Σελίδες

Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2009

Λοιπόν, εγώ είμαι ταμπουρωμένος στο σπίτι

και περιμένω από στιγμή σε στιγμή να ξεσπάσουν τα χειρότερα επεισόδια όλων των εποχών. Δεν κάνω καθόλου πλάκα, Πήγα μάλιστα εις την πολυαγοράν (ελληνιστί σούπερ μάρκετ) και αγόρασα όσπρια και ζυμαρικά για τουλάχιστον 6 βδομάδες. Μην κοιτάτε που δεν λένε τίποτε τα ραδιόφωνα και τα Μέσα Μαζικής Εεεε...τρομοκρατίας. Πρόκειται αναφανδόν για σιωνιστικό δάκτυλο, απ'αυτούς που επεξεργάζονται συστηματικώς την καταστροφή μας εδώ και χιλιετίες, από άλλους κιόλας πλανήτες και συστήματα (μην πω και σύμπαντα).
Νομίζετε πως κάνω πλάκα; Σε καμία περίπτωση. Τουναντίον, μιλάω σοβαρότατα. Αναμένω την έναρξη των επεισοδίων ανά πάσα στιγμή, ίσως και μέσα στο επόμενο δευτερόλεπτο.

Ήταν προφανές ότι η καθιστική διαμαρτυρία των μαθητών σήμερα το πρωί ήταν στάχτη στα μάτια, ότι ντε και καλά θα ξεμπλέξουμε έτσι εύκολα και αναίμακτα. Δεν μασάμε από τέτοια κουτόχορτα εμείς, όμως. Τα πήρα χαμπάρι τα παλιόπαιδα και το σκοτεινό τους σχέδιο. Πως είπατε; Προς τι ήταν η καθιστική διαμαρτυρία; Αααα, δεν ακούσατε;

Σκοτώθηκε ένας 15χρονος (πέραν της τραγωδίας, μιλάμε για σατανική σύμπτωση). Γι'αυτό σας λέω, αναμένω σφοδρά επεισόδια συντομότατα. Είμαι βέβαιος ότι τα εξοργισμένα πλήθη ήδη έχουν αρχίσει να ετοιμάζονται, πρωτίστως η νεολαία δίχως αύριο όμως. Φυσικά και οι μπαχαλάκηδες, και κάποιες ομάδες κυρίως λαθρομεταναστών κλπ, κλπ. Και φυσικά ο ιδεολογικός "χώρος" βεβαίως, βεβαίως. Τα γνωστά δηλαδή... Όπου όλοι αυτοί, επ'ευκαιρία της "επετείου" των περσινών Δεκεμβριανών θα κάψουν ακόμη χειρότερα την Αθήνα (και όχι μόνο) επειδή αυτό το (*&^$%%$^^)&*_)$ το κράτος δεν βάζει μυαλό με τίποτε. Πόσο άλλο θα μας πνίγει η κρατική βία; Πόσο άλλο θα μας καταδυναστεύει η εξουσία; Πόσο άλλο θα μας κάνει τη ζωή δύσκολη η μπατσία; Επανάστασις κυρίες και κύριοι, αυτό είναι που χρειαζόμεθα. Και δη, επανάσταση κυριολεκτικώς από τις φλόγες, για να αναγενηθούμε ωσάν τον Φοίνικα (κάθε ομοιότητα με την χούντα, τελείως συμπτωματική)...

Ααα, τον παρέσυρε μεθυσμένος οδηγός τον 15χρονο, είπατε; Κοίτα να δεις, δεν είχε πέσει το μάτι μου σε αυτήν την... "λεπτομέρεια" (ήσσονος σημασίας προφανώς). Άρα, να υποθέσω ότι ο θάνατος του πιτσιρικά... δεν μας πολυενδιαφέρει, ε; Δεν έχει και πολλή αξία δηλαδή. Θέλω να πω ότι αν δεν σε έχει σκοτώσει αστυνομικός ή κάποιο κρατικό χέρι τέλος πάντων, ξύνουμε τα παπαράκια μας. Άρα, να υποθέσω ότι ούτε επεισόδια θα έχουμε; Ούτε φωτιές; Δεν κινδυνεύει καν το χριστουγενιάτικο δένδρο του Νικητα Κακλαμάνη του Φιλόχλωρου; Κρίμα ρε γαμώτο. Δηλαδή τσάμπα αγόρασα τις προμήθειες;

Μμμμμ... το εκχυδάισα, λέτε; Μπα, δε νομίζω. Μάλλον ήμουν επιεικέστατος στην φρασεολογία μου. Διότι ο τραγικός θάνατος του 15χρονου από μεθυσμένο οδηγό χθες, που ήταν ένας ακόμη φόνος-θυσία στον Μολόχ της ασφάλτου (και στις προσωπικές μας μαγκιές, ιδίως όταν έχουν να κάνουν με τιμόνι που ως πασίγνωστον, δεν παιζόμεθα να'ούμ). Βλέπετε, ο δυστυχής αυτός πιτσιρικάς δεν είχε την... τιμή να πάει από σφαίρα για να βγει στους δρόμους ο εξοργισμένος και καταδυναστευόμενος ελληνικός λαός. Ένα... αυτοκινητάκι τον σκότωσε, με οδηγό μεθυσμένο απ'ότι διάβασα κιόλας, ο οποίος αν και εγκατέλειψε τον πιτσιρικά στο οδόστρωμα, πήγε και παραδόθηκε σήμερα μόνος του. Για την ακρίβεια, πέρσι ο 15χρονος δολοφονήθηκε. Φέτος όμως ο 15χρονος, απλώς παρασύρθηκε κι εγκαταλείφθηκε (άντε, κάποιοι αναφέρουν ότι σκοτώθηκε). Άρα γιατί να το κάνουμε και θέμα;

Μιας και μπορούμε να ξερνάμε άφοβα με τα όσα "επετειακά" ακούγονται τις τελευταίες μέρες, μπορούμε να (ξανα)καταλήξουμε αβίαστα στο συμπέρασμα ότι σε τούτον τον έρμο τον τόπο όχι μόνο δεν υπάρχει έστω και η ελάχιστη ποσότητα τσίπας, αλλά περισσεύει (σε τεράστιες ποσότητες αποθεμάτων κιόλας) η διπροσωπία και η πλήρης ισοπέδωση.
Διότι όταν ένας 15χρονος πεθαίνει από το όπλο ενός αστυνομικού, τότε το κράτος μας ξεσκίζει, είμαστε η γενιά των 600 ευρώ, δεν έχουμε αύριο, μας μαστίζει η ανεργία, θέλουμε να αντιδράσουμε στο σύστημα και λοιπά δακρύβρεχτα. Όταν όμως ένας 15χρονος πεθαίνει από αυτοκίνητο, τότε στα παπάρια μας όλα. Και οι μισθοί φτιάχτηκαν, και το κράτος συμμορφώθηκε, και το αύριό μας είναι πιο φωτεινό, και θέσεις εργασίας άνοιξαν, και η αστυνομία έγινε πιο ανθρώπινη (για την ακρίβεια, σοσιαλιστική). Εκτός βέβαια, αν απλά βαριόμαστε, πράγμα διόλου απίθανο.

Το κείμενο αφιερώνεται με πολλή αγάπη σε όλους εκείνους που στα περσινά Δεκεμβριανά έβλεπαν λαϊκές εξεγέρσεις και εξοργισμένη νεολαία.
Χαίρετε, και καλό Πάσχα...

9 σχόλια:

Panos Konstantinidis είπε...

Περιττό να πω ότι συμφωνώ με όλα.

Zaphod είπε...

Ακυρος φιλτατε! Επισης μια 17χρονη πεθανε απο γριπη χτες ,βουρ να φαμε το σύμπαν!

Ανθρωποι πεθαινουν καθε μερα απο διαφορετικες αιτιες. Δεν μπορεις να τα ισοπεδωνεις ολα, και ειναι λιγο ****** να κανεις χιουμορ με τις ανθρωπινες ζωες

Τι σχεση εχει το σωβρακο με την γραβατα;

(αν και μεταξυ μας δεν με πειραζει να ξανακαει το δεντρο χεχεχε)

Αν νομιζεις πως ολα τα παρομοια γεγονοτα (που δεν ειναι καθολου παρομοια) πρεπει να εχουν παρομοιες αντιδρασεις μαλλον κανεις λαθος

Με στεναχωρησες μα αυτο το ποστ :(

Hades είπε...

Μμμμμ...zaph, μάλλον σε στεναχώρησα επειδή δεν κατανόησες τι είπα. Και ειλικρινώς βλέπω ότι όντως μπλέκουμε το σώβρακο με τη γραβάτα.
Κατ' αρχήν που κολάει ο ιός ή ο οποιοσδήποτε αστάθμητος παράγοντας; Δηλαδή να καταλογίσουμε τι στον ιό; Δόλο; Ψυχασθένεια; Αυτογνωσία; Να σκεφτούμε ότι ο ιός έκανε τι; Ενσυνείδητα έπραξε; Καμία σχέση...

Πόσα θύματα έχουμε θρηνήσει από μπάτσους; Πρόσεχε, δεν μιλάω για αστυνομικές βίες κι έτσι. Καμία σχέση, άλλη κουβέντα. Ούτε λέω ότι η αστυνομία λειτουργεί εύρυθμα, ένα μπουρδέλο είναι όπως και η υπόλοιπη ελληνική κοινωνία. Ρωτάω απλά πόσα θύματα έχουμε θρηνήσει. Τα τελευταία 30 χρόνια ας πούμε. 30; 80; 100; Εννοείται ότι δεν θα έπρεπε να έχουμε ούτε καν ένα θύμα με θύτη την αστυνομία διότι η αστυνομία είναι για να προστατεύει και μπλα, μπλα, μπλα (τα γνωστά).

Μήπως έχεις κάτσει να σκεφτείς πόσους θρηνούμε από τους ασυνείδητους οδηγούς κάθε χρόνο; Μερικές χιλιάδες περισσότερους.
Πέρσυ με τον ειδικό φρουρό ήταν "εύκολα" τα πράγματα. Το έκανε μπάτσος, άρα η κρατική βία και καταστολή, τα 600 ευρά κλπ, κλπ. ΠΙΠΕΣ.

Να τολμήσει να αντιδράσει ποιος για έναν... ψιλοθάνατο από αμάξι; Μα δεν πουλάει. Μετά βίας σε μονόστηλο πέρασε η είδηση, όπου σημειωτέον ο οδηγός ήταν προφανώς τόσο στουπί που άφησε τον πιτσιρικά να πεθάνει, ενώ παράλληλα ήταν τόσο... νηφάλιος να σκεφτεί να αφήσει πρώτα αν παρέλθει το αυτόφορο. Η διαφορά μας ξέρεις ποια είναι; Ότι εγώ την αστυνομία τη βλέπω ως προέκταση της κοινωνίας μας, εσύ όχι. Από την στιγμή που εμείς -τα έλεγα και πέρσυ όπου συμφωνούσες- σκοτώνουμε ακόμη και με την αδιαφορία μας, πως θα μπορούσε να κάνει διαφορετικά η αστυνομία που δίνει όπλα στον οποιονδήποτε άνευ ψυχολογικών ελέγχων (όπως έχουν πει αρμόδιοι κατ' επανάληψιν).
Τί είχαμε πέρσυ λοιπόν; Εξοργισμένες αντιδράσεις, φωτιές, πλιάτσικα, χάος. Γιατί; Διότι η αστυνομία, το κράτος κλπ, κλπ, μπυχουχου. Φέτος τι είχαμε; ΤΙΠΟΤΕ. Στα παπάρια μας εκείνοι που πεθαίνουν ανά χιλιάδες κάθε χρόνο. Αρκεί να αντιδράσουμε μόνο για εκείνους που πεθαίνουν ανά μερικές δεκάδες ανά.. δεκαετίες. Να στο πω αλλιώς; Όταν πάνε οι φασίστες (με Φ κεφαλαίο) και καίνε το βιβλιοπωλείο του Γεωργιάδη ως φασίστα, τι θα έλεγαν άραγε αν ένας αναρχικός σκότωνε έναν χρυσαυγίτη για παράδειγμα; Θα παρουσιαζόταν ως δικαιολογημένο. Πιθανώς όπως πέρσυ απεκρύφθη ολάκερος μαζικός βιασμός καραντάν κέντρο για να μην χαλάσει το πρεστίζ της... εξεγέρσεως. Δικαίωμα στη ζωή, στην ελευθερία έκφρασης κλπ έχουν όλοι ισοτίμως, αυτό είναι που πρέπει να μας απασχολεί και όχι το ποιος έκανε τι.

Το να τραβήξεις ένα όπλο, είναι ενσυνείδητο.
Το να οπλίσεις, ενσυνείδητο.
Το να στοχεύσεις, ενσυνείδητο.
Το να πυροβολήσεις, ενσυνείδητο.
Το να γίνεις λιάρδα στο μεθύσι, ενσυνείδητο.
Το να οδηγήσεις τελείως στουπί, ενσυνείδητο.
Το να αφήσεις κάποιον αιμόφυρτο στο οδόστρωμα, ενσυνείδητο.

Το να χτυπηθείς από έναν ιό, από κεραυνό, από γλάστρα του τρίτου ορόφου, από ελέφαντα κλπ, είναι τυχαιότητα, αστάθμητος παράγοντας. Κάτι σαν το τζόκερ.
Καμία σχέση δηλαδή.

Κατάλαβες τη μου τη σπάει σε αυτόν τον τόπο; Η κατηγοριοποίηση ακόμη και στην ανθρώπινη ζωή. Αν πεθάνεις από μπάτσο, να γίνει της πουτάνας. Αν πεθάνεις από αυτοκίνητο, καλά να πάθεις. Να μην ήσουν πεζός στο κάτω, κάτω.
Ε, δεν το δέχομαι αυτό.

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Το παράδειγμα του Zaphod, ήταν άστοχο.
Όπως και το να καεί το δένδρο, πάλι άρχισες τις ***ες;
..:(

Δεν είμαι με τις φιοριτούρες και τα πανηγύρια, αλλά η προκλητική στάση απέναντι σε κάτι που είναι έθιμο αν θες, έστω και καθ'υπερβολήν, έστω κι αν το χρησιμοποιούν,,) είναι μια υπερβολικά ακραία άποψη.

"ο ρατσισμός της ευφυϊας είναι, βεβαίως, χειρότερος απο τους λοιπούς" ( Πιερ Μπουρντιέ)

Νομίζω, ότι ο hades, "προκαλεί" και εισάγει καινά διαμόνια με αυτό το ποστ του.

Αφήνει κατά μέρος, πρόσκαιρα και στο πίσω μέρος του κεφαλιού μας, τους "ορθολογισμούς"(;) και μιλά για την αξία της ανθρώπινης ζωής, αυτής καθ'εαυτής και την αφαίρεσή της, από την ασυνειδησία μας και από τις έλλειψη συνειδητότητας.

Σ'αυτό έχει δίκιο. Επειδή το έχουμε "συνηθίσει" (ακούγονται, καθημερινά παρόμοια περιστατικά), αυτά τα γεγονότα τα προσπερνάμε, ως "αποδεκτά"..
Έτσι ξεκινώντας από παρόμοιες "χαραμάδες" γινόμαστε κυνικοί ακι ρινόκεροι..

Το γεγονός της δολοφονίας του μαθητή από τον αστυνομικό, αποτελεί ένα ακραίο
ενδεικτικό γεγονός και σωρεύει όλα τα στραβά και τις παθογένειες και του πολιτειακού συστήματος και της βίας της άρχουσας τάξης και την νοοτροπία μιας προβληματικής ελληνικής αστυνομίας.

Τα γεγονότα δεν συγκρίνονται.
Οι θάνατοι- δολοφονίες δεν παύουν να είναι εξ ίσου οδυνηρές και κατακριτέες.

Τά αίτια και στις δύο περιπτώσεις έχουν κοινή αφετηρία. Την ατομική αμς ευθύνη ακι την κοινωνική μας υπόσταση.

Προεκτείνονται προς άλλες αναζητήσεις, όμως.

Αμαν, αυτός ο κυνισμός σου, Zaphod...

Αν ο Hades το πήγε στην πηγή του κακού μέχρι το μεδούλι του, έστω...εσύ το πήγες τελείως από την άλλη, αυτήν την απορριπτέα, ρε φίλε..

pølsemannen είπε...

Στην σχιζοφρενή ΕΛ-ληνική κοινωνία, η σχιζοφρένεια υπάρχει σε όλα τα επίπεδα και φυσικά υπάρχουν διαφορετικές και διαφορετικής έντασης αντιδράσεις στις δυο περιπτώσεις που αναφέρεις εξ αιτίας της εν λόγω ψυχικής διαταραχής.

Ο 15χρονος Γρηγόρης έγινε χωρίς να το θέλει σύμβολο και αφορμή για πολλούς και διάφορους, από αναρχοαυτόνομους και συριζαραίους , μέχρι κλεφτρόνια, μπαχαλάκηδες και προβοκάτορες.

Έβαλαν βέβαια και ο Κοντοσουβλοφάγος Κωστάκης με τον φράντζα Πάκη το λιθαράκι τους και έγινε η Αθήνα πουτάνα από τους μπαχαλάκηδες και τους προοβοκάτορες.

Τους μπαχαλάκηδες και τους προβοκάτορες, έπρεπε να τους είχαν λιανίσει οι υπόλοιποι που ήθελαν να διαμαρτυρηθούν ειρηνικά για τον θάνατο του 15χρονου. (Ξέρω είμαι ρομαντικός).

Τεσπα, όνειρό μου είναι να μου μπουμπουνίσει ένας τροχόμπατσος μια σφαίρα στο δόξα πατρί και να γίνω σύμβολο της νέας εξέγερσης. Βέβαια δεν είμαι 15χρονος, είμαι πολύ πιο σιτεμένος, αλλά έχω φωτογένεια και την χάριν του Ήφαιστου του κούτσαβλου.

Κρίμα δεν είναι να πάω σαν το σκυλί στ' αμπέλι από κάνα τροχαίο και να μην ασχοληθεί κανείς; :-PPPP

αθεόφοβος είπε...

Δυστυχώς έχεις δίκιο σε όσα έγραψες άσχετα αν ενοχλεί λίγο η εσκεμμένα προκλητική γραφή γιατί αφορά τον θάνατο δύο 15χρονων αθώων παιδιών.

Hades είπε...

@Σπίθα
Υποκλίνομαι. Τέτοια ανάλυση ομολογουμένως μόνο... εγώ πίστευα ότι θα μπορούσα να έχω γράψει... :):):):)

Να το πω κι αλλιώς: αν ένας γονιός χάσει το παιδί του, θα του κάνει διαφορά αν πήγε από όπλο, από ναρκωτικά, από κεραυνό ή από αυτοκινητιστικό; Καμία διαφορά δεν θα του κάνει. Είναι όμως πραγματικά απογοητευτικό αντί να εστιάζουμε στο πραγματικό γεγονός, να προσπαθούμε να ασχολούμαστε με τα πέριξ. Αλήθεια, γιατί το κράτος να δολοφονεί (sic) μέσω της απάνθρωπης αστυνομίας, αλλά δεν δολοφονεί με την ανεπαρκή καταπολέμηση της μάστιγμας των ναρκωτικών; Γιατί δεν δολοφονεί μέσω του απαράδεκτου κι επικίνδυνου οδικού δικτύου; Γιατί δεν δολοφονεί με το ελλιπές σύστημα υγείας ή την ανύπαρκτη μέριμνα προς τον άνθρωπό;

Έχουμε, όμως, υποβαθμίσει τόσο πολύ την αξία της ανθρώπινης ζωής -στον βούρκο την έχουμε καταβαραθρώσει- που κάνουμε και κατηγοριοποιήσεις πλέον: από τι πέθανες; Αααα, από μπάτσο; Απαράδεκτο, αισχρό, αδιανόητο. Αν όμως πέθανες από κάτι άλλο, ντάξ' μωρέ, ο πρώτος ήσουν ή μήπως θα είσαι ο τελευταίος; Μιλάμε για κατάντια ολκής.

@polse
Συμφωνώ πάραυτα. Και τέτοιου είδους... ρομαντισμοί καλό είναι να εμφανίζονται συχνότερα. Η αφορμή (ήτοι και το σύμβολο) θα μπορούσε άλλωστε να είναι ανά περίπτωση διαφορετική. Ο "θύτης" μόνο να παρέμενε ο ίδιος κατά πάσα βεβαιότητα. Είναι αυτό που λένε, να χαρώ ιδεολογίες.

Πάντως έχω μια επιφύλαξη ως προς το τελευταίο που αναφέρεις, διότι μην ξεχνάμε ότι πρόκεισαι (αττική σύνταξις) για βρωμερό μετανάστης που εμφανώς εξυπηρετείς εβραιοσιωνιστικά (και τα δύο μαζί) σχέδια ομιλώντας ελληνικά προκειμένου να διαλύσεις το ευαγές σύστημα εκ των έσω. Τουλάχιστον αν είναι από αυτοκινητιστικό, ας μην είναι από ταρίφα: πρόκειται μακράν για τον πιο ατιμωτικό θάνατο... :):)

@αθεόφοβος
Πράγματι είναι έτσι όπως το λες. Και ξέρεις γιατί; Διότι είναι πιο εύκολο να μας ενοχλεί το λεκτικό ύφος, παρά να μας ενοχλεί η απάθεια και η αδιαφορία μας. Στην πρώτη περίπτωση τα φορτώνουμε όλα στους άλλους, στην δεύτερη ερχόμαστε φάτσα με τις ατομικές (ή και συλλογικές αν θες) ευθύνες μας. Αν μη τι άλλο ως λαός είμαστε συνεπέστατοι στην διπροσωπεία. Θα σπεύσουμε να στείλουμε τον οβολόν μας εις την πολύπαθη τσουτσουλάνδη προκειμένου να χτιστούν πιο σύγχρονοι και ασφαλείς οίκοι ανοχής που να πηδάνε μικρά παιδάκια, αλλά μόλις δούμε τον άστεγο στην γωνία... το παλιοκάθαρμα που κάτι έκανε και το αξίζει για να είναι εκεί πέρα, γυρνάμε το κεφάλι προς τις βιτρίνες να θαυμάσουμε τις προσφορές. Έτσι κι εδώ: ξέρεις τι είχα γράψει κάποια στιγμή φέτος; Κανά δίμηνο μετά τα γεγονότα πρέπει να ήταν νομίζω. Αν υποθέσουμε ότι πέρσυ είχαμε όντως εξέγερση κλπ, κλπ, τότε γιατί δεν συνεχίστηκαν οι αντιδράσεις και στη συνέχεια; Λύθηκαν τα προβλήματα; Ικανοποιήθηκαν τα αιτήματα; Ομολοποιήθηκαν οι καταστάσεις; Διότι αν δεν έγινε τίποτε απ'όλ'αυτά (που ως γνωστόν είμαστε κι ακόμη χειρότερα κιόλας) τότε ομιλούμε απλώς για το κλασικό "είδα φως και μπήκα". Ήταν μια μόδα κι αυτό. Μην ξεχνάμε πόσους έπιαναν οι τηλεοπτικές κάμερες να αποθανατίζουν τα γεγονότα με τα κινητά τους (η σύγχρονη εκδοχή του "ήμουν κι εγώ εκεί" υποννοώντας φυσικά ότι συνέβαλα το λιθαράκι μου). Για τα εύκολα είμαστε μανούλες. Για τ'αγγούρια όμως, ε, ας βγάλουν οι άλλοι τα κάστανα από τη φωτιά βρε αδελφέ, εγώ θα τα κάνω όλα;

Ελληνιστί, χέσε ψηλά κι αγνάντευε που λέει κι ο θυμόσοφος ελληνικός λαός.

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Συμπέρασμα:
Η ανθρώπινη ζωή, η ανθρώπινη υπόσταση, η ανθρώπινη αξιοπρέπεια, τα ανθρώπινα δικαιώματα, δεν τα διαχωρίζουμε, ούτε τα βάζουμε σε διαπραγμάτευση.

Δηλαδή δεν ζυγίζονται, ρε φίλε.

Με ζυγαριές δεν μετριώνται οι ζωές,
ούτε οι ψυχές. Απλό, δεν είναι;

Hades είπε...

Σπίθα, εσύ είσαι πιο ρομαντικός ακόμη κι απ'τον polse. :)
Αν όντως δεν ζυγίζονταν και δεν τα βάζαμε υπό διαπραγμάτευση, δεν θα το συζητάγαμε το θέμα τότε. Το πρόβλημα είναι όχι το συμπέρασμα, στο οποίο φυσικά δεν σφάλλεις, αλλά το γεγονός, ότι τόσο την ανθρώπινη ζωή όσο και την αξιοπρέπεια τα έχουμε αμφότερα στείλει στα τάρταρα κάθε βόθρου...