Σελίδες

Τετάρτη 30 Ιουλίου 2008

Γι'αυτό γουστάρω ατελείωτα Ελλάδα ρε....

δεν υπάρχει άλλη χώρα μιλάμε...
Κι εκεί που έχω μείνει, λοιπόν, με 3-4 εκκρεμότητες (αν και βασικές) και λέω, μια χαρά είμαστε, τσαααααααακ, ε, δεν θα γινόταν κάτι; (και που έγινε κιόλας)
Έχω πλεροφορηθεί από τον ΟΤΕ λοιπόν ότι για σύνδεση σταθερού απαιτείται ταυτότητα και συμβόλαιο. Πάω λοιπόν τη Δευτέρα και μου λένε ότι χρειάζεται και άδεια οικοδομής (την κάτσαμε, σκέφτηκα. Όχι επειδή δεν υπάρχει. Υπάρχει. Πότε θα την πάρω στα χέρια μου δεν ξέρω όμως, αφού την ίδια μέρα ο ιδιοκτήτης έφυγε διακοπές...). Το ψάχνω από 'δώ, το ψάχνω από 'κει, και ανακαλύπτω ότι ο ΟΤΕ δεν ζητάει άδεια οικοδομής. Τουτέστιν κάτι δεν πάει καλά...
Και ξαναπάω (σιγά μη και δεν πήγαινα)
-Εμ, ξέρετε, αυτό το χαρτί πως προέκυψε; Από τα κεντρικά με ενημέρωσαν ότι δεν απαιτείται.
-Δεν θα ξέρουν...
-Τα κεντρικά; Να υποθέσω ότι ούτε το 134 θα ξέρει, διότι κι εκεί τηλεφώνησα και είπαν ότι δε χρειάζεται...
-Φυσικά.
-(μα αυτό έλειπε!) Ναι, αλλά πήρα τηλέφωνο και στο τμήμα τεχνικών και στο ηχογραφημένο μήνυμα που απαριθμεί τα δικαιολογητικά ούτ'εκεί το αναφέρουν.
-Δεν έχουν ενημερωθεί. Ορίστε το έγγραφο που μας λέει να ζητάμε και την άδεια.
-(το διαβάζω) Μα είναι του 2005 και ακόμη δεν έχουν ενημερωθεί οι υπόλοιπες υπηρεσίες του ΟΤΕ 3 χρόνια μετά;
-Τι να σας κάνω γι'αυτό; Δεν φταίω εγώ...
-Δεν διαφωνώ καθόλου, αλλά εγώ τι φταίω...
-Προσπαθήστε να ρωτήσετε στην πολεοδομία. Ίσως να σας βοηθήσουν.
-Καλή ιδέα (και φεύγω σφαίρα να προλάβω)...

Πάω λοιπόν στην πολεοδομία (όπου ακολούθησε σύντομη μεν, λίαν επική δε συζήτηση):
-Καλημέρα σας. θα ήθελα ένα αντίγραφο της άδειας οικοδομής για την τάδε οικία.
-Βεβαίως. Αλλά θα χρειαστούμε τα στοιχεία της άδειας για να τη βρούμε.
-Τουτέστιν;
-Πρέπει να μας φέρετε την άδεια.
-Μα αυτήν ήρθα να ζητήσω.
-Έχετε δίκιο αλλά πρέπει να μας τη φέρετε για να την βρούμε.
-Μα αν την είχα θα ερχόμουν να τη ζητήσω;
-Έχετε δίκιο, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά...

Εννοείται φυσικά ότι για την ώρα άκρη δεν έχω βγάλει. Αναρωτιέμαι όμως αν τελικά φταίω εγώ που είμαι ζοχάδας ώρες, ώρες...
Για την ιστορία, το περί αδειάς οικοδομής ισχύει, αλλά μόνο για εξαιρετικά επίλεκτα σημεία του Κάτω Κόσμου... Κι άντε βγάλε άκρη μετά...

Τελικά έχω την πεποίθηση ότι αυτά συμβαίνουν μόνο σε 'μένα! :):):)

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το κάνουν για να δικαιολογήσουν την παρουσία τους και στέλνουν "δουλειά" ο ένας στον άλλον και για να παρουσιάζουν φόρτο εργασίας μήπως και βάλουν μέσα και τα παιδιά τους.
Μερικοί ακόμα να διοριστούν στο δημόσιο και θα ζητουν και αδεια για κατουρημα απο τον καρπαζορωμιό.

osela είπε...

έλα τώρα, η δημόσια υπηρεσία είναι από τα must της σεζόν!

pølsemannen είπε...

Όλα είναι δούναι και λαβείν.

Εάν δεν δώσεις πώς θα πάρεις; Α;

Αν δεν δώσεις την άδεια πώς θα την πάρεις; Α;

Ο απόγονος του Φραντζ Κάφκα λέγεται Καύκας, μένει Ελλάδα και πουλάει ηλεκτρολογικό υλικό! (Δεν κάνω πλάκα http://www.kafkas.gr/)

Maria Mikro Analogo είπε...

χαχαχαχαχα :)) δεν γίνονται αυτά τα πράγματα!!!! Γεια σου Ελλαδάρα μας! :D

Hades είπε...

@Ανώνυμος
Δεν έχει φτάσει ως εκεί το μυαλό μου να σου πω την αλήθεια, αλλά στην Ελλάδα είμαστε, δεν θα έμενα άναυδος αν αύριο-μεθαύριο κάτι τέτοιο απεδεικνυόταν τω όντι αληθινό...

@osela
Συμφωνώ και επαυξάνω, αλλά πάλι σε'μένα; Δηλαδή τι άλλο θα ακούσω από δαύτους πια; :):)

@polse
Σωστή προσέγγιση, δεν την είχα σκεφτεί! :):):):)
Μα κι εγώ να πάω απροετοίμαστος... :):):)

@Μαρία
Διόρθωση: δεν γίνονταν! Κατέρριψα και αυτόν τον μύθο... :):):)

geokalp είπε...

τα γνωστά ξεφτυλίκια!