Απάντηση: Καμία αν μιλάμε για την ελίτ γελοιότητας της χώρας.
Ξεκινάμε με τον στουρνάρη ΥΠΟΙΚ ο οποίος ως απολύτως; ξεφτιλισμένος που είναι απάντησε με τον πλέον χυδαίο τρόπο για ζευγάρι που αναγκάστηκε να προβεί σε αποβολή επειδή άνεργοι όντες και οι δύο δεν θα μπορούσαν να σηκώσουν το οικονομικό βάρος.
ΣτουρνάρηςΥΠΟΙΚ και για τη συνέχεια. Ο άνθρωπος νομίζει ότι παντού ο κόσμος είναι ηλίθιος σαν τους Έλληνες και πήγε να το παίξει μόστρα και στους Αμερικάνους. Ιδού λοιπόν το ξεφτιλίκι του στο μπλούμπεργκ που τον έκαναν ν'αλλάξει 15 χρώματα (πχ μετά το 6:20). Σημειωτέον ότι ακόμη καλύτερα είναι τα σχόλια που περνάνε από κάτω, όπως πχ το THERE IS NO PLAN B (μετά το 3:20)... Αχ, κι όσον αφορά αυτό το very great... αχ, I speak England very best λέμε...
Συνεχίζουμε με τον Γεώργιο Β' Παπανδρέου Γ' τον Δωσίλογο, τον άνθρωπο που πήγε να εξηγήσει στους Αμερικάνους πως να γλιτώσουν τα χειρότερα. Το ηλίθιό χαμόγελό του (ήτοι το καθημερινό φυσιολογικό του) όταν του απαντάει ο σχεδόν εντυπωσιασμένος δημοσιογράφος ότι αν κάνουν δημοψήφισμα θα είναι ό,τι χειρότερο, είναι όλα τα λεφτά...
Για την συνέχεια βουλευτής Τζαμτζής ο οποίος έπεσε θύμα παρανοήσεως: δεν φαίνετστε μαλάκες, είστε μαλάκες κύριε.
Μοναδικές οάσεις στο όλο χάος, πρώτον οι ρόμπες που αφειδώς παρέδωσε όχι με τις συνταγματικές τους γνώσεις αλλά με την απλή κοινή λογική ο Καθηγητής Γ. Κατρούγκαλος σε ένα εμετικό πάνελ της εκπομπής του Πρετεντέρη και δεύτερον ο Πουλικάκος -οποία σύμπτωσις πάλι- σε εκπομπή του Πρετεντέρη.
Θα έβαζα και λίγο Βοθρουήλ αλλά είπα να μην το σκίσουμε εντελώς.
Δεν υπάρχει σωτηρία, λυπάμαι.
Ξεκινάμε με τον στουρνάρη ΥΠΟΙΚ ο οποίος ως απολύτως; ξεφτιλισμένος που είναι απάντησε με τον πλέον χυδαίο τρόπο για ζευγάρι που αναγκάστηκε να προβεί σε αποβολή επειδή άνεργοι όντες και οι δύο δεν θα μπορούσαν να σηκώσουν το οικονομικό βάρος.
ΣτουρνάρηςΥΠΟΙΚ και για τη συνέχεια. Ο άνθρωπος νομίζει ότι παντού ο κόσμος είναι ηλίθιος σαν τους Έλληνες και πήγε να το παίξει μόστρα και στους Αμερικάνους. Ιδού λοιπόν το ξεφτιλίκι του στο μπλούμπεργκ που τον έκαναν ν'αλλάξει 15 χρώματα (πχ μετά το 6:20). Σημειωτέον ότι ακόμη καλύτερα είναι τα σχόλια που περνάνε από κάτω, όπως πχ το THERE IS NO PLAN B (μετά το 3:20)... Αχ, κι όσον αφορά αυτό το very great... αχ, I speak England very best λέμε...
Συνεχίζουμε με τον Γεώργιο Β' Παπανδρέου Γ' τον Δωσίλογο, τον άνθρωπο που πήγε να εξηγήσει στους Αμερικάνους πως να γλιτώσουν τα χειρότερα. Το ηλίθιό χαμόγελό του (ήτοι το καθημερινό φυσιολογικό του) όταν του απαντάει ο σχεδόν εντυπωσιασμένος δημοσιογράφος ότι αν κάνουν δημοψήφισμα θα είναι ό,τι χειρότερο, είναι όλα τα λεφτά...
Για την συνέχεια βουλευτής Τζαμτζής ο οποίος έπεσε θύμα παρανοήσεως: δεν φαίνετστε μαλάκες, είστε μαλάκες κύριε.
Μοναδικές οάσεις στο όλο χάος, πρώτον οι ρόμπες που αφειδώς παρέδωσε όχι με τις συνταγματικές τους γνώσεις αλλά με την απλή κοινή λογική ο Καθηγητής Γ. Κατρούγκαλος σε ένα εμετικό πάνελ της εκπομπής του Πρετεντέρη και δεύτερον ο Πουλικάκος -οποία σύμπτωσις πάλι- σε εκπομπή του Πρετεντέρη.
Θα έβαζα και λίγο Βοθρουήλ αλλά είπα να μην το σκίσουμε εντελώς.
Δεν υπάρχει σωτηρία, λυπάμαι.
Ως προς τον Κατρουγκαλο ο ιδιος εγινε ρομπα. Σε απολυτως "φιλικο" πανελ, που δεν ειναι καθολου ο κανονας τελευταια, δεν καταφερε να μας πει τι θεωρει συντεταγμένη πολιτεία και ποια ειναι τα ορια αλλα και οι υποχρεωσεις της. Με αποκορυφωμα να θεωρει κατανοητη βια αυτη που εχει κοινωνικο αντικρυσμα. Μα αυτο ακριβως λεει η χρυση αυγη του 15%, διαολε. Αν το καλυτερο που μπορει σημερα η αριστερα, με ολο το γηπεδο δικο της να μας πει ειναι αυτο, τοτε παμε κατα διαολου (σιγα το νεο).
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου φαίνεται ότι κάτι δεν πρέπει να καταλάβες καλά φίλτατε. Ο Κατρούγκαλος δεν έβαλε ως κριτήριο το τι είναι κοινωνικώς αποδεκτό γι'αυτό και έφερε συγκεκριμένα παραδείγματα (πχ για την βία της αστυνομίας, για την βία κατά ενός οικογενειακού σου προσώπου κλπ). Και μάλιστα έκανε και παραλληλισμό με το ακροτελεύτιο άρθρο του Συντάγματος. Κατ' εμέ ήταν σαφέστατος αλλά αυτή προφανώς είναι η δικιά μου άποψη. Ειρήσθω εν πρόδω, το θέμα της συζητήσεως δεν ήταν τα όρια της συντεταγμένης πολιτείας για να καταπιαστεί με αυτό, αλλά η βία και η χρήση της ως προς τα άκρα κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφή