Σελίδες

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Προσοχή, ο σκύλος...

...ώπα, μισό λεπτό....
Ο σκύλος δαγκώνει, εντάξει, το ξέρουμε. Είναι αυτό είδηση; Σε καμία περίπτωση. Αν όμως αντί να δαγκώσει ο σκύλος έναν άνθρωπο, δαγκώσει ο άνθρωπος έναν σκύλο τι γίνεται; Μα τότε έχουμε είδηση.
Βασικά δεν θυμάμαι ποιος το'χε πει αυτό αλλά ήταν αμερικάνος δημοσιογράφος έχω την εντύπωση. Θα μου πείτε τώρα, και που κολλάει αυτό; Μα πως δεν κολλάει;

Διότι δεν κρύβω ότι δεν δύναμαι να κατανοήσω που το περίεργο στην εξαίρεση της εκκλησίας από τα τελευταία μέτρα (και δεν αναφέρομαι σε αυτά που θα ανακοινωθούν σήμερα, λογικά, τα οποία είναι τα ογδοηκοστά ένατα μετά την ψήφιση του μεσοπρόθεσμου που έσωσε οριστικά τη χώρα μετά την ψήφιση του μνημονίου που έσωσε οριστικά τη χώρα κλπ, κλπ).
Συγγνώμη ρε παιδιά αλλά εγώ θυμάμαι ότι ο Μπαφογιώργης είχε προαναγγείλει ότι θα φορολογούσε την εκκλησία προ εκλογών 2009 -γι'αυτό άλλωστε εξακολουθεί να τρέχει ο σχετικός μετρητής εις τον ζαφεωδότοπον- και δεν το έκανε και βασικά δεν το έκανε ακριβώς όπως δεν το έχει κάνει κανείς ποτέ σε τούτον τον τόπο.
Αφήστε στην άκρη τι ισχυρίζεται η εκκλησία περί τάχα μου εξοντωτικής της φορολόγησης. Εσείς τι βλέπετε;
Διότι αν κάποιος άσχετος διαβάσει την όλη αντίδραση για την εξαίρεση της εκκλησίας θα συμπεράνει ότι μέχρι τώρα η εκκλησία συμμετείχε ενεργά στην φορολογία και στην συγκεκριμένη περίπτωση έμεινε εκτός. Ισχύει κάτι τέτοιο;
Είναι ωραίο να βγαίνουν "κύκλοι της εκκλησίας" (γοητευμένος) και να ισχυρίζονται ότι έχει πληρώσει 2,5 πακέτα (σιγά ρε παιδιά, με το μαλακό!) σε φόρους. Γιατί δεν βγάζουν και τα χαρτιά που να το αποδεικνύουν κιόλας; Εδώ ολόκληρος Χριστός και αναγκάστηκε έστω και προ 2 χιλιάδων ετών να κάνει θαύματα για να πείσει τον κόσμο και δεν μπορεί ολόκληρη εκκλησία να παρουσιάσει ένα πειστήριο; Ένα απλό χαρτί εφορίας; Ένα εκκαθαριστικό;

Ας αφήσουμε τις πίπες λοιπόν, αγαπητές κι αγαπητοί. Η εκκλησία εξακολουθεί να κάνει αυτό που έκανε εδώ και 2 χιλιάδες χρόνια: το παράσιτο. Στα δύσκολα εξαφανίζεται και μόλις αυτά περάσουν έρχεται να υπενθυμίσει πόσα είχε κάνει για τον κόσμο όταν αυτός υπέφερε.
Όχι, δεν χρειαζόμαστε γιατρούς και δασκάλους, δεν χρειαζόμαστε καθηγητές, σχολεία και πανεπιστήμια. Χρειαζόμαστε όμως παπάδες δημοσίους υπαλλήλους κι εκκλησίες που θεωρούνται δημόσια κτίρια.
Μπορεί το ποίμνιο, ο απλός κόσμος -ούτως ειπείν η πλέμπα- να έχει αρχίσει να πουλάει ό,τι έχει και δεν έχει. Γιατί να πουλήσει η εκκλησία πχ τις μετοχές της ΕΤΕ; Ή τα ακίνητα στο κέντρο της Αθήνας; Υπάρχει λόγος; Πρέπει και κάποιος ν'αντισταθεί, έτσι δεν είναι; Δεν μπορούν να πουλάνε όλοι... Ε, κάπως αντίστοιχα ισχύει και για την φορολόγηση: η πίττα μοιράζεται σε όλους. Οι πολιτικοί τσεκουρώνουν τον κόσμο, ο κόσμος πληρώνει τον πάτο του και η εκκλησία μένει κλασικά εκτός. Συμμετοχή απ'όλους.

Πότε πλήρωσε ρε παιδιά η εκκλησία στον δυτικό κόσμο; Για υπενθυμήστε μου κι εμένα δηλαδή διότι τυχαίνει να έχω ασθενή μνήμη. Άντε, για να μην σας πω για όλον τον δυτικό κόσμο και σκανδαλιστείτε, να σας πω για την Ελλάδα -ας περιοριστούμε στην Μπανανία. ποτέ δεν πλήρωσε η εκκλησία κάτι. Μια ζωή την έβγαζε με υποτιθέμενες ελεϊμοσύνες, τις οποίες έχει προπληρωθεί εις πολλαπλούν με χρυσαφικά και σπίτια. Είναι μήπως τυχαίο ότι τα περισσότερα κτίρια (ως... συντεχνίες) σε κάθε πόλη είναι εκκλησίες και τράπεζες; Έχει ακούσει ποτέ κανείς εκκλησία να μπαίνει μέσα; Έχει δει ποτέ κανείς εκκλησία δίχως τα απαιτούμενα χρυσαφικά; Έχει δει ποτέ κανείς εκκλησία να πέφτει έξω; Να χρεωκοπεί; Ποτέ! Εδώ μιλάμε ότι προ αιώνων είχε γίνει ολόκληρη λεκτική σφαγή για το κάτά πόσον ο Χριστός κουβαλούσε μαζί του πορτοφόλι ή όχι. Πάλι καλά που δεν είχαν βγει ακόμη οι πιστωτικές διότι θα του τις είχαν φορτώσει και αυτές! Τι να συζητάμε μετά λοιπόν;
Τα τελευταία 200 χρόνια η Ελλάδα έχει χρεωκοπήσει πέντε φορές αν δεν με απατά η μνήμη μου. Πόσες έχει χρεωκοπήσει η εκκλησία τα τελευταία 2000 χρόνια; Απάντηση: καμία απολύτως. Πως γίνεται λοιπόν η εκκλησία να πληρώνει κανονικά, να βάζει βαθειά το χέρι στην τσέπη και τελικώς όλοι να μένουν ρέστοι πλην αυτής; Δεν γίνεται. Ε, τότε πως... γίνεται αφού δεν γίνεται;
Μα πολύ απλά! Άλλο τι λέει κι άλλο τι κάνει. Είναι τόσο δύσκολο;

Μια εκκλησία που ουδέποτε πλήρωσε, λοιπόν, κι αυτό διότι οι κατά καιρούς πολιτικάντηδες θεωρούσαν δυσβάσταχτο το δήθεν πολιτικό κόστος να διαχωρήσουν το κράτος από την εκκλησία και ουδέποτε την άγγιζαν. Απόδειξη ο δήθεν σοσιαλιστής, Γεώργιος Β' Παπανδρέου Γ' ο Δωσίλογος, ο οποίος μεγαλοστόμως είχε υποσχεθεί την φορολόγησή της προ διετίας κι ακόμη ο μετρητής του zaphod τρέχει και θα συνεχίσει να τρέχει και θα συνεχίσει να τρέχει...
Διότι η εκκλησία δεν πρόκειται να φορολογηθεί.

Συνεπώς αυτό που συνέβη με τα εν λόγω μέτρα είναι το ίδιο ακριβώς με τα μέτρα όλων των περασμένων ετών. Ο κόσμος να τον πίνει με το μπουρί της σόμπας και η εκκλησία στην απ'έξω, όπως αντίστοιχα στην απ'έξω έμειναν και οι πολιτικοί συν τους πέριξ αυτών και τ'ακούω βερεσέ για τον έναν μισθό των αιρετών, των μετακλητών κλπ, κλπ. Απλώς συνερχίζεται το δούλεμα. Μόνο θα αναπαράξω μιαν απορία που διάβαζα κάπου (και δεν θυμάμαι από ποιον) και που την θεωρώ σωστή ως έχουσα λογική βάση: στη χώρα γίνονται όσα γίνονται, ντάξει; Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας συμφωνεί; Διότι αν συμφωνεί κακώς δε βγαίνει να το πει, να εξηγήσει για ποιον λόγο όλα τα μέτρα είναι κοινωνικά δίκαια. Άμα όμως δεν συμφωνεί, γιατί δεν παραιτείται για να πάει η χώρα σε εκλογές; Δεν μπορώ να το καταλάβω.

Βέβαια τι να λέμε μετά, εδώ βγήκε μέχρι κι ο γιος της Γιάννας εξέφρασε την αντίθεσή του για τα όσα συμβαίνουν στη χώρα. Έλα μουνί στον τόπο σου!!! Αυτή η μάνα του δεν του έχει εξηγήσει πόσα λεφτά σπατάλησε εις το όνομα των Ολυμπιακών Αγώνων; Έλεος πια. Ντάξει οκ, κατά πάσα πιθανότητα η είδηση είναι μούφα διότι απλούστατα δεν έχει καμία απολύτως λογική να είναι αληθινή. Αλλά αν μία στο τετράκις εκατομμύριο δεν είναι; Αν; Και μετά μας ενοχλεί που η εκκλησία απλώς εξακολουθεί να κάνει όσα έκανε μια ζωή...
Τι να πεις μετά...

Που καταλήγουμε λοιπόν; Στο ότι δεν υπάρχει τίποτε περίεργο στην μη φορολόγηση της εκκλησίας. Το περίεργο θα ήταν να έβαζαν το χέρι βαθειά στην τσέπη της και να ανακούφιζαν τον κόσμο. Αυτό θα ήταν το άξιο σχολιασμού, όπως αντίστοιχα άξιο σχολιασμού θα ήταν να βγουν αύριο οι 300 άχρηστοι και να άρουν την βουλευτική ασυλία με νέο νόμο και με τροποποίηση του Συντάγματος. Μέχρι τότε νομίζω ότι δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω επί τούτου.

Εξάλλου εμείς θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε τη νύφη, ακριβώς όπως ανέκαθεν γινόταν.
Χαίρετε.

6 σχόλια:

αθεόφοβος είπε...

Βρε΄άμα φορολογήσουν την εκκλησία οι πολιτικοί με τι μούτρα θα τρέχουν αύριο να κρατάνε το κοντάρι για την περιφορά της Παναγίας του Σουμελά;

Panos Konstantinidis είπε...

Δε φταίει η Εκκλησία ρε Άδη, δε φταίνε οι πολιτικοί μας. Οι οι νεοέλληνες φταίνε που συνεχίζουνε να της δίνουν δύναμη. Απλό.

pølsemannen είπε...

Η εκκλησία δεν μπορεί να φορολογηθεί διότι εκβιάζει την κυβέρνησιν.

Απειλεί να σταματήσει τις δεήσεις υπέρ σωτηρίας του Έθνους.

Hades είπε...

@αθεόφος
Πες το ψέματα. Και να'ταν μόνο αυτό κιόλας...

@Πάνο
Πάνο, ναι, φταίμε όλοι. ΤΟ'χω γράψει κι εγώ κατ' επανάληψιν. Όμως τελικά ξέρεις που καταλήγω; Ότι τα ρεμάλια τούτα παρακολουθούν όλες τις εξελίξεις και επειδή βλέπουν ότι υπάρχει κόσμος με τσίπα που αναγνωρίζει τις ευθύνες τους έτσι όπως τις θέτεις και εσύ, τα φορτώνουν όλα σε'μας. Ε, όχι ρε ξεφτίλες πολιτικοί, εγώ δεν φταίω. Και όσο περνάει ο καιρός τόσο περισσότερο καταλήγω στο ότι τελικώς δεν έφταιγα ποτέ. Από που κι ως που είναι φταίξιμο η ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο;

@polse
Πως;;; Μα... αυτό είναι εθνική καταστροφή... Ο Βενιζέλος πήρε θέση;

Panos Konstantinidis είπε...

Άδη σίγουρα υπάρχει και κόσμος που δε φταίε, αλλά αυτή τη γαμημένη κατάσταση που ζούμε δεν την φέραν οι ελάχιστοι που δε φταίνει, αλλά οι πλείστοι που φταίνε. Εναντίων εκείνων καταφέρομαι.

Γι' αυτό και δεν πιστεύω ότι υπάρχει ελπίδα, παρά μόνο αν γίνει πόλεμος. Το είχε πει άλλως τε και ο Νίτσε, ό,τι δεν εδραιώθηκε με λόγια πώς είναι δυνατόν να γκρεμιστεί με λόγια. Και ο χριστιανισμός δεν εδραιώθκε με λόγια.

Hades είπε...

Κατ' αρχήν μην ξεχνάς ότι ο πόλεμος μπορεί να είναι πολλών μορφών και από πολλές απόψεις βιούμε υπό καθεστώς πολέμου εδώ κι ενάμιση χρόνο.
Δεύτερον, είτε μας αρέσει, είτε όχι -προσωπικά εμένα δεν μου αρέσει αλλά το αποδέχομαι ως φυσική εξέλιξη- αλλαγές προς το καλύτερο για μια κοινωνία συμβαίνουν μόνο διά μέσου κοινωνικής βίας. Αυτό έχει αποδειχθεί σε ολόκληρη την ιστορία της ανθρωπότητας. Δεν είναι τυχαίο ότι μοναδική εξαίρεση παγκοσμίως που τα κατάφερε ήταν ο Γκάντι. Τέλος πάντων, λογικά η ώρα της βίας πλησιάζει δεδομένου ότι δε βλέπω ήρεμη μετάβαση προς το καλύτερο.
Τρίτον, οκ, τα περί ευθυνών τα έχουμε αναλύσει μέχρι εξαντλήσεως. Ήγγικεν η ώρα ν'ασχοληθούμε με αυτούς που πραγματικά έχουν φταίξει. Τόσα χρόνια μια χαρά τα κατάφερναν να βλέπουμε πρώτιστα τις δικές μας ευθύνες, τις οποίες ούτω ςή άλλως έχουμε αναγνωρίσει.