Σελίδες

Πέμπτη 13 Μαρτίου 2008

Ας χαβαλεδιάσουμε και λίγο!

Με τρία κλιπάκια. Το πρώτο ποδοσφαιρικό αλλά όχι μόνο για τους ποδοσφαιρόφιλους (μου το υπενθύμησε ο rigelian προ καιρού) με μίαν υποσημείωση: Τα κάνω κι εγώ αυτά!


(ωραίο τραγούδι παρεμπιπτόντως)

Το δεύτερο, για τους παλαιορεμπέτες!!! (ειδικά αφιερωμένο στον zaphod!!! Αχαχαχαχα!!)
"Πιάσε κάτι πιο βαρύ" :):)



Και το τρίτο... ουδέν σχόλιον για τέτοιο μεγαλούργημα!



Άιντε, πάρτε και δύο ωραία μουσικά βίδεα (non-metal αμφότερα)



7 σχόλια:

Κώστας είπε...

ρε Αδη ωραία βιντεάκια. αλλά μεχρι να βρω από που κλείνει η μουσική για να τα δω με την ησυχία μου....
Μια ώρα παιδευόμουν με το music box και η @#$##@!!#$% έπαιζε απο τα έγκατα της σελίδας σου!!

Hades είπε...

Είδες; Το βρήκες όμως! Τι νομίζεις, πως τυχαία έβαλα το αυτόματο κάτω-κάτω; :):):)
Καλωσήλθες!

osela είπε...

εγώ δεν το βρήκα ακόμα!!!

Hades είπε...

Δώστου λίγο ακόμα! Τέρμα κάτω, γαλαρία! Το άσπρο κουτάκι που περισσεύει! :):)

Humma Kavula είπε...

Μπήκα να σε ξεχέσω γιατί δε μπορούσα να τ' ακούσω και είδα το Φώς το αληθινόν. Στο πρώτο βίντεο είμαι αυτός που χτυπάει τη μπάλλα από το κεφάλι του άλλου. Είμαι νιντζάκι ο πούστης!

Humma Kavula είπε...

Ρι μιλίκι που το ξετρύπωσες το τσιφτετελοtrooper????

Ατομάρες, θεοί, άπαιχτοι, up the irons και όλα τα μωρά στην πίστα

Ακόμα γελάω ρεεεεεεεεε.
Μπουουουουουχαχαχαααααα

Hades είπε...

Που το ξετρύπωσα; Έψαχνα κάτι τελείως μα τελείως πανάσχετο και τσουπ, ά λα τις η γκρουπάρα! :):):)
Καλά, έχω βρει υλικό από το γιουτιούμπι για τρελά ποστ μιλαμε! ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!