωτογραφίες είναι στημένες. Πάμε στα υπόλοιπα τώρα...
Όλα αυτά που μόλις διαβάσατε είναι μεσούσης της οικονομικής κρίσης. Τις προάλλες παρουσιάσθηκε σχεδόν ως εθνική επιτυχία το ότι φεσωθήκαμε ως κράτος άλλα 50 δισ ευρά, ενώ μάλιστα υπολογίζαμενα φεσωθούμε με δάνειο μόλις... 40. Την ίδιαν στιγμή, το να βαρέσουμε κανόνι μετά το καλοκαίρι όχι μόνο δεν έχει αποκλειστεί ως ενδεχόμενο, τουναντίον είναι ολοένα και πιο ορατό και αυτό διότι έχουμε εναποθέσει όλες μας τις ελπίδες στον τουρισμό ο οποίος θα πατώσει. Αν θέλετε να ανακαλύψετε το γιατί θα πατώσει, κάντε μια έρευνα αγοράς στις τιμές και θα καταλάβετε. Λίγο καιρό πριν ο πρωθυπουργός σε συνεργασία με τον (πρώην έμπορο, που ξέρει δηλαδή τι γίνεται στην αγορά) υπουργό οικονομικών έδωσε εφάπαξ αυξήσεις για φέτος, όπερ μεθερμηνευόμενο δεν έδωσε αυξήσεις, αφού του χρόνου οι αυξήσεις θα δωθούν με τους φετινούς μισθούς (στους οποίους δεν δώθηκε αύξηση). Μυστηριωδώς, είμαστε κιόλας η μοναδική χώρα πανευρωπαϊκώς (μην πω παγκοσμίως) που παρά την κρίση οι τιμές όχι μόνο δεν πέφτουν αλλά ανεβαίνουν κιόλας (χαρακτηριστικότερο παράδειγμα η βενζίνη).

Την ίδιαν στιγμή λοιπόν οι ηρωϊκοί 300 μας ανανεώνουν τον... "στόλο" αυτοκινήτων τους με λιμουζινάρες. τα έχετε ακουστά τα Lexus? Πρόκειται για θυγατρική της Toyota με την οποίαν η εν λόγω εταιρία προσπαθεί εδώ και χρόνια να εισωρήσει σε τσέπες πολύ πιο βαθειές που ποτέ δεν θα αγόραζαν ένα Toyota όχι επειδή δεν είναι καλό αυτοκίνητο αλλά καθαρά για λόγους πρεστίζ. Ε, τέτοια "αυτοκινητάκια" έχουν πλέον οι βουλευτές μας, αυτοί που πεινάνε, που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα.
Άκουγα τις προάλλες τον Σιούφα να λέει ότι η Βουλή των Ελλήνων λειτουργεί σχεδόν 365 μέρες τον χρόνο, σχεδόν 24 ώρες την ημέρα... Με πήραν τα ζουμιά. Τους συμπονώ.. να τους δώσουμε και υπερωρίες, μην το αφήσουμε έτσι. Δηλώνω ενώπιον όλων σας ότι δεν θέλω αύξηση για τα επόμενα 40 χρόνια και απαιτώ να πάρω σύνταξη όχι πριν τα 90. Πως να την αντέξω τέτοια τραγωδία για τους Βουλευτές μας; Ξέρεις πόσο κόπο και πόση σπουδή θέλει να πάρεις τις μίζες από τη Ζήμενς; Ξέρεις πόσο ιδρώτα πρέπει να χύσεις για να κάνεις το κάθε σκάνδαλο δίχως να σε πάρουν πρέφα; Όχι άλλη δυστυχία στους 300, όχι άλλη ψυχική ωδύνη... Προτείνω μάλιστα να αποσυρθούν και τα Lexus και να πάρουν Ferrari. Γιατί μόνο Lexus? Έχετε δει πολλά΄τέτοια να κυκλοφορούν; Όχι, άρα δεν είναι καλά αυτοκίνητα. Γι'αυτό προτείνω Ferrari, που τρέχει και σε γκραν πρι και έχει επιβεβαιωμένη αξιοπιστία και πρεστίζ. Επίσης, προτείνω να αναιρεθεί το μέτρο παρακράτης του 5% του βουλευτικού μισθού. απαράδεκτο μέτρο. Που να φτάσουν όλα τα υπόλοιπα φτάγκα που παίρνουν; Ανεπίτρεπτο...

Α, και πριν κλείσω να κάνω ένα ακόμη σχόλιο. Για την συντρόφισσα Παπαρρήγα (συντρόφισσα, διότι και αυτή μας τα τρώει μαζί με τους άλλους 299). Δεν ήξερα πως το Lexus είναι αυτοκίνητον αντιιμπεριαλιστικόν. Γηράσκω αεί διδασκόμενος.

Κατά τα λοιπά, η οικονομική κρίση συνεχίζεται.
Για εμάς μόνο όμως... Διότι αποδεικνύεται στην πράξη ότι τα νέα οικονομικά μέτρα δεν ήταν για την αντιμετώπιση της κρίσης, αλλά για την αγορά των νέων βουλευτικών αυτοκινήτων.
Ξαναλέω, αναμένω διάψευση του κειμένου.

ΥΓ. Επειδή μου αρέσει να είμαι σωστός: αν υπάρχει ένας που να αποτελεί κόσμημα εκεί μέσα, αυτός είναι ο Άρης Σταθάκης. Ουδέποτε πήρε κρατικό αυτοκίνητο, παρά είχε μόνο το δικό του που ήταν υβριδικό ούτως ή άλλως. Θέλω να πιστεύω ότι εξακολουθεί να μένει εκτός νυμφώνος. Επίσης είναι ο μοναδικός που δεν έχει πολιτικό γραφείο. Και μπράβο του. Διότι πρέπει να τα λέμε όλα.

ΥΓ2 Πόσοι εξ αυτών άραγε συμπαρίσταντο χθες στους εργαζομένους κατά την τέλεση των εορταστικών εκδηλώσεων της υποτιθέμενης εργατικής πρωτομαγιάς;

3 σχόλια:

Panos Konstantinidis είπε...

Καλά κάνουνε. Αφού είμαστε κορόιδα και τους ψηφίζουμε.

Hades είπε...

Τελικά είμαστε κορόϊδα ή απλά μαλάκες, ρε Πάνο; Δεν μπορώ να βγάλω άκρη...

Panos Konstantinidis είπε...

Συνήθως αυτά τα δύο πάνε μαζί... Κορόιδο... μαλάκας... το ίδιο είναι, απλώς το ένα δεν ακούγεται τόσο αισχρό... αλλά στην ουσία το ίδιο περιγράφουνε.