(προσοχή, ακολουθεί πολύ ειρωνικό σενδόνι με χιούμορ τόσο καυστικό που καθαρίζει έως και καμπινέ. Όποιος δεν γουστάρει, στο καλό και να μην μας γράφει)
Εδώ και μερικές ημέρες με αυτήν την υπόθεση του Πακιστανού και της 15χρονης παρακολουθούμε στο διαδίκτυο κυριολεκτικώς το θέατρο του παραλόγου και ζητάω εκ των προτέρων συγγνώμη από το παράλογον που το υποβαθμίζω τόσο πολύ, σε επίπεδο βόθρου και κάτω.
Αυτό που αναρωτιέμαι μεγαλοφώνως πλέον είναι το πότε ακριβώς έλαβε χώρα αυτή η μαζική αφαίρεση εγκεφάλων και δεν το πήρα χαμπάρι (για την ιστορία, μάλλον το εστιάζω στις αρχές της δεκαετίας του 80, γεια σου μεγάλε Ανδρέα!). Εκεί, δηλαδή, που έλεγα έστω και χαριτολογώντας ότι αυτή η χώρα δεν σώζεται με τίποτε, πλέον έχω αρχίσει να καταλήγω ότι μάλλον θα είναι ευχής έργον για ολόκληρη την ανθρωπότητα να μην σωθεί καθόλου. Σηκώνα τα χέρια ψηλά δηλαδή. Τι να πρωτοπείς και τι να σχολιάσεις... Και φτάνεις σε σημείο ν'αναρωτιέσαι, είναι κοινή σχιζοφρένεια; Είναι η νεοελληνική βλακεία που σπάει τούβλα, τσιμεντόλιθους και τριπλό στρώμα μολύβδου με μία βολή; Ή μήπως είναι κάτι πιο οργανωμένο, κάτι ηθελημένο, κάτι εντελώς κακόβουλο;
Αυτό που θαυμάζουμε ιδίως τις τελευταίες 2 μέρες είναι μια ανερυθρίαστη διαστρέβλωση της πραγματικότητος με συγκεκριμένους σκοπούς -αυτοί είναι σαφείς. Ας ξεκινήσουμε με ένα απλό πλην εξαιρετικά χαρακτηριστικό παράδειγμα. Κάποια στιγμή χθες το πρωί διέρρευση η είδηση ότι κατά την μεταγωγή του Πακιστανού στον εισαγγελέα της Σύρου επιχειρήθηκε από συγκεντρωμένα πλήθη να τον λιντσάρουν κλπ, κλπ. Εδώ λοιπόν είναι το βίδεον το οποίο σας θερμοπαρακαλώ να δείτε όσες φορές θέλετε. Πείτε μου λοιπόν αν βλέπετε πουθενά το οποιοδήποτε εξαγριωμένο πλήθος. Για απόπειρα λιντσαρίσματος φυσικά ούτε λόγος να γίνεται. Και όμως, η "είδηση" αυτή έπαιξε πάρα πολύ για να δημιουργήσει κλίμα συμπάθειας υπέρ του Πακιστανού (και όχι μόνο υπέρ αυτού).
Στην συνέχεια ξεκίνησε το επιθετικά απολογητικό ύφος. Τα επιχειρήματα ήταν αναμενώμενα όπως και όλα τα εξαιρετικά χαμηλού επιπέδου που χρησιμοποιούνται σε αντίστοιχες περιπτώσεις: υπάρχουν και Έλληνες βιαστές. Και παιδεραστές.
Τρομακτική αποκάλυψη. Μάθαμε ότι υπάρχουν και Έλληνες βιαστές. Να σπεύσω να συμπληρώσω ότι υπάρχουν και Έλληνες φοροφυγάδες και Έλληνες δολοφόνοι και Έλληνες έμποροι ναρκωτικών και Έλληνες ληστές και Έλληνες απατεώνες και Έλληνες εμπρηστές κλπ, κλπ, κλπ.
Ναι... Και;
Δηλαδή θα κάτσω να δικαιολογήσω τον Πακιστανό που είθε να του κάνουν τον πάτο διάτρητο σαν βουλγαρικό θυμιατό μέσα στην φυλακή από την στιγμή που θα έχει αποδειχθεί ότι όντως αυτός ήταν ο ένοχος, όταν ουδέποτε κάθησα να δικαιολογήσω τον οποιονδήποτε άλλον, Έλληνα και μη;
Πόσο μαλάκας μπορείς να είσαι τελικά ρε μεγάλε που μου ζητάς κάτι τέτοιο;
Βέβαια θα μου πεις, με τι φόντα διερωτώμαι πόσο μαλάκας μπορείς να είσαι όταν μου φέρνεις στον καμβά των επιχειρημάτων το -ο θεός να το κάνω- επιχείρημα ότι αφού και άλλοι έχουν βιάσει, μην τα ρίχνουμε όλα στον Πακιστανό. Να σκεφτείτε ότι επιστρατεύθηκαν μέχρι κι εκείνοι οι τω όντι ηρωϊκοί μετανάστες που θυσίασαν τις ζωές τους για να σώσουν από τραίνο ένα ζευγάρι ηλικιωμένων με το προφανές υπονοούμενο ότι οι Έλληνες ποτέ δεν έχουν θυσιάσει τις ζωές τους για το ο,τιδήποτε.
Υποθέτω ότι το ίδιο ακριβώς θα έλεγες αν το έκανε και στην κόρη σου, έτσι δεν είναι;
κορούλα μου, δεν πειράζει που σε ξέσκισαν. Είναι Πακιστανοί όμως, όχι Έλληνες. Και εμείς πρώτα τους Έλληνες βρίζουμε διότι υπάρχουν και Έλληνες βιαστές.
Μα τι σόι μαλακισμένη νοοτροπία είναι αυτή; Τι ψεύδη; Τι λασπολογία;
Λίγη τσίπα ρε δεν έχετε;
Όταν έπεσε το ξέχεσμα του αιώνα από πολύν κόσμο, τότε μεταβλήθηκε και η επιχειρηματολογία των απολογητών.
Είχατε αντιδράσει στην τάδε περίπτωση ή την δείνα; (ενδεικτικά ο καθείς παρέθετε όσες περιπτώσεις μπορούσε να θυμηθεί, πάντοτε μόνο με Έλληνες θύτες δηλαδή το ακριβώς αντίθετο απ'αυτό που τα έχωνε -σχιζοφρένεια). Η κλασική τακτική που στην περίπτωση της αυτοκτονίας του Συντάγματος έπιασε εν πολλοίς, μιας και τα ίδια ακριβώς άτομα εγκαλούσαν τους υπολοίπους ακριβώς για τον ίδιον λόγο. Απαγορεύεται μέχρι και το να υπάρξει σταγόνα που θα ξεχειλίσει το ποτήρι σε αυτήν τη χώρα. Όχι, να εξοργιστείς μεν αλλά θα πάρεις πρώτα άδεια για το κατά πόσον συμφωνούμε να εξοργιστείς τώρα. Πιθανώς να μας βολεύει να εξοργιστείς αργότερα. Φυσικά, επειδή ο υποφαινόμενος είχε γράψει έως και για τα δύο μεταναστόπουλα που είχαν φάει κυριολεκτικώς στη μάπα την βόμβα των πυρήνων της κατσαρόλας από τον κάδο, δεν είχε κανένα πρόβλημα να επιστρέφει τις αν όχι συκοφαντικές, τουλάχιστον προσβλητικές κατηγορίες στα μούτρα εκείνων που τις εκτόξευαν.
Στην συνέχεια και αφού προσπεράσαμε και τον σκόπελο της κατηγορίας για επιλεκτική ανθρωπιά και πάντοτε μιλώντας για την ίδιαν μέρα, λες πια και είμαστε αποκομμένοι εντελώς από τον έξω κόσμο πληροφορηθήκαμε έντρομοι ότι όλοι απαιτούν τις κεφαλές όλων των Πακιστάνων (και όχι μόνο των Πακιστανών) επί πινάκι. Ο ανεξέλεγκτος όχλος όξω διψασμένος για αίμα είχε αρχίσει να μετακινείται προς διάφορα σημεία της χώρας, με απώτερο σκοπό να αποκεφαλίσει, γδάρει πειρατικά, αποτεφρώσει, διαμελίσει και ό,τι άλλο μπορεί να φανταστεί ακόμη και ο πιο σαδιστικός νους προς τους μετανάστες. Αντέδρασα άμεσα: φόρεσα το τσίγκινο σωβρακάκι μου (μια ςκαι το γούνινο των Manowar δεν μπαίνει από τότε που έκοψα το τσιγάρο και πήρα κάτι κιλάκια παραπάνω) συν το γερμανικό κράνος που αντέχει στις οβίδες και άρχισα να φτιάχνω οδόφραγμα έξω από το σπίτι. Οι καιροί είναι σκοτεινοί, δεν ξέρεις ποιος μπορεί να στην πέσει πλέον. Αφού οπλίστηκα με ό,τι κουταλομαχαιροπήρουνο είχα στο σπίτι, συν το πριωνοτό μαχαίρι για το ψωμί φυσικά περίμενα για το μακελειό και φυσικά την συλλογή από σπαθιά και τα καλαμάκια για σουβλάκια, ενώ η σφεντόνα με τις οδοντογλυφίδες παραδίπλα ήταν έτοιμη για την τελική μάχη. Η ώρα περνούσε και οι ορδές των μεταναστών θα πέρναγαν ανά πάσα στιγμή από το σπίτι μου, ήμουν βέβαιος. Κάθε τόσο έμπαινα στο ίντερνετ όπου διάβαζα τις εξελίξεις των νέων ανά την Ελλάδα: πογκρόμ (sic) κατά της κοινότητας Πακιστανών ο ένας χρήστης διαδικτυακών ουσιών, μακελειό κατά της κοινότητας Αφγανών ο άλλος χρήστης ηλεκτρονικής ζωής, κάτω τα χέρια από τους Ινδούς ο παραπέρα κλεισμένος σε 4 τοίχους από τον φόβο μην αναπνεύσει κανάν ιό με τον καθαρό αέρα. Αίμα παντού, σε κάθε γωνία της πρωτεύουσας, ο ανεξέλεγκτος όχλος παλούκωνε ξεριζωμένα κεφάλια σε μπαλκόνια, η Ακρόπολη είχε ανακαταληφθεί θριαμβευτικά.
Όταν τέλος πάντων αυτό το ακατάσχετο ρεσιτάλ μαλακίας άρχισε να γίνεται γραφικό μέχρι και στους ίδιους τους προπαγανδιστές, επιστρατεύθηκε η επιχείρηση με το εξαιρετικά ηλίθιο όνομα "Ξένιος Ζευς" (που όσο κι αν δεν το θέλω, ε, δεν μπορώ να μην το συνδυάσω με τον πολυαγαπημένο μου κύριο Δένδια και την παρουσία του στο εν λόγω Υπουργείο) για να αποδείξει ότι ντάξει, μπορεί ο κόσμος τελικώς να μην ήταν τόσο βίαιος όσο υπολόγιζαν οι αρχικές εκτιμήσεις, αλλά τελικώς την ίδιαν δουλειά έκανε συντονισμένα η αστυνομία. Ναι, ήταν όλα στημένα, ήταν προφανές.
Αμέσως διερωτήθηκα αν ήμουν ο μόνος που θυμόταν ότι και πριν από κανά τρίμηνο (προεκλογικώς αν θυμάστε) πάλι είχαμε κάποια αντίστοιχη επιχείρηση με μαζικές συλλήψεις που δεν λεγόταν καν Ξένιος Ζευς. Φυσικά δεν έλαβα καμία απολύτως απάντηση -μα για μαλάκες ψάχνεις ρε Άδη; Στην συνέχεια και εν μέσω καταγγελιών για πογκρόμ ξαναδιερωτήθηκα αν ενθυμούμαι καλώς ότι και στην προηγούμενη επιχείρηση πάλι έσκουζαν οι ίδιοι υπερευαίσθητοι και τελικώς όπως όλοι θυμόμαστε για κάθε 100 που έπιαναν τουλάχιστον οι 98 αφήνονταν αμέσως ελεύθεροι με την απαίτηση να μην απομακρυνθούν πολύ προκειμένου να ξανασυλληφθούν την επόμενη φορά που θα απαιτηθούν κάποιες... εντυπώσεις για λαϊκή κατανάλωση. Εννοείται ότι πάλι δεν έλαβα καμία απάντηση, σιγά μην ελάμβανα.
Το θέμα όμως είχε δραματικά πολύ ψωμί ακόμη. Υπήρχαν και διάφορες άλλες μεμονωμένες ή έστω λιγότερο οργανωμένες φωνές δεξιά κι αριστερά. Κάποιοι (όχι λίγοι είναι η αλήθεια) κάποια στιγμή ξέθαψαν το τεκμήριο αθωότητας, με το οποίο ομολογουμένως δεν είχε ασχοληθεί κανείς μέχρι εκείνο το σημείο, παρά μόνον οι ίδιοι οι προπαγανδιστές. Άρχισαν λοιπόν οι νομικίστικες αναφορές περί ενός θέματος που δεν είδα να έθεσε κανείς, ποτέ, όπως αντίστοιχα δεν είδα κανέναν να απαιτεί την μαζική εκτέλεση όλων των Πακιστανών, ή όπως δεν είδα κανέναν να απαιτεί το λιντσάρισμα του (για την ώρα φερόμενου ως) δράστη.
Παρένθεση: θα μου πείτε ότι οι χρυσαυγήτες είχαν ξεσαλώσει με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Μάλιστα. Για λύστε μου μιαν απορία, έτσι για να μην την κουβαλάω τσάμπα: οι χρυσαυγήτες δηλαδή τώρα ξεσάλωσαν, ή εμείς τώρα τους ανακαλύψαμε; Θέλω να πω, το συγκεκριμένο περιστατικό με τον Πακιστανό περίμεναν; Ανέκαθεν δεν λένε τέτοια, ή εγώ θυμάμαι λάθος; Άρα και αυτό το επιχείρημα ήταν παντελώς άκυρο. Το αν υπήρξαν διάφορες μεμονωμένες φωνές από 'δώ κι από 'κει που μπορεί να απαιτούσαν το οτιδήποτε, φυσικά και δεν το αποκλείω και για να είμαι απόλυτα ειλικρινείς θα ανησυχούσα περισσότερο αν δεν υπήρχαν και τέτοιες παράλογες φωνές, αλλά το ρημάδι όσο κι αν έψαξα ειλικρινά το λέω δεν βρήκα τίποτε, πουθενά.
Κάποιος μου ανέφερε ότι τα κανάλια έδιναν ρεσιτάλ. Εξεπλάγην που εξεπλάγη που τα κανάλια για... πρώτη φορά σε τούτον τον τόπο επιχείρησαν αηθώς να εκμεταλλευθούν το θέμα, έλα όμως που εγώ δεν βλέπω τηλεόραση πλην συγκεκριμένων περιπτώσεων και για συγκεκριμένους λόγους (όπως βλέπετε καλόπιστα αποδέχθηκα ότι κάτι τέτοιο συνέβη τω όντι ακόμη κι αν δεν το είδα). Αλλά και τώρα πέσα από τα σύννεφα; Μα τι διάολο, μπάντζι τζάμπινγκ κάνουμε; Τόσες φορές που έχουμε πέσει από τα σύννεφα ιδίως την τελευταία τριετία δεν θα έπρεπε να μας είχε μείνει κόκαλο που να μην έχει σπάσει σε τεύχη. Εδώ μιλάμε δηλαδή για θαύμα από τα ελάχιστα που συνοδεύτηκε από ένα άλλο θαύμα ότι ανακαλύψαμε πως τα ελληνικά ΜΜΕ επιχείρησαν να εκμεταλλευθούν την υπόθεση, και όπως όλοι μας γνωρίζουμε κάτι τέτοιο δεν έχει ξανασυμβεί ποτέ. Και αυτό το πράγμα μετατίθεται από τους βλάκες προς τον απλό κόσμο ότι τάχα μου το κάνει αυτός, προκειμένου μετά να αρχίσει μια συστηματική και εξαιρετικά συντωνισμένη ανήθικη επίθεση κατά του. Ε, όχι ρε, πάει πολύ.
Δεν φτάνει που όλοι αυτοί έχουν ξεσκίσει αυτήν τη χώρα τα τελευταία χρόνια με τις σιχαμερές πολώσεις τους, ότι είτε είσαι με'μάς, είτε με τους άλλους, ακόμη και τώρα προσπαθούν να κάνουν το άσπρο όχι απλά μαύρο, αλλά εντελώς εμπριμέ με πουά τόνους συν κάτι ελεφαντάκια στην άνω δεξιά γωνίτσα. Διότι εδώ είναι που αποκαλύπτεται και η μετά βλακείας σχιζοφρένεια. Όλη αυτή η πολυετής προσπάθεια που πλέον έχει ανεβάσει (και θα συνεχίσει να ανεβάζει) τα ποσοστά της Χρυσής Αυγής, ότι άπαξ και δεν γουστάρεις όλους τους μετανάστες, είσαι φασίστας, ρατσιστής κλπ, κλπ, το μόνο που καταφέρνει είναι να δημιουργεί μίσος προς όλους τους μετανάστες ανεξαιρέτως και ανεξαρτήτως συγκεκριμένου αιτίου. Οι βλάκες, οι κυριολεκτικώς πτωχοί τω πνεύματι, πίστευαν ότι με τα εκβιαστικά τους διλήμματα θα έπαιρναν τον κόσμο μαζί τους, μόνο που πολύ απλά λογάριασαν δίχως τον κόσμο, ο οποίος δεν αντέχει άλλο και δεν είναι τυχαίο ότι στο μεταναστευτικό ζήτημα βράζει. Παρά ταύτα όμως, αν εξαιρέσουμε συγκεκριμένα (πραγματικά) περιστατικά που πληροφορούμαστε, ο κόσμος έχει τηρήσει κάθε πολιτισμένο όριό του προς τους μετανάστες (οι οποίοι από τις περισσότερες ειδήσεις βλέπω ότι σφάζονται κυρίως μεταξύ τους). Ούτε φαρ ουέστ γίναμε μέχρι σήμερα, ούτε ομάδες α λα ΚΚΚ έχουμε, ούτε λαϊκά δικαστήρια βλέπουμε, ούτε δικαστικές αποφάσεις επηρεάζονται από το λαϊκό αίσθημα, ούτε εκτελέσεις μεταναστών σε δημόσια θέα, ούτε τίποτε σχετικό. Στην συγκεκριμένη περίπτωση μάλιστα, αυτό που διάβαζα όλη την ώρα από όλους σχεδόν είναι ότι θέλουν η δίκη να μην τραβήξει σε μεγάλο βάθος χρόνου προκειμένου να αποδοθεί δικαιοσύνη για την 15χρονη κοπελίτσα που ακόμη χαροπαλεύει και υπέρ της οποίας οι τάχα μου ευαίσθητοι ως προς τα ανθρώπινα δικαιώματα ούτε έναν δεν έχω δει να γράφει. Αλλά κατά πως φαίνεται, η απόδοση δικαιοσύνης όταν πρόκειται για μετανάστη γίνεται έννοια ταυτόσημη με το λιντσάρισμα. Και τελικά ο μόνος που σε αυτήν τη χώρα δεν έχει κανένα δικαίωμα είναι ο διαχρονικά έργω μαλάκας Έλλην φορολογούμενος του οποίου τα λεφτά πάνε συχνά-πυκνά ακόμη και σε ΜΚΟ που προπαγανδίζουν συστηματικά εναντίον του.
Να το θέσω διαφορετικά: το τεκμήριο αθωότητας του Πακιστανού που ουδείς έθιξε, πολλοί έσπευσαν να το υπερασπιστούν για να κερδίσουν εντυπώσεις. Την ζωή της κοπελίτσας που χαροπαλεύει στην εντατική και όχι στα λόγια όμως, δεν είδα να την υπερασπίζεται κανείς από δαύτους. Και μέσα σε όλη την επιχειρηματολογία και τι δεν διάβασα ρε διάολε...
Είδα μέχρι και να τα χώνουν σε όλους εκείνους που θεωρούν ότι Έλληνας ίσον καλό και μετανάστης ίσον κακό κατηγορώντας τους ως φασίστες, με αντεπιχείρημα ότι Έλληνας ίσον κακό και μετανάστης ίσον καλό. Μιλάμε για θρίαμβο της διαλεκτικής -που'σαι Σωκράτη να δεις τα τέκνα σου. Και η μεγαλύτερη πλάκα ποια είναι; Ότι οι μεγαλύτεροι θιασώτες της κλασικής αμερικανικής νοοτροπίας ότι ή με'μάς ή με τους άλλους, είναι και φανατικοί αντιαμερικανοι συνήθως! Δηλαδή δεν υπάρχει σωτηρία σε αυτήν τη χώρα, οι άνθρωποι αυτοί ψηφίζουν.
Το ακόμη χειρότερο όμως είναι το άλλο: οι άνθρωποι αυτοί όχι μόνο είναι αυτοί που δημιουργούν μίσος ανάμεσα σε διάφορες ομάδες ανθρώπων, αλλά επιπρόσθετα κάνουν όλα αυτά για τα οποία κατηγορούν τους άλλους, επιχειρώντας ταυτόχρονα να υποβαθμίσουν συγκεκριμένες ομάδες προς όφελος άλλων ομάδων, λες και ανθρώπινα δικαιώματα έχουν μόνο κάποιοι. Συν τοις άλλοις, ενώ δείχνουν ότι ενδιαφέρονται για τα νομικά δικαιώματα του εν λόγω Πακιστανού, την ίδιαν στιγμή εκτοξεύουν επιχειρηματολογία που πρακτικά ακυρώνει όλο το υπόλοιπο νομικό πλαίσιο ή έστω μέρος του. Εγώ δεν είδα κανέναν που να μην απαιτεί να γίνει δίκαιη δίκη του Πακιστανού και εκπλήσσομαι από όλο αυτό το μένος να αποδειχθεί ότι σώνει και καλά απαιτούν την άμεση εκτέλεσή του. Και είναι οι ίδιοι (συμπτωματικά ή μη, το αφήνω σε'σάς) που που σε πλείστες όσες περιπτώσεις λαμβάνουν πολύ συγκεκριμένες και φυσικά εντελώς προβλέψιμες θέσεις. Πάντα οι ίδιοι. Είναι καταπληκτικό. Δηλαδή μέχρι και στο τζόκερ κάθε φορά οι αριθμοί είναι άλλοι, στις αυτές περιπτώσεις ετούτοι εδώ είναι συνήθως οι ίδιοι. Καταπληκτικό.
Και θέλετε να σας πω και τα ακόμη τραγικότερα; Οι ίδιοι που τώρα επιχειρούν να βγάλουν λάδι τον μετανάστη για τον οποίον δεν έχει προλάβει καν να γίνει η δίκη (κατά τα λοιπά αυτοί είναι που επικαλούνται τους Νόμους μη χέσω) ως είπα τα έχωναν σε όσους έκαναν λόγο για πολιτική αυτοκτονία/δολοφονία στο Σύνταγμα, οι ίδιοι είχαν εξαφανισθεί ένεκα της... ιδεολογική σύγκρουσης τότε με τα δύο αφγανόπουλα (αν δεν με απατά η μνήμη μου) και τους πυρήνες της κατσαρόλας, οι ίδιοι είναι που στη δολοφονία των αστυνομικών στου Ρέντη σφύριζαν αδιάφορα (και μην μου πείτε ότι έχω εκφράσει ποτέ την οποιανδήποτε συμπάθεια για τους μπάτσους, αλλά το ρημάδι από ηλικίες και μόνο θα μπορούσαν να είναι παιδιά σου, ηλίθιε μαλάκα), και για να το κάνω ακόμη πιο ακραίο, τώρα που δεν αναφέρουν καν ότι η 15χρονη που βιάστηκε αναίσθητη κιόλας και χαροπαλεύει για την ίδιαν της τη ζωή και δεν το αναφέρουν επειδή εμπλέκεται μετανάστης, στην περίπτωση Γρηγορόπουλου είχαν σπεύσει να βγάλουν το πόρισμα ακριβώς επειδή η σφαίρα είχε βγει από μπάτσο. Άλλη η αξία της ζωής του ενός παιδιού όμως, και άλλη αξία της ζωής του άλλου παιδιού. Κοντινές ηλικίες, διαφορετικά ανθρώπινα δικαιώματα, διαφορετική ευαισθησία, έτσι;
Διότι τελικώς όπως έχουμε ξαναπεί έχει σημασία από τι θα πας για να ξέρουμε αν οι ευαίσθητοι στα ανθρώπινα δικαιώματα θα δεήσουν ν'ασχοληθούν και με τη δική σου περίπτωση...
Σιχαμένα ξεράσματα όλοι τους...
Όσον αφορά την εξέλιξη της ιστορίας τη γνωρίζουμε. Ήδη από χθες είχα γράψει εις το φεηστσιμβούκιον αυτό που προέκυψε σήμερα, πως ήταν θέμα χρόνου να τεθεί θέμα ξυλοδαρμού (μέχρι και από ντελιβερά; Έλεος, τίποτε άλλο πιο πιστευτό δεν υπήρχε;). Το επόμενο θα είναι ότι η ομολογία ήταν προϊόν ψυχολογικής βίας. Από τα επόμενα που θα προκύψουν θα είναι και ότι ο λόγος που ζήτησε να πληρωθεί όλες τις μέρες από τον εργοδότη του ήταν ότι ήθελε να ανανεώσει την γκαρνταρόμπα του, ο λόγος που επιχείρησε ευσπεσμένα να φύγει από το νησί της Πάρου και με ψεύτικο όνομα ότι μπεδρεύτηκε πάνω στον πανικό του ότι την είχε σκοτώσει κάποιος άλλος κλπ, κλπ. Γενικά θα ακούσουμε τις κλασικές βλακείες α λα Υπατία στάιλ που έχουμε ξανακούσει δεκάδες φορές. Αυτή η χώρα δυστυχώς είναι σε όλα εντελώς προβλέψιμη. Μακάρι να ήταν εξίσου προβλέψιμη και στα θετικά της στοιχεία, πόσο καλύτερα θα ήμασταν...
Αλλά το εύκολο είναι η τσάμπα μαγκιά.
Μέχρι που διάβασα και για ανηθικότητα επειδή απεκαλύφθησαν τα προσωπικά δεδομένα του Πακιστανού (επιχείρημα βέβαια που έχουμε ξαναθαυμάσει και σε άλλες περιπτώσεις). Και όταν πόσταρα αυτήν εδώ την είδηση περί του υψηλόβαθμου στελέχους της ΑΤΕ που έβγαλε 8 μύρια στο εξωτερικό, για τον οποίον έχουμε μάθει τα πάντα εκτός από το που ψωνίζει εσώρουχα: πως τον λένε, που δούλευε, φωτογραφία κλπ. Αλλά δεν έχω μάθει τελικώς, ήταν παραβίαση προσωπικών δεδομένων; Υπάρχει διασυρμός; Υποθέτω ότι κατόπιν πνευματικής επεξεργασίας οι ευαίσθητοι περί τοιούτων θεμάτων θα αξιοποιήσουν την λεκτική κλανιά που διαθέτουν και που συγχέουν με την άποψη για να με ενημερώσουν σχετικά. Φυσικά αν το τραπεζικό μεγαλοστέλεχος ήταν Πακιστανός (ακόμη καλύτερα κι αν ήταν λαθρομετανάστης κιόλας) θα του συγχωρούσαμε αν είχε βγάλει και τα διπλάσια στο εξωτερικό, έτσι;
Στο δια ταύτα τώρα.
Ναι, θα ακουστούν και ακραίες φωνές. Πάντοτε ακούγονται, πάντοτε ακούγονταν, δεν θα το γλιτώσουμε ούτε στο μέλλον αυτό. Μην κάνουμε όμως ούτε την τρίχα τριχιά, ούτε όμως και να διαστρεβλώνουμε τα πάντα. Το ότι θα βγουν και κάποιες άλογες φωνές που θα θεωρήσουν ότι όλοι οι μετανάστες είανι κακοί κι εγκληματίες και μας κλέβουν τις τυρόπιτες, δεν σημαίνει πως όλη η κοινωνία σκέφτεται έτσι. Θα αρχίσει όμως να σκέφτεται έτσι αν συνεχίσουν οι υπέρ δικαιωμάτων υπερευαίσθητοι να πιέζουν προς την αυτήν κατεύθυνση. Κατά τα λοιπά, ευτυχώς για την ώρα ο κάθε άνθρωπος χαρακτηρίζεται από ίδιον έπος κι έργον. Ευτυχώς. Εντούτοις και για να μην απομακρυνόμαστε από την κατακλείδα μας, εδώ έχουμε ένα έγκλημα φρικιαστικό, ειδεχθές, αποτρόπαιο. Η Δικαιοσύνη πρέπει να κάνει τη δουλειά της. Μόλις η διαδικασία ολοκληρωθεί, οι φυλακόβιοι με τον εξαιρετικά σκληρό κώδικα που έχουν, θα κάνουν αυτό που επιτάσσει ο κώδικάς τους (έτσι, για να μην εθελοτυφλούμε κιόλας). Τα υπόλοιπα που γράφονται είναι απλώς για τη δημιουργία εντυπώσεων με απώτερο σκοπό να κάνουν την κοινωνία μπουρδέλο. Όχι φίλες και φίλοι, το έχω ξαναπεί και στο παρελθόν: καλώς ή κακώς, ευτυχώς ή δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα να γίνουμε χωνευτήρι όλων των ψυχών εδώ πέρα. Στην καλύτερη περίπτωση θα υποφέρουμε όλοι, στην χειρότερη ο ένας θα καθαρίζει τον άλλον όπως επιτάσσει η Φύση με το μεγάλο ψάρι και το μικρό. Ας αφήσουμε επιτέλους την Κοινή Λογική και το περί Δικαίου αίσθημα στην ησυχία τους. Ή έστω, ας τα αφήσουν αυτοί που όλη την ώρα τα βιάζουν ασάλιωτα προς ιδίους λόγους. Δεν θα κάτσω να στήσω αδριάντα υπέρ του συγκεκριμένου Πακιστανού μόνο και μόνο για να μην με κατηγορήσουν κάποιοι βλάκες για ρατσιστή. Το αν είμαι και τι είμαι το ξέρω πολύ καλά κι εγώ και άλλοι πολλοί, μιας και τα έχουμε ξαναπεί στο παρελθόν. Αυτό που εμένα με ανησυχεί περισσότερο είναι ότι η κατηφόρα που έχει πάρει η κοινωνία μας δεν δείχνει να έχει γυρισμό και φοβάμαι ότι η ώρα που θα σκάσει το καζάνι της οργής πλησιάζει.
Θα κλείσουμε κάπως αισιόδοξα και με λίγο ακόμη χιούμορε, επειδή έχομεν την επίγνωση ότι από τους βλάκες δε γλιτώνουμε. Στην φωτογραφία κάτω βλέπουμε μια ξεδιάντροπη αρκούδα που χαιρετάει ναζιστικά. Δυστυχώς παρά την οργή που επικρατεί, η αρκούδα εξακολουθεί να κυκλοφορεί ελεύθερη. Ναι, ξέρω ότι ξέρετε πως κάνω χιούμορ. Είμαι βέβαιος όμως ότι είναι πάρα πολλοί αυτοί που τον... ναζιστικό χαιρετισμό της αρκούδας τον πήραν στα σοβαρά.
Χαίρετε.
Εδώ και μερικές ημέρες με αυτήν την υπόθεση του Πακιστανού και της 15χρονης παρακολουθούμε στο διαδίκτυο κυριολεκτικώς το θέατρο του παραλόγου και ζητάω εκ των προτέρων συγγνώμη από το παράλογον που το υποβαθμίζω τόσο πολύ, σε επίπεδο βόθρου και κάτω.
Αυτό που αναρωτιέμαι μεγαλοφώνως πλέον είναι το πότε ακριβώς έλαβε χώρα αυτή η μαζική αφαίρεση εγκεφάλων και δεν το πήρα χαμπάρι (για την ιστορία, μάλλον το εστιάζω στις αρχές της δεκαετίας του 80, γεια σου μεγάλε Ανδρέα!). Εκεί, δηλαδή, που έλεγα έστω και χαριτολογώντας ότι αυτή η χώρα δεν σώζεται με τίποτε, πλέον έχω αρχίσει να καταλήγω ότι μάλλον θα είναι ευχής έργον για ολόκληρη την ανθρωπότητα να μην σωθεί καθόλου. Σηκώνα τα χέρια ψηλά δηλαδή. Τι να πρωτοπείς και τι να σχολιάσεις... Και φτάνεις σε σημείο ν'αναρωτιέσαι, είναι κοινή σχιζοφρένεια; Είναι η νεοελληνική βλακεία που σπάει τούβλα, τσιμεντόλιθους και τριπλό στρώμα μολύβδου με μία βολή; Ή μήπως είναι κάτι πιο οργανωμένο, κάτι ηθελημένο, κάτι εντελώς κακόβουλο;
Αυτό που θαυμάζουμε ιδίως τις τελευταίες 2 μέρες είναι μια ανερυθρίαστη διαστρέβλωση της πραγματικότητος με συγκεκριμένους σκοπούς -αυτοί είναι σαφείς. Ας ξεκινήσουμε με ένα απλό πλην εξαιρετικά χαρακτηριστικό παράδειγμα. Κάποια στιγμή χθες το πρωί διέρρευση η είδηση ότι κατά την μεταγωγή του Πακιστανού στον εισαγγελέα της Σύρου επιχειρήθηκε από συγκεντρωμένα πλήθη να τον λιντσάρουν κλπ, κλπ. Εδώ λοιπόν είναι το βίδεον το οποίο σας θερμοπαρακαλώ να δείτε όσες φορές θέλετε. Πείτε μου λοιπόν αν βλέπετε πουθενά το οποιοδήποτε εξαγριωμένο πλήθος. Για απόπειρα λιντσαρίσματος φυσικά ούτε λόγος να γίνεται. Και όμως, η "είδηση" αυτή έπαιξε πάρα πολύ για να δημιουργήσει κλίμα συμπάθειας υπέρ του Πακιστανού (και όχι μόνο υπέρ αυτού).
Στην συνέχεια ξεκίνησε το επιθετικά απολογητικό ύφος. Τα επιχειρήματα ήταν αναμενώμενα όπως και όλα τα εξαιρετικά χαμηλού επιπέδου που χρησιμοποιούνται σε αντίστοιχες περιπτώσεις: υπάρχουν και Έλληνες βιαστές. Και παιδεραστές.
Τρομακτική αποκάλυψη. Μάθαμε ότι υπάρχουν και Έλληνες βιαστές. Να σπεύσω να συμπληρώσω ότι υπάρχουν και Έλληνες φοροφυγάδες και Έλληνες δολοφόνοι και Έλληνες έμποροι ναρκωτικών και Έλληνες ληστές και Έλληνες απατεώνες και Έλληνες εμπρηστές κλπ, κλπ, κλπ.
Ναι... Και;
Δηλαδή θα κάτσω να δικαιολογήσω τον Πακιστανό που είθε να του κάνουν τον πάτο διάτρητο σαν βουλγαρικό θυμιατό μέσα στην φυλακή από την στιγμή που θα έχει αποδειχθεί ότι όντως αυτός ήταν ο ένοχος, όταν ουδέποτε κάθησα να δικαιολογήσω τον οποιονδήποτε άλλον, Έλληνα και μη;
Πόσο μαλάκας μπορείς να είσαι τελικά ρε μεγάλε που μου ζητάς κάτι τέτοιο;
Βέβαια θα μου πεις, με τι φόντα διερωτώμαι πόσο μαλάκας μπορείς να είσαι όταν μου φέρνεις στον καμβά των επιχειρημάτων το -ο θεός να το κάνω- επιχείρημα ότι αφού και άλλοι έχουν βιάσει, μην τα ρίχνουμε όλα στον Πακιστανό. Να σκεφτείτε ότι επιστρατεύθηκαν μέχρι κι εκείνοι οι τω όντι ηρωϊκοί μετανάστες που θυσίασαν τις ζωές τους για να σώσουν από τραίνο ένα ζευγάρι ηλικιωμένων με το προφανές υπονοούμενο ότι οι Έλληνες ποτέ δεν έχουν θυσιάσει τις ζωές τους για το ο,τιδήποτε.
Υποθέτω ότι το ίδιο ακριβώς θα έλεγες αν το έκανε και στην κόρη σου, έτσι δεν είναι;
κορούλα μου, δεν πειράζει που σε ξέσκισαν. Είναι Πακιστανοί όμως, όχι Έλληνες. Και εμείς πρώτα τους Έλληνες βρίζουμε διότι υπάρχουν και Έλληνες βιαστές.
Μα τι σόι μαλακισμένη νοοτροπία είναι αυτή; Τι ψεύδη; Τι λασπολογία;
Λίγη τσίπα ρε δεν έχετε;
Όταν έπεσε το ξέχεσμα του αιώνα από πολύν κόσμο, τότε μεταβλήθηκε και η επιχειρηματολογία των απολογητών.
Είχατε αντιδράσει στην τάδε περίπτωση ή την δείνα; (ενδεικτικά ο καθείς παρέθετε όσες περιπτώσεις μπορούσε να θυμηθεί, πάντοτε μόνο με Έλληνες θύτες δηλαδή το ακριβώς αντίθετο απ'αυτό που τα έχωνε -σχιζοφρένεια). Η κλασική τακτική που στην περίπτωση της αυτοκτονίας του Συντάγματος έπιασε εν πολλοίς, μιας και τα ίδια ακριβώς άτομα εγκαλούσαν τους υπολοίπους ακριβώς για τον ίδιον λόγο. Απαγορεύεται μέχρι και το να υπάρξει σταγόνα που θα ξεχειλίσει το ποτήρι σε αυτήν τη χώρα. Όχι, να εξοργιστείς μεν αλλά θα πάρεις πρώτα άδεια για το κατά πόσον συμφωνούμε να εξοργιστείς τώρα. Πιθανώς να μας βολεύει να εξοργιστείς αργότερα. Φυσικά, επειδή ο υποφαινόμενος είχε γράψει έως και για τα δύο μεταναστόπουλα που είχαν φάει κυριολεκτικώς στη μάπα την βόμβα των πυρήνων της κατσαρόλας από τον κάδο, δεν είχε κανένα πρόβλημα να επιστρέφει τις αν όχι συκοφαντικές, τουλάχιστον προσβλητικές κατηγορίες στα μούτρα εκείνων που τις εκτόξευαν.
Στην συνέχεια και αφού προσπεράσαμε και τον σκόπελο της κατηγορίας για επιλεκτική ανθρωπιά και πάντοτε μιλώντας για την ίδιαν μέρα, λες πια και είμαστε αποκομμένοι εντελώς από τον έξω κόσμο πληροφορηθήκαμε έντρομοι ότι όλοι απαιτούν τις κεφαλές όλων των Πακιστάνων (και όχι μόνο των Πακιστανών) επί πινάκι. Ο ανεξέλεγκτος όχλος όξω διψασμένος για αίμα είχε αρχίσει να μετακινείται προς διάφορα σημεία της χώρας, με απώτερο σκοπό να αποκεφαλίσει, γδάρει πειρατικά, αποτεφρώσει, διαμελίσει και ό,τι άλλο μπορεί να φανταστεί ακόμη και ο πιο σαδιστικός νους προς τους μετανάστες. Αντέδρασα άμεσα: φόρεσα το τσίγκινο σωβρακάκι μου (μια ςκαι το γούνινο των Manowar δεν μπαίνει από τότε που έκοψα το τσιγάρο και πήρα κάτι κιλάκια παραπάνω) συν το γερμανικό κράνος που αντέχει στις οβίδες και άρχισα να φτιάχνω οδόφραγμα έξω από το σπίτι. Οι καιροί είναι σκοτεινοί, δεν ξέρεις ποιος μπορεί να στην πέσει πλέον. Αφού οπλίστηκα με ό,τι κουταλομαχαιροπήρουνο είχα στο σπίτι, συν το πριωνοτό μαχαίρι για το ψωμί φυσικά περίμενα για το μακελειό και φυσικά την συλλογή από σπαθιά και τα καλαμάκια για σουβλάκια, ενώ η σφεντόνα με τις οδοντογλυφίδες παραδίπλα ήταν έτοιμη για την τελική μάχη. Η ώρα περνούσε και οι ορδές των μεταναστών θα πέρναγαν ανά πάσα στιγμή από το σπίτι μου, ήμουν βέβαιος. Κάθε τόσο έμπαινα στο ίντερνετ όπου διάβαζα τις εξελίξεις των νέων ανά την Ελλάδα: πογκρόμ (sic) κατά της κοινότητας Πακιστανών ο ένας χρήστης διαδικτυακών ουσιών, μακελειό κατά της κοινότητας Αφγανών ο άλλος χρήστης ηλεκτρονικής ζωής, κάτω τα χέρια από τους Ινδούς ο παραπέρα κλεισμένος σε 4 τοίχους από τον φόβο μην αναπνεύσει κανάν ιό με τον καθαρό αέρα. Αίμα παντού, σε κάθε γωνία της πρωτεύουσας, ο ανεξέλεγκτος όχλος παλούκωνε ξεριζωμένα κεφάλια σε μπαλκόνια, η Ακρόπολη είχε ανακαταληφθεί θριαμβευτικά.
Όταν τέλος πάντων αυτό το ακατάσχετο ρεσιτάλ μαλακίας άρχισε να γίνεται γραφικό μέχρι και στους ίδιους τους προπαγανδιστές, επιστρατεύθηκε η επιχείρηση με το εξαιρετικά ηλίθιο όνομα "Ξένιος Ζευς" (που όσο κι αν δεν το θέλω, ε, δεν μπορώ να μην το συνδυάσω με τον πολυαγαπημένο μου κύριο Δένδια και την παρουσία του στο εν λόγω Υπουργείο) για να αποδείξει ότι ντάξει, μπορεί ο κόσμος τελικώς να μην ήταν τόσο βίαιος όσο υπολόγιζαν οι αρχικές εκτιμήσεις, αλλά τελικώς την ίδιαν δουλειά έκανε συντονισμένα η αστυνομία. Ναι, ήταν όλα στημένα, ήταν προφανές.
Αμέσως διερωτήθηκα αν ήμουν ο μόνος που θυμόταν ότι και πριν από κανά τρίμηνο (προεκλογικώς αν θυμάστε) πάλι είχαμε κάποια αντίστοιχη επιχείρηση με μαζικές συλλήψεις που δεν λεγόταν καν Ξένιος Ζευς. Φυσικά δεν έλαβα καμία απολύτως απάντηση -μα για μαλάκες ψάχνεις ρε Άδη; Στην συνέχεια και εν μέσω καταγγελιών για πογκρόμ ξαναδιερωτήθηκα αν ενθυμούμαι καλώς ότι και στην προηγούμενη επιχείρηση πάλι έσκουζαν οι ίδιοι υπερευαίσθητοι και τελικώς όπως όλοι θυμόμαστε για κάθε 100 που έπιαναν τουλάχιστον οι 98 αφήνονταν αμέσως ελεύθεροι με την απαίτηση να μην απομακρυνθούν πολύ προκειμένου να ξανασυλληφθούν την επόμενη φορά που θα απαιτηθούν κάποιες... εντυπώσεις για λαϊκή κατανάλωση. Εννοείται ότι πάλι δεν έλαβα καμία απάντηση, σιγά μην ελάμβανα.
Το θέμα όμως είχε δραματικά πολύ ψωμί ακόμη. Υπήρχαν και διάφορες άλλες μεμονωμένες ή έστω λιγότερο οργανωμένες φωνές δεξιά κι αριστερά. Κάποιοι (όχι λίγοι είναι η αλήθεια) κάποια στιγμή ξέθαψαν το τεκμήριο αθωότητας, με το οποίο ομολογουμένως δεν είχε ασχοληθεί κανείς μέχρι εκείνο το σημείο, παρά μόνον οι ίδιοι οι προπαγανδιστές. Άρχισαν λοιπόν οι νομικίστικες αναφορές περί ενός θέματος που δεν είδα να έθεσε κανείς, ποτέ, όπως αντίστοιχα δεν είδα κανέναν να απαιτεί την μαζική εκτέλεση όλων των Πακιστανών, ή όπως δεν είδα κανέναν να απαιτεί το λιντσάρισμα του (για την ώρα φερόμενου ως) δράστη.
Παρένθεση: θα μου πείτε ότι οι χρυσαυγήτες είχαν ξεσαλώσει με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Μάλιστα. Για λύστε μου μιαν απορία, έτσι για να μην την κουβαλάω τσάμπα: οι χρυσαυγήτες δηλαδή τώρα ξεσάλωσαν, ή εμείς τώρα τους ανακαλύψαμε; Θέλω να πω, το συγκεκριμένο περιστατικό με τον Πακιστανό περίμεναν; Ανέκαθεν δεν λένε τέτοια, ή εγώ θυμάμαι λάθος; Άρα και αυτό το επιχείρημα ήταν παντελώς άκυρο. Το αν υπήρξαν διάφορες μεμονωμένες φωνές από 'δώ κι από 'κει που μπορεί να απαιτούσαν το οτιδήποτε, φυσικά και δεν το αποκλείω και για να είμαι απόλυτα ειλικρινείς θα ανησυχούσα περισσότερο αν δεν υπήρχαν και τέτοιες παράλογες φωνές, αλλά το ρημάδι όσο κι αν έψαξα ειλικρινά το λέω δεν βρήκα τίποτε, πουθενά.
Κάποιος μου ανέφερε ότι τα κανάλια έδιναν ρεσιτάλ. Εξεπλάγην που εξεπλάγη που τα κανάλια για... πρώτη φορά σε τούτον τον τόπο επιχείρησαν αηθώς να εκμεταλλευθούν το θέμα, έλα όμως που εγώ δεν βλέπω τηλεόραση πλην συγκεκριμένων περιπτώσεων και για συγκεκριμένους λόγους (όπως βλέπετε καλόπιστα αποδέχθηκα ότι κάτι τέτοιο συνέβη τω όντι ακόμη κι αν δεν το είδα). Αλλά και τώρα πέσα από τα σύννεφα; Μα τι διάολο, μπάντζι τζάμπινγκ κάνουμε; Τόσες φορές που έχουμε πέσει από τα σύννεφα ιδίως την τελευταία τριετία δεν θα έπρεπε να μας είχε μείνει κόκαλο που να μην έχει σπάσει σε τεύχη. Εδώ μιλάμε δηλαδή για θαύμα από τα ελάχιστα που συνοδεύτηκε από ένα άλλο θαύμα ότι ανακαλύψαμε πως τα ελληνικά ΜΜΕ επιχείρησαν να εκμεταλλευθούν την υπόθεση, και όπως όλοι μας γνωρίζουμε κάτι τέτοιο δεν έχει ξανασυμβεί ποτέ. Και αυτό το πράγμα μετατίθεται από τους βλάκες προς τον απλό κόσμο ότι τάχα μου το κάνει αυτός, προκειμένου μετά να αρχίσει μια συστηματική και εξαιρετικά συντωνισμένη ανήθικη επίθεση κατά του. Ε, όχι ρε, πάει πολύ.
Δεν φτάνει που όλοι αυτοί έχουν ξεσκίσει αυτήν τη χώρα τα τελευταία χρόνια με τις σιχαμερές πολώσεις τους, ότι είτε είσαι με'μάς, είτε με τους άλλους, ακόμη και τώρα προσπαθούν να κάνουν το άσπρο όχι απλά μαύρο, αλλά εντελώς εμπριμέ με πουά τόνους συν κάτι ελεφαντάκια στην άνω δεξιά γωνίτσα. Διότι εδώ είναι που αποκαλύπτεται και η μετά βλακείας σχιζοφρένεια. Όλη αυτή η πολυετής προσπάθεια που πλέον έχει ανεβάσει (και θα συνεχίσει να ανεβάζει) τα ποσοστά της Χρυσής Αυγής, ότι άπαξ και δεν γουστάρεις όλους τους μετανάστες, είσαι φασίστας, ρατσιστής κλπ, κλπ, το μόνο που καταφέρνει είναι να δημιουργεί μίσος προς όλους τους μετανάστες ανεξαιρέτως και ανεξαρτήτως συγκεκριμένου αιτίου. Οι βλάκες, οι κυριολεκτικώς πτωχοί τω πνεύματι, πίστευαν ότι με τα εκβιαστικά τους διλήμματα θα έπαιρναν τον κόσμο μαζί τους, μόνο που πολύ απλά λογάριασαν δίχως τον κόσμο, ο οποίος δεν αντέχει άλλο και δεν είναι τυχαίο ότι στο μεταναστευτικό ζήτημα βράζει. Παρά ταύτα όμως, αν εξαιρέσουμε συγκεκριμένα (πραγματικά) περιστατικά που πληροφορούμαστε, ο κόσμος έχει τηρήσει κάθε πολιτισμένο όριό του προς τους μετανάστες (οι οποίοι από τις περισσότερες ειδήσεις βλέπω ότι σφάζονται κυρίως μεταξύ τους). Ούτε φαρ ουέστ γίναμε μέχρι σήμερα, ούτε ομάδες α λα ΚΚΚ έχουμε, ούτε λαϊκά δικαστήρια βλέπουμε, ούτε δικαστικές αποφάσεις επηρεάζονται από το λαϊκό αίσθημα, ούτε εκτελέσεις μεταναστών σε δημόσια θέα, ούτε τίποτε σχετικό. Στην συγκεκριμένη περίπτωση μάλιστα, αυτό που διάβαζα όλη την ώρα από όλους σχεδόν είναι ότι θέλουν η δίκη να μην τραβήξει σε μεγάλο βάθος χρόνου προκειμένου να αποδοθεί δικαιοσύνη για την 15χρονη κοπελίτσα που ακόμη χαροπαλεύει και υπέρ της οποίας οι τάχα μου ευαίσθητοι ως προς τα ανθρώπινα δικαιώματα ούτε έναν δεν έχω δει να γράφει. Αλλά κατά πως φαίνεται, η απόδοση δικαιοσύνης όταν πρόκειται για μετανάστη γίνεται έννοια ταυτόσημη με το λιντσάρισμα. Και τελικά ο μόνος που σε αυτήν τη χώρα δεν έχει κανένα δικαίωμα είναι ο διαχρονικά έργω μαλάκας Έλλην φορολογούμενος του οποίου τα λεφτά πάνε συχνά-πυκνά ακόμη και σε ΜΚΟ που προπαγανδίζουν συστηματικά εναντίον του.
Να το θέσω διαφορετικά: το τεκμήριο αθωότητας του Πακιστανού που ουδείς έθιξε, πολλοί έσπευσαν να το υπερασπιστούν για να κερδίσουν εντυπώσεις. Την ζωή της κοπελίτσας που χαροπαλεύει στην εντατική και όχι στα λόγια όμως, δεν είδα να την υπερασπίζεται κανείς από δαύτους. Και μέσα σε όλη την επιχειρηματολογία και τι δεν διάβασα ρε διάολε...
Είδα μέχρι και να τα χώνουν σε όλους εκείνους που θεωρούν ότι Έλληνας ίσον καλό και μετανάστης ίσον κακό κατηγορώντας τους ως φασίστες, με αντεπιχείρημα ότι Έλληνας ίσον κακό και μετανάστης ίσον καλό. Μιλάμε για θρίαμβο της διαλεκτικής -που'σαι Σωκράτη να δεις τα τέκνα σου. Και η μεγαλύτερη πλάκα ποια είναι; Ότι οι μεγαλύτεροι θιασώτες της κλασικής αμερικανικής νοοτροπίας ότι ή με'μάς ή με τους άλλους, είναι και φανατικοί αντιαμερικανοι συνήθως! Δηλαδή δεν υπάρχει σωτηρία σε αυτήν τη χώρα, οι άνθρωποι αυτοί ψηφίζουν.
Το ακόμη χειρότερο όμως είναι το άλλο: οι άνθρωποι αυτοί όχι μόνο είναι αυτοί που δημιουργούν μίσος ανάμεσα σε διάφορες ομάδες ανθρώπων, αλλά επιπρόσθετα κάνουν όλα αυτά για τα οποία κατηγορούν τους άλλους, επιχειρώντας ταυτόχρονα να υποβαθμίσουν συγκεκριμένες ομάδες προς όφελος άλλων ομάδων, λες και ανθρώπινα δικαιώματα έχουν μόνο κάποιοι. Συν τοις άλλοις, ενώ δείχνουν ότι ενδιαφέρονται για τα νομικά δικαιώματα του εν λόγω Πακιστανού, την ίδιαν στιγμή εκτοξεύουν επιχειρηματολογία που πρακτικά ακυρώνει όλο το υπόλοιπο νομικό πλαίσιο ή έστω μέρος του. Εγώ δεν είδα κανέναν που να μην απαιτεί να γίνει δίκαιη δίκη του Πακιστανού και εκπλήσσομαι από όλο αυτό το μένος να αποδειχθεί ότι σώνει και καλά απαιτούν την άμεση εκτέλεσή του. Και είναι οι ίδιοι (συμπτωματικά ή μη, το αφήνω σε'σάς) που που σε πλείστες όσες περιπτώσεις λαμβάνουν πολύ συγκεκριμένες και φυσικά εντελώς προβλέψιμες θέσεις. Πάντα οι ίδιοι. Είναι καταπληκτικό. Δηλαδή μέχρι και στο τζόκερ κάθε φορά οι αριθμοί είναι άλλοι, στις αυτές περιπτώσεις ετούτοι εδώ είναι συνήθως οι ίδιοι. Καταπληκτικό.
Και θέλετε να σας πω και τα ακόμη τραγικότερα; Οι ίδιοι που τώρα επιχειρούν να βγάλουν λάδι τον μετανάστη για τον οποίον δεν έχει προλάβει καν να γίνει η δίκη (κατά τα λοιπά αυτοί είναι που επικαλούνται τους Νόμους μη χέσω) ως είπα τα έχωναν σε όσους έκαναν λόγο για πολιτική αυτοκτονία/δολοφονία στο Σύνταγμα, οι ίδιοι είχαν εξαφανισθεί ένεκα της... ιδεολογική σύγκρουσης τότε με τα δύο αφγανόπουλα (αν δεν με απατά η μνήμη μου) και τους πυρήνες της κατσαρόλας, οι ίδιοι είναι που στη δολοφονία των αστυνομικών στου Ρέντη σφύριζαν αδιάφορα (και μην μου πείτε ότι έχω εκφράσει ποτέ την οποιανδήποτε συμπάθεια για τους μπάτσους, αλλά το ρημάδι από ηλικίες και μόνο θα μπορούσαν να είναι παιδιά σου, ηλίθιε μαλάκα), και για να το κάνω ακόμη πιο ακραίο, τώρα που δεν αναφέρουν καν ότι η 15χρονη που βιάστηκε αναίσθητη κιόλας και χαροπαλεύει για την ίδιαν της τη ζωή και δεν το αναφέρουν επειδή εμπλέκεται μετανάστης, στην περίπτωση Γρηγορόπουλου είχαν σπεύσει να βγάλουν το πόρισμα ακριβώς επειδή η σφαίρα είχε βγει από μπάτσο. Άλλη η αξία της ζωής του ενός παιδιού όμως, και άλλη αξία της ζωής του άλλου παιδιού. Κοντινές ηλικίες, διαφορετικά ανθρώπινα δικαιώματα, διαφορετική ευαισθησία, έτσι;
Διότι τελικώς όπως έχουμε ξαναπεί έχει σημασία από τι θα πας για να ξέρουμε αν οι ευαίσθητοι στα ανθρώπινα δικαιώματα θα δεήσουν ν'ασχοληθούν και με τη δική σου περίπτωση...
Σιχαμένα ξεράσματα όλοι τους...
Όσον αφορά την εξέλιξη της ιστορίας τη γνωρίζουμε. Ήδη από χθες είχα γράψει εις το φεηστσιμβούκιον αυτό που προέκυψε σήμερα, πως ήταν θέμα χρόνου να τεθεί θέμα ξυλοδαρμού (μέχρι και από ντελιβερά; Έλεος, τίποτε άλλο πιο πιστευτό δεν υπήρχε;). Το επόμενο θα είναι ότι η ομολογία ήταν προϊόν ψυχολογικής βίας. Από τα επόμενα που θα προκύψουν θα είναι και ότι ο λόγος που ζήτησε να πληρωθεί όλες τις μέρες από τον εργοδότη του ήταν ότι ήθελε να ανανεώσει την γκαρνταρόμπα του, ο λόγος που επιχείρησε ευσπεσμένα να φύγει από το νησί της Πάρου και με ψεύτικο όνομα ότι μπεδρεύτηκε πάνω στον πανικό του ότι την είχε σκοτώσει κάποιος άλλος κλπ, κλπ. Γενικά θα ακούσουμε τις κλασικές βλακείες α λα Υπατία στάιλ που έχουμε ξανακούσει δεκάδες φορές. Αυτή η χώρα δυστυχώς είναι σε όλα εντελώς προβλέψιμη. Μακάρι να ήταν εξίσου προβλέψιμη και στα θετικά της στοιχεία, πόσο καλύτερα θα ήμασταν...
Αλλά το εύκολο είναι η τσάμπα μαγκιά.
Μέχρι που διάβασα και για ανηθικότητα επειδή απεκαλύφθησαν τα προσωπικά δεδομένα του Πακιστανού (επιχείρημα βέβαια που έχουμε ξαναθαυμάσει και σε άλλες περιπτώσεις). Και όταν πόσταρα αυτήν εδώ την είδηση περί του υψηλόβαθμου στελέχους της ΑΤΕ που έβγαλε 8 μύρια στο εξωτερικό, για τον οποίον έχουμε μάθει τα πάντα εκτός από το που ψωνίζει εσώρουχα: πως τον λένε, που δούλευε, φωτογραφία κλπ. Αλλά δεν έχω μάθει τελικώς, ήταν παραβίαση προσωπικών δεδομένων; Υπάρχει διασυρμός; Υποθέτω ότι κατόπιν πνευματικής επεξεργασίας οι ευαίσθητοι περί τοιούτων θεμάτων θα αξιοποιήσουν την λεκτική κλανιά που διαθέτουν και που συγχέουν με την άποψη για να με ενημερώσουν σχετικά. Φυσικά αν το τραπεζικό μεγαλοστέλεχος ήταν Πακιστανός (ακόμη καλύτερα κι αν ήταν λαθρομετανάστης κιόλας) θα του συγχωρούσαμε αν είχε βγάλει και τα διπλάσια στο εξωτερικό, έτσι;
Στο δια ταύτα τώρα.
Ναι, θα ακουστούν και ακραίες φωνές. Πάντοτε ακούγονται, πάντοτε ακούγονταν, δεν θα το γλιτώσουμε ούτε στο μέλλον αυτό. Μην κάνουμε όμως ούτε την τρίχα τριχιά, ούτε όμως και να διαστρεβλώνουμε τα πάντα. Το ότι θα βγουν και κάποιες άλογες φωνές που θα θεωρήσουν ότι όλοι οι μετανάστες είανι κακοί κι εγκληματίες και μας κλέβουν τις τυρόπιτες, δεν σημαίνει πως όλη η κοινωνία σκέφτεται έτσι. Θα αρχίσει όμως να σκέφτεται έτσι αν συνεχίσουν οι υπέρ δικαιωμάτων υπερευαίσθητοι να πιέζουν προς την αυτήν κατεύθυνση. Κατά τα λοιπά, ευτυχώς για την ώρα ο κάθε άνθρωπος χαρακτηρίζεται από ίδιον έπος κι έργον. Ευτυχώς. Εντούτοις και για να μην απομακρυνόμαστε από την κατακλείδα μας, εδώ έχουμε ένα έγκλημα φρικιαστικό, ειδεχθές, αποτρόπαιο. Η Δικαιοσύνη πρέπει να κάνει τη δουλειά της. Μόλις η διαδικασία ολοκληρωθεί, οι φυλακόβιοι με τον εξαιρετικά σκληρό κώδικα που έχουν, θα κάνουν αυτό που επιτάσσει ο κώδικάς τους (έτσι, για να μην εθελοτυφλούμε κιόλας). Τα υπόλοιπα που γράφονται είναι απλώς για τη δημιουργία εντυπώσεων με απώτερο σκοπό να κάνουν την κοινωνία μπουρδέλο. Όχι φίλες και φίλοι, το έχω ξαναπεί και στο παρελθόν: καλώς ή κακώς, ευτυχώς ή δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα να γίνουμε χωνευτήρι όλων των ψυχών εδώ πέρα. Στην καλύτερη περίπτωση θα υποφέρουμε όλοι, στην χειρότερη ο ένας θα καθαρίζει τον άλλον όπως επιτάσσει η Φύση με το μεγάλο ψάρι και το μικρό. Ας αφήσουμε επιτέλους την Κοινή Λογική και το περί Δικαίου αίσθημα στην ησυχία τους. Ή έστω, ας τα αφήσουν αυτοί που όλη την ώρα τα βιάζουν ασάλιωτα προς ιδίους λόγους. Δεν θα κάτσω να στήσω αδριάντα υπέρ του συγκεκριμένου Πακιστανού μόνο και μόνο για να μην με κατηγορήσουν κάποιοι βλάκες για ρατσιστή. Το αν είμαι και τι είμαι το ξέρω πολύ καλά κι εγώ και άλλοι πολλοί, μιας και τα έχουμε ξαναπεί στο παρελθόν. Αυτό που εμένα με ανησυχεί περισσότερο είναι ότι η κατηφόρα που έχει πάρει η κοινωνία μας δεν δείχνει να έχει γυρισμό και φοβάμαι ότι η ώρα που θα σκάσει το καζάνι της οργής πλησιάζει.
Θα κλείσουμε κάπως αισιόδοξα και με λίγο ακόμη χιούμορε, επειδή έχομεν την επίγνωση ότι από τους βλάκες δε γλιτώνουμε. Στην φωτογραφία κάτω βλέπουμε μια ξεδιάντροπη αρκούδα που χαιρετάει ναζιστικά. Δυστυχώς παρά την οργή που επικρατεί, η αρκούδα εξακολουθεί να κυκλοφορεί ελεύθερη. Ναι, ξέρω ότι ξέρετε πως κάνω χιούμορ. Είμαι βέβαιος όμως ότι είναι πάρα πολλοί αυτοί που τον... ναζιστικό χαιρετισμό της αρκούδας τον πήραν στα σοβαρά.
Χαίρετε.
10 σχόλια:
Λοιπόν που λες φιλαράκι, μέχρι τη μέση καλά το πήγαινες και συμφωνώ. Όμως πολύ μεγάλο το πόστ και να σου πω την μαύρη μου αλήθεια βαρέθηκα να το διαβάσω. Δεν πειράζει ε;
Ωραία τα λες πάντως, σε πάω.
Καλές διακοπές να έχεις αν δεν πήγες και καλά κουράγια αν πήγες ή αν δεν θα πας καθόλου.
Φιλιά.
Κοίτα, λογικά ήδη έχεις καταλάβει ότι το παρόν βλόγι προσφέρει σενδόνια που πάνε μαζί με φραπέ και απαιτούν πολύ χρόνο. Κατά τα λοιπά, εμένα τι να με πειράζει αν εσύ δεν το τελείωσες;
Καλές διακοπές και σε'σένα.
Εγω παλι θελω και μεγαλυτερα...
Εύστοχος ο σχολιασμός σου Άδη.
Εγώ δεν βαρέθηκα...
Συμφωνώ μέχρι "κεραίας" σε όσα έγραψες.
Τα είπαμε και αλλού για την νεο - "ελληνική" βλακεία.
Επιμένω στα εισαγωγικά σε λέξεις όπως νεο - "Έλληνας", νεο - "ελληνικός" κλπ.
Θα σταθώ ιδιαιτέρως σε δύο σχόλια σου:
α)"Εκεί, δηλαδή, που έλεγα έστω και χαριτολογώντας ότι αυτή η χώρα δεν σώζεται με τίποτε, πλέον έχω αρχίσει να καταλήγω ότι μάλλον θα είναι ευχής έργον για ολόκληρη την ανθρωπότητα να μην σωθεί καθόλου".
Κορυφαίο σχόλιο. Όσοι κατάλαβαν, κατάλαβαν...
β)"Βουλγαρικό Θυμιατό" ??? Χαχαχαχαχαχαχα δηλαδή πως είναι τα "βουλγαρικά" θυμιατά?
Να 'σαι καλά και συνέχιζε!!!
(άσχετο) Υ.Γ. Επειδή και εγώ πήρα κάτι κιλάκια όταν έκοψα το τσιγάρο, έψαξα και βρήκα την λύση.
Το ξανάρχισα...
ΕΡΡΩΣΟ
@Sic
Μεγαλύτερα σενδόνια; Μα... πρέπει να σου απονείμω το Χρυσούν Μετάλειον του Κάτω Κόσμου! Αυτό το πράγμα δεν ξανάγινε!
@Πατρέα
Ο πάτος σαν βουλγαρικό θυμιατό από τις κλασικές ατάκες Γεωργίου που έχουν γράψει.
Το τσιγάρο δεν κόπηκε για λόγους υγείας. Ακόμη και τώρα θέλω να καπνίσω αλλά κρατιέμαι.
Όσον αφορά τη βλακεία, στην Ελλάδα θεωρείται Αξία μεγάλη και τρανή κι επιδιώκεται πάραυτα.
Χωρίς αστεϊσμούς τώρα.
Όλα αυτά τα νοσηρά φαινόμενα, δηλαδή η "βλακεία", ο "ατομισμός" (μακριά από τον πισινό μου και όπου θέλει ας μπει), η "αδιαφορία" (ωχαδερφισμός), η "θολοκουλτούρα" [π.χ. σκυλάδικα (προς Θεού, όχι το μπουζούκι ή το ρεμπέτικο, το ΣΚΥΛΑΔΙΚΟ - τα σήριαλ της κακιάς συμφοράς), η πλήρης απουσία "πολιτικής" σκέψης και έκφρασης, η πλήρης αδυναμία επιχειρηματολογίας και διαλεκτικής και η χρήση μόνο "συνθηματολογίας" και "ταμπέλας", η πλήρης "αντιστροφή" νοημάτων και ηθικής (δεν αναφέρομαι σε πουριτανισμό βέβαια) κ.ο.κ (ατέλειωτος ο κατάλαγος)είναι αποτέλεσμα απουσίας "ΠΑΙΔΕΙΑΣ"!!!
Μιας "παιδείας" (ΟΧΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ!!!) της οποίας η αποδόμηση (πρέπει να )έχει αρχίσει από το τέλος της δεκαετίας του '70. Εγώ θυμάμαι πολύ καλά από τις αρχές του '80. Πάντως από εκεί που θυμάμαι, αντιλαμβάνομαι μια διαδικασία η οποία δεν άρχισε αλλά εξελισσόταν.
Όλα όσα βλέπουμε σήμερα στην χώρα των "νεο-ελλήνων" "πολιτικών νηπίων" είναι σε μεγάλο βαθμό αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας.
Οι "ταγοί" του συστήματος που ελέγχουν και την "παιδεία" δεν είναι τόσο μαλάκες να αφήσουν να τους ξεφύγει ο έλεγχος.
Γι' αυτό δεν βλέπω να σώζεται αυτό το κράτος. Για το "έθνος" ίσως πρέπει να γίνει άλλη συζήτηση...
Δηλαδη αν σου γραψω οτι απο τοτε που σε "ανακαλυψα" εχω διαβασει ολο το blog σου, (εκτος απο τα metal post, με τα οποια αν και σχετικος με το αθλημα, διαφωνω) τι θα κανεις; Θα με ορίσεις αντιβασιλεα εκει κατω;
@Πατρέα
Εγώ, να σου πω την αλήθεια, αν και είχα αρκετά σαφείς διαχωρισμούς και ορισμούς για το έθνος και το κράτος και ό,τι άλλο παρεμφερές, πλέον δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτιά για το κατά πόσον ήταν έτσι ή κάπως αλλιώς στην τελική. Διότι οι αυτοκαταστροφικές επιλογές αυτού του λαού προφανώς δεν απαντούν στο κράτος αλλά στο έθνος. Άρα μήπως και το έθνος έχει λοβοτομηθεί σε τέτοιο βαθμό που να μην σώζεται ούτε αυτό; Διότι το θέμα δεν είναι να σωθεί στα χαρτιά αλλά στα μυαλά. Όπως και να'χει, πολλά απ'αυτά που θίγεις αποτελούν πεδίον ενδιαφέροντος της κατηγορίας του θαυμαστού νεοΈλληνος (υποθέτω την έχεις δει) και προσωπικά για την ώρα (και εδώ και καιρό) κυρίως παρακολουθώ. Οι εξελίξεις είναι σφοδρές και ο Έλληνας -αν και δεν είναι έτσι όπως τον παρουσιάζουν πολλοί- δεν βλέπω να διορθώνεται.
@Sic
Καλά, μένω άναυδος! Ντάξει, η μουσική ακόμη και στο ίδιο ιδίωμα να είσαι, πάλι είναι θέμα γούστου και ως γνωστόν περί ορέξεως ουδείς λόγος. Τώρα για το άλλο, τι να σου πω; Ήρως! Αφού τα έχεις αντέξει όλα δηλαδή! Πλάκα, πλάκα κοίτα το και με έναν γιατρό κάποια στιγμή, ποτέ δεν ξέρεις... :Ρ
Τα περί σεντονιού δε θα τα σχολιάσω (μη γίνω και κουραστικός).
Το κείμενο μου άρεσε. Αν και κάπου δεν έχεις ξεκάθαρη θέση (ακόμα τη διαμορφώνεις) συμφωνώ και με τη μονοδιάσταση αριστερή "φιλανθρωπία", αλλά όχι στην αιτιολόγησή της.
Το τεκμήριο αθωότητας του Πακιστανού δεν ακούστηκε πουθενά. Παντού κρίνεται ως δράστης, όχι ως φερόμενος. Από την άλλη, η μονοδιάσταση εμμονή/επίθεση και προβολή σε τόσο έντονο βαθμό (συγχρονισμένα με τον "Ξένιο Δία") λογικό ήταν να προκαλέσει ακι ρατσιστικά ένστικτα και αντιρατσιστικές.
Όποιος σου φάνηκε να υπερασπίζεται τον Πακιστανό, δεν υπερασπίστηκε αυτόν, αλλά τους μετανάστες στους οποίους χρεώνονταν τα πάνδεινα (έμμεσα κι άμεσα με αφορμή το βιασμό και την απόπειρα δολοφονίας).
Αυτά που αναφέρεις, Δείμε, είναι που σου δίνουν την εντύπωση ότι δεν έχω εντελώς κατασταλλαγμένη άποψη. Στην πραγματικότητα αναγνωρίζω τις αμέτρητες ιδιαιτερότητες τέτοιων περιπτώσεων (από όλες τις πλευρές φυσικά) και γι'αυτό προσπαθώ να μην παίρνω τελεσίδικη θέση, ακριβώς επειδή ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί η δικαστική διαδικασία. Ο καθείς για τις δικές του πράξεις πρέπει να απαντάει, όχι για όλων των υπολοίπων. Εννοείται αυτό.
Δημοσίευση σχολίου