Σελίδες

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

Τρία τραγούδια, ένα μπόνους και μια εικόνα...

Γιατί όλ'αυτά; Διότι μάλλον θα ησυχάσετε για μια βδομαδούλα επειδή θα πεταχτώ (πιο σωστά έχω ήδη πεταχτεί!) για κάτι δουλίτσες στο εξωτερικό και ακόμα δεν ξέρω αν θα έχω ιντερνέτι, οπότε είπα να σας αφήσω με λίγη συντροφιά...

Τα τρία τραγούδια είναι...

RAM- Defiant


Metal Inquisitor- Betrayed Battalion


Nightmare- Friends of Hell


Το μπόνους είναι...

Coroner- The Favorite Game


Και η εικόνα που μπορείτε να μελετήσετε (αν θέλετε) μιας και θα μας απασχολήσει σε ένα από τα επόμενα σενδόνια είναι η παρακάτω...


Κι επειδή το εξωτερικόν θα είναι στην Γερμανία, ελπίζω να μην ακούσετε καμιά περίεργη είδηση στην τηλεόραση! Διότι έχω που'χω τις ζοχάδες μου ήδη... :)

3 σχόλια:

Κώστας είπε...

Μα γιατί, ρε Άδη; Αφού μας αγαπάνε οι Γερμανοί! Σαν φίλοι ήρθανε! :-)

ESKARINA είπε...

Για την εικόνα, το μόνο που θα πω τώρα είναι ότι όταν βάζεις κίτρινο το Ιράν μόνο, φούξια το Ισραήλ μόνο και τυρκουάζ το Αφγανιστάν, το Ιράκ και τις Αδριατικές χώρες και νοητικά καθυστερημένοι να είμαστε (εκτός από άσχετοι, που μας θεωρείς), θα το πιάναμε το μήνυμα...

Το ξέρεις ότι το πράσινο προέρχεται από τη μείξη του μπλε και του κίτρινου ε; :-Ρ

Αυτομόλησες;

Hades είπε...

@Κώστα
Βρε καλώστονα τον Λάζαρο... :):)
Φυσικά και είναι φίλοι μας, είπα εγώ το αντίθετο; Από μια γωνία να σε είχα να έβλεπες τι καντήλι έπεφτε. Και δεν έχω χάσει τη φόρμα μου κιόλας, αυτό είναι το εκπληκτικό!

@eskarina
Δηλαδή είσαι σίγουρη ότι κατάλαβες τι ακριβώς δείχνει η εικόνα; Εντυπωσιάζομαι!
Δεν λέω ότι δεν έπιασες τίποτε, κάποια όντως παραείναι προφανή. Το θέμα όμως είναι τι βγάζει και το σύνολο. Για γράψε ένα ρεζουμέ, έτσι να πάρω μια πρώτη γεύση! :)