Σελίδες

Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2008

Παίγνιον (ένα ακόμη)

Πριν από αρκετό καιρό είχα λάβει μια πρόσκληση από την Αθηνά διά ένα βλογοπαίγνιο, την οποίαν δυστυχώς (για εσάς) και δεν ξέχασα! Το εν λόγω παιχνίδι λοιπόν είχε να κάνει με 10 άχρηστες πληροφορίες διά την πάρτη μου. Για να είμαι ειλικρινής δεν μπορώ να καταλάβω σε τι ωφελεί μια τέτοιου είδους αποκάλυψις, αλλά όπως και να’χει πέραν της πλάκας, η δέσμευση είναι δέσμευση, οπότε πάμε, κι αν βγάλει κανείς άκρη να μου σφυρίξει κλέφτικα.

1. Είμαι δεξιόχειρας.

2. Από μικρός έφτιαχνα επιλογές με τραγούδια (ιδίως οι επιλογές Power Thrashing Death και Heavy Metal Attack έκαναν τρελό πάταγο μιλάμε).

3. Μου αρέσουν τα γεμιστά (μιαμ, μιαμ)

4. Ο φραπές, μόνο μέτριος (σε ζάχαρη, όχι σε ποιότητα) και κυρίως δίχως γάλα. Ο,τιδήποτε άλλο είναι απόπειρα δηλητηριάσεως.

5. Η ολλανδική και η σουηδική είναι οι αγαπημένες μου metal σκηνές.

6. Φοράω 45 νούμερο παπούτσι.

7. Metal ξεκίνησα ν’ ακούω το 1989 (επισήμως).

8. Μου αρέσει η κλασική μουσική (όπως και στους υπολοίπους ψυχοπαθείς άλλωστε).

9. Νομίζω ότι είμαι από τις μεγαλύτερες μορφές που έχει αναδείξει η Ελλάδα μετά τα ελληνιστικά χρόνια.

10. Ααα, μόλις κατέφθασε η πίτσα. Είπα να μη μαγειρέψω σουβλάκια σήμερα...

2 σχόλια:

ATHENA είπε...

ΤΑ ΠΕΡΙ ΟΛΛΑΝΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΟΥΗΔΙΚΗΣ ΣΚΗΝΗΣ ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΙΚΣΩ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΧΡΗΣΤΑ ;-)

ΦΙΛΙΑ

Hades είπε...

Αν σου πω ότι με κούφανες, δεν θα πω ψέματα... :):):)